تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز كليد همه خوبی هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819736823




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابراهیمی: شیوه برد ایران به هیچ وجه دلچسب نبود/ رویارویی با اردن یا عراق برای ما بهتر است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
ابراهیمی: شیوه برد ایران به هیچ وجه دلچسب نبود/ رویارویی با اردن یا عراق برای ما بهتر است
پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: بدون شک باید عنوان کنم روش برد ایران را نمی‌پذیرم و به هیچ وجه باز دلچسبی از تیم ملی کشورمان ندیدیم.


ناصر ابراهیمی پیشکسوت کشورمان در خصوص ارزیابی از عملکرد فنی بازیکنان تیم ملی در دیدار با امارات به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در واقع باید این برد را به همه بازیکنانم و مردم تبریک عرض می‌کنم و باید عنوان کنم کاش تیم ملی چین بردی را کسب نمی‌کرد زیرا این روش برد را نمی‌پسندم.

وی در ادامه افزود: من این روش بازی کردن را نمی‌پسندم زیرا در تاریخ ثبت می‌شود و امارات بهتر از ایران بازی کرد گرچه بازی را واگذار کرد ولی از هرجهت نسبت به ما بهتر بود.

ابراهیمی عنوان کرد: من این سبک بازی کردن را نمی‌پذیرم زیرا به‌ هیچ وجه دلچسب نیست زیرا این ضعف تیم ما را می‌رساند و در ادامه راه به مشکل بر می‌خوریم.

پیش‌کسوت فوتبال کشورمان به تشریح عملکرد فنی تیم ما پرداخت و اضافه کرد: در این بازی امارات 560 پاس صحیح و ایران فقط 16 پاسش سالم به مقصد رسید و شما می‌دانید این به منزله آن است که توپ بیشتر در اختیار امارات بوده و اینکه این تیم هم در آمار بازی بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: ما در خطوط میانی و تهاجمی ضعیف ظاهر شدیم و باید پذیرفت امارات خوب و بهتر از ما بازی کرد.

ابراهیمی در مورد تیم ملی امارات نیز گفت: به نظر من امارات فراتر از انتظار ما بازی کرد. اما فوتبال این تیم به پای ما نمی‌رسد زیرا تیم ما در رده بندی جز اولین تیم آسیا می‌باشد.

پیشکوست فوتبال کشورمان در مورد اینکه با چه تیمی بازی کنیم عنوان کرد: فوتبال کشورهای حاشیه خلیج فارس همانند بحرین،‌قطر، کویت، امارات یک نوع است و ما همیشه مقابل این تیم‌ها برنده بوده‌ایم ولی اینکه در مقابل ژاپن قرار بگیریم.

فینال زودرس است و به  احتمال قوی شانس برد ما کم می‌شود من رویارویی با اردن یا عراق را می‌پسندم زیرا شانس صعود ما زیاد است.

وی در مورد عملکرد کی روش هم تاکید کرد: کی روش کار خوبی انجام داد استفاده از جوان‌ها باعث شد دید همه نسبت به کی روش تغییر کند در واقع عملکرد جوان‌ها هم خوب بود و کی روش به لحاظ عملکرد فنی خوب بود، استفاده از جوان‌ها را نیز در دستور کار خود قرارداد من روش کی روش را می‌پسندم اما شیوه بازی تیم ملی ایران دلچسب نبود.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: امیدوارم در بازی روز جمعه تیم ملی بتواند با غلبه بر حریف خود اردن، عراق یا ژاپن به مرحله نیمه نهایی راه یابد.

انتهای پیام/





تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن