تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801626538




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سران اتحاديه اروپا، نشست ويژه مبارزه با تروريسم برگزار مي کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ دي ۱۳۹۳ (۱۸:۵۸ب.ظ)
12 فوريه؛ سران اتحاديه اروپا، نشست ويژه مبارزه با تروريسم برگزار مي کنند رهبران 28 کشور اتحايده اروپا از برگزاري نشستي در ماه آينده، براي مبارزه با تروريسم خبر دادند.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، سران کشورهاي اروپايي، قرار است در ماه آينده (12 فوريه) به منظور بررسي راه هاي مباره با تروريسم نشست ويژه‌ اي برگزار کنند.
بر اساس اين گزارش، اخبار مربوط به نشست ماه آينده، در حالي منتشر مي شود که امروز (دوشنبه، 29 دي ماه) وزيران خارجهٔ 28 کشور عضو اتحاديه اروپا، براي رايزني دربارهٔ خطر تروريسم در اروپا، در بروکسل گردهم آمدند.
از سوي ديگر وزيران خارجه اتحاديه اروپا گردهم آمدند تا در مورد اينکه کدام گروه جدايي طلب طرفدار روسيه در اوکراين بايد هدف تحريم قرار گيرد، مذاکره کنند.
بازگشت شهروندان اتحاديه اروپا که به گروه هاي افراطي تروريستي در سوريه و عراق پيوسته اند، موجب نگراني کشورهاي اروپايي شده است.
در نشست امروز بروکسل، طرح ها و پيشنهاد‌هايي براي ارائه به نشست ويژهٔ سران اين اتحاديه آماده مي شود که قرار است در ماه فوريه برگزار شود و راه هاي مبارزه با تروريسم را بررسي کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن