تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803069672




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برادران عالمیان قهرمان تنیس جام فجر شدند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: برادران عالمیان قهرمان تنیس جام فجر شدند خبرگزاری پانا: در دیدار فینال چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی جام فجر تیم ایران «الف» با شکست ایران «ب» به عنوان قهرمانی رسید.
۱۳۹۳ دوشنبه ۲۹ دي ساعت 09:27

خبرگزاری پانا+تنیس روی میز

به گزارش خبرگزاری پانا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فدراسیون تنیس روی میز، در دیدار فینال چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی جام فجر تیم‌های ایران «الف» و «ب» مقابل هم قرار گرفتند. تیم ایران «الف» برای رسیدن به فینال در یک بازی حساس و دیدنی تیم کره را شکست داد و فینالیست شد. تیم «ب» ایران نیز در سمت دیگر جدول با پیروزی برابر تیم امیدهای ایران به فینال رسید.
این دیدار از ساعت 18 در آکادمی بین المللی تنیس روی میز آغاز شد. برای تیم «الف» ایران نوشاد و نیما عالمیان و افشین نوروزی بازی کردند. بازیکنان تیم ایران «ب» در این مسابقه محمدفرقدانی، مهران احدی و پوریا عمرانی بودند. در این رقابت‌ها هدایت تیم ایران «الف» با کاظم مستحقی بود و هدایت ایران «ب» را محسن شیشه‌گرها بر عهده داشت.
بازی فینال با مسابقه بین نوشاد عالمیان و محمد فرقدانی آغاز شد. این بازی حساس و دیدنی به گیم پنجم کشیده شد که در پایان نوشاد عالمیان بود که توانست حریف خود را شکست دهد و اولین پیروزی را برای ایران «الف» رقم بزند. این بازی دقایقی به خاطر مصدومیت محمد فرقدانی متوقف شد.در دومین دیدار نیما عالمیان مقابل مهران احدی قرار گرفت که این دیدار با برتری 3 بر یک نیما عالمیان به پایان رسید. سومین بازی بین پوریا عمرانی از ایران «ب» و افشین نوروزی برگزار شد افشین نوروزی گیم های اول و سوم را پیروز شد اما این پوریا عمرانی بود که با ارائه یک بازی دیدنی نتیجه گیم‌های چهارم و پنجم بازی را به سود خود رقم زد و مسابقه را 2 بر یک کرد.
نوشاد عالمیان و مهران احدی در بازی چهارم مقابل یکدیگر قرار گرفتند نوشاد عالمیان در گیم اول پیروز شد. در گیم های دوم و سوم مهران احدی باتجربه بالای خود مقابل نوشاد به پیروزی رسید. نوشاد عالمیان در گیم چهارم توانست با ارائه یک بازی حساب شده با نتیجه 11 بر 2 پیروز شود و بازی را به تساوی بکشاند. در گیم پنجم نیز نوشاد عالمیان توانست مهران احدی را شکست دهد و سومین پیروزی ایران «الف» را کسب کند. با این پیروزی ایران «الف» قهرمان چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی جام فجر شد و تیم «ب» ایران به مقام دوم رسید. تیم‌های امید ایران و کره جنوبی به صورت مشترک سوم شدند.
در بخش بانوان نیز تیم ایران با شکست مقابل روسیه از رسیدن به فینال بازماند و دیدار فینال بین تیم‌های روسیه و بلاروس برگزار شد که در نهایت این دیدار با نتیجه 3برصفر به سود تیم بلاروس به پایان رسید و روسیه دوم شد. تیم‌های ملی قزاقستان و ایران «الف» به مقام سوم مشترک رسیدند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن