تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند خير بنده اى را بخواهد، واعظى از درون او برايش قرار مى دهد كه او را به ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818760742




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشست 20 کشور جهان در لندن براي مقابله با داعش


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ دي ۱۳۹۳ (۱۹:۷ب.ظ)
روز پنج شنبه برگزار مي شود؛ نشست 20 کشور جهان در لندن براي مقابله با داعش نمايندگان 20 کشور روز پنج شنبه در لندن درباره راهکارهاي مقابله با گروهک تروريستي داعش گفت و گو مي کنند.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، روز پنج شنبه (دوم بهمن ماه) مقامات 20 کشور جهان به لندن مي روند تا درباره راه هاي مقابله با گروهک تروريستي داعش به تبادل نظر بپردازند.
بر اساس اين گزارش، در همين رابطه، جن ساکي، سخنگوي وزارت خارجه ايالات متحده اعلام کرده است که،گفت‌وگوهاي يک روزه در لندن با شرکت نمايندگان حدود 20 کشور جهان از جمله کشورهاي عربي، «تلاش‌هاي مشترک ما براي تضعيف و غلبه کردن بر داعش» را در بر مي‌گيرد.
يک مقام رسمي انگليس اعلام کرده است که اصلي ترين موضوعاتي که قرار است در نشست روز پنج شنبه مورد بحث قرار گيرد، شامل؛ پيکارجويان خارجي، کارزار نظامي عليه داعش، منابع مالي اين گروه، ارتباطات راهبردي و ياري‌رساني‌هاي انساني به اين گروه است.
از سوي ديگر، جان کري، وزير خارجه آمريکا، در اين هفته به لندن مي‌رود تا در ديدار و مذاکرات با نمايندگان 20 کشور جهان شرکت کند.
فيليپ هاموند، وزير خارجه انگليس، ديگر ميزبان اين گفت‌وگوها خواهد بود. او ديداري جداگانه با کري نيز خواهد داشت.
اين نشست دو هفته پس از حملات و گروگانگيري مرگبار در پاريس، به نشريه شارلي ابدو و يک سوپرمارکت يهودي انجام مي‌شود، که طي آن 17 نفر و 3 مظنون به انجام حملات کشته شدند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن