تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى‏آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820367469




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش و پرورش رکن رکين نظام اسلامي محسوب مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ دي ۱۳۹۳ (۱۵:۱۰ب.ظ)
آموزش و پرورش رکن رکين نظام اسلامي محسوب مي شود نماينده ي ولي فقيه و امام جمعه ايلام گفت: يکي از مهمترين دست آوردهاي انقلاب اسلامي تحول عظيم در نظام آموزش و پرورش بوده است و از اين حيث نگاه نظام اسلامي به دستگاه تعليم و تربيت ارزشمند و حائز اهميت است.
به گزارش خبرگزاري موج، همايش شوراهاي آموزش و پرورش استان ايلام و نيز تجليل از شوراهاي برتر با حضور نماينده ولي فقيه و امام جمعه ايلام، استاندار، فرمانداران و بخشداران، مديران کل دستگاه هاي اجرايي و اعضاي شوراهاي آموزش و پرورش در محل باشگاه فرهنگيان شهر ايلام برگزار شد.
در اين همايش حجت الاسلام و المسلمين حاج شيخ محمدنقي لطفي، نماينده ي ولي فقيه و امام جمعه ايلام در سخناني ضمن تبريک هفته شوراهاي آموزش و پرورش به تبيين جايگاه و اهميت تعليم و تربيت پرداخت و گفت: آموزش و پرورش يکي از مهمترين ارکان نظام تربيتي کشور است و به تعبيري گويا و رسا، رکن رکين نظام اسلامي محسوب مي شود.
وي افزود: رسالت همه ي ما تعليم و تربيت نسل آينده ساز است و در اين مسير بايد از هيچ تلاش و کوششي دريغ نورزيم.
حجت الاسلام والمسلمين لطفي با بيان اين مطلب که نظام آموزش و پرورش ما مبتني بر تربيت ديني و اسلامي است تاکيد کرد: در تعاليم اسلامي هيچ مسأله اي ارزشمند تر از تعليم و تربيت نيست.
وي رسالت همه پيامبران و رسول خاتم را تعليم و تربيت دانست و گفت: اگر اين موضوع به عنوان مهمترين مسأله زندگي بشر لحاظ گردد بشريت دچار اين همه لغزش نمي شود.
نماينده ي ولي فقيه در استان ايلام و امام جمعه ايلام با بيان اين مطلب که بن بست هاي زندگي امروز بشر، ريشه در فقدان تعليم و تربيت صحيح دارد تصريح کرد: با تعليم و تربيت صحيح و علم جهت دار است که انسان ها به درجه اعلاي شناخت و تربيت ديني نائل مي شوند و طريق سعادت و هدايت را طي مي کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن