تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802532868




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیگرینی: با این شکست محکوم به بردن چلسی هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: پیگرینی: با این شکست محکوم به بردن چلسی هستیم خبرگزاری پانا: سرمربی منچسترسیتی پس از شکست خانگی مقابل آرسنال گفت که آبی‌پوشان برای دفاع از عنوان قهرمانی‌‌شان در لیگ برتر راهی ندارند جز اینکه چلسی را در بازی رودررو شکست دهند.
۱۳۹۳ دوشنبه ۲۹ دي ساعت 11:20

خبرگزاری پانا+پیگرینی

به گزارش خبرگزاری پانا، مانوئل پیگرینی در پی شکست 2 بر صفر تیم فوتبال منچسترسیتی برابر آرسنال در ورزشگاه اتحاد که فاصله پنج امتیازی آبی‌پوشان شهر منچستر با چلسی صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر را حفظ کرد، اذعان داشت که تیمش برای اینکه شانسی جهت دفاع از عنوان قهرمانی‌اش در این رقابت‌ها داشته باشد باید بازی رودروی خود مقابل شاگردان مورینیو را ببرد.
پیگیرینی که تیمش 11 بهمن به استمفوردبریج می‌رود، در کنفرانس خبری پایان بازی گفت: بازی که باید در استمفوردبریج انجام دهیم، بازی بسیار مهمی است. ما باید فاصله خود را با چلسی به دو امتیاز کاهش دهیم. امیدوارم که بتوانیم جبران کنیم و به همان شیوه که تا الان بازی کرده‌ایم، باز هم بازی کنیم. در بازی امشب ما زمانی که توپ را در اختیار داشتیم بدون برنامه‌ای مشخص در زمین پرسه می‌زدیم. با وضعیت فعلی بازی برابر چلسی برای ما بازی تعیین‌کننده‌ای خواهد بود. ما سعی می‌کنیم که آن بازی را ببریم تا دوباره فاصله را کاهش دهیم. ما بازی خوبی ارائه نکردیم. خیلی دویدیم و در زمان زیادی از بازی مالک توپ بودیم اما ایده‌های خلاقانه‌ای برای پیدا کردن فضاهای خالی میدان برای ضربه زدن به آرسنال که خوب دفاع می‌کرد، پیدا نکردیم.
گل نخست آرسنال از روی نقطه پنالتی و به لطف خطایی بود که ناچو مونرئال پس از برخوردی نه چندان جدی با کاپیتان منچسترسیتی، وینسنت کمپانی نقش بر زمین شد. این پنالتی را سانتی کاسورلا به گل تبدیل کرد.
پیگرینی درباره این پنالتی گفت: فکر نمی‌کنم برخوردی که رخ داد پنالتی بوده باشد اما حتی بعد از آن ما به اندازه کافی برای جبران گل خورده زمان داشتیم. به یادم نمی‌آورم که جو هارت در این بازی حتی یک واکنش نشان داده باشد. البته ما هم موقعیت‌های زیادی برای گلزنی نداشتیم. دلایل اساسی برای شکست ما در این بازی وجود داشت. یکی از آنها همین پنالتی بود که روند بازی را تغییر داد. من فکر نمی‌کنم که آن صحنه پنالتی بوده باشد هرچند حرکتی هم که کمپانی انجام داد، غیرضروری بود. ما در این بازی خلاق نبودیم و برنامه مشخصی برای ضربه زدن به دفاع آرسنال نداشتیم. بدون خلافیت سخت می‌شود گل زد.
سرمربی شیلیایی آبی‌پوشان شهر منچستر، تصریح کرد: حرکت کمپانی به مونرئال اجازه داد شیرجه بزند. نمی‌گویم که داور اشتباه کرد اما آن پنالتی روند بازی را عوض کرد هرچند این تنها دلیل شکست ما نبود. من همیشه برای تیمی که بازی را می‌برد احترام قائلم. آرسنال در این بازی بسیار با تمرکز کار کرد. ما هم تمام طول بازی دویدیم، خوب پاسکاری کردیم اما ایده مشخصی برای اینکه چگونه موقعیت‌سازی کنیم نداشتیم. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن