تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندان خود را به كسب سه خصلت تربيت كنيد: دوستى پيامبرتان و دوستى خاندانش و قرائت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803342605




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عزمي براي انتقال کارخانه روغن نباتي وجود ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ دي ۱۳۹۳ (۱۸:۷ب.ظ)
ابراهيمي کارنامي: عزمي براي انتقال کارخانه روغن نباتي وجود ندارد مدير کل محيط زيست استان فارس گفت:دادستان شيراز براي انتقال کارخانه روغن نباتي بايد ورود کند .
به گزارش خبرگزاري موج، حسينعلي ابراهيمي کارنامي ظهر يکشنبه در نشست خبري روز هواي پاک با اشاره به اينکه کارخانه روغن نباتي شيراز يکي از کارخانه هاي آلاينده است، تاکيد کرد: در اين راستا تاکنون جلسات و مباحث مختلفي مطرح شده اما به نظر مي رسد عظمي براي انتقال اين کارخانه وجود ندارد.
وي تصريح کرد: دادستان شيراز مسئول مستقيم براي خروج اين کارخانه است و قرار شده گزارشاتي از جانب مسئولين کارخانه به دادستاني داده شود اما هر از چند گاهي مسئولين کارخانه موضوعي را بهانه مي کنند.
مدير کل محيط زيست استان فارس با اشاره به اينکه بهانه هاي مختلف از جانب مسئولين کارخانه روغن نباتي ارائه مي شود، گفت: درخواست زمين داشتند که اين کار انجام شده اما باز هم بهانه گيري مي شود.
ابراهيمي کارنامي در خصوص وضعيت سد تنگ سرخ نيز تاکيد کرد: جاي تعجب است که برخي از مسئولين با اينکه محيط زيست مخالف مستقيم اين سد است بازهم از بيت المال براي ساخت سد تنگ سرخ استفاده مي کنند.
وي افزود: بدون در نظر گرفتن وضعيت زيست محيطي هزينه هاي مختلفي براي سد تنگ سرخ مي شود در حاليکه اين افراد بايد در آينده جوابگو باشند زيرا مباحثي را که ما مطرح مي کنيم کاملا قانوني و علمي است.
مدير کل محيط زيست استان فارس با بيان اينکه نبايد بلندي هاي اطراف شيراز که محلي براي ورزش و تفريح مردم است تخريب شود، گفت: در حال حاضر به بهانه انجام پروژه هاي عمراني فضاي طبيعي اطراف شيراز تخريب مي شود در حاليکه اينگونه فضاها متعلق به مردم است و با هيچ بهانه اي نمي شود تخريب کرد.
سرانه فضاي سبز شيراز بيشتر از ميانگين کشوري است
ابراهيمي کارنامي يادآور شد: خوشبختانه سرانه فضاي سبز شيراز در حال حاضر 35 متر مربع و فضاي سبز عمومي نيز 20 متر مربع است که نسبت به کل کشور موقعيت مناسبي دارد اما بايد به فکر آينده بود تا با مشکلي مواجه نشويم.
وي در خصوص اينکه زير ساختي براي دوچرخه سواري در شيراز وجود ندارد تاکيد کرد: استفاده از دوچرخه براي محيط زيست بسيار مهم است اما زير ساخت براي تردد مردم با دوچرخه فراهم نيست.
مدير کل محيط زيست استان فارس در ادامه سخنان خود با اشاره به اينکه وضعيت ناوگان حمل و نقل عمومي شيراز مناسب نيست، گفت: در حال حاضر 600 دستگاه ميني بوس فرسوده در شيراز وجود دارد که بايد با ظرفيت هاي قانوني در خصوص نوسازي اين خودروها اقدام شود.
ابراهيمي کارنامي يادآور شد: 300 دستگاه اتوبوس فرسوده نيز وجود دارد که بايد براي آنها نيز چاره انديشي شود اما اعتبار ابلاغي 17 ميليارد تومان است که اين رقم براي خريد اتوبوس و ميني بوس هاي جديد کافي نيست.
وي در خصوص وضعيت توجه رسانه ها به محيط زيست استان فارس نيز گفت: خوشبختانه رسانه هاي مکتوب در اين راستا به خوبي عمل کرده اند اما سيماي فارس به وظيفه قانوني و اجتماعي به خوبي عمل نمي کند هر چند که صداي استان فارس همکاري بسيار نزديکي دارد.
مدير کل محيط زيست استان فارس تاکيد کرد: اختلافاتي که در خصوص حفاظت از محيط زيست مطرح مي شد بايد توجه ويژه اي در اين راستا داشته باشيم به خصوص مباحث مربوط به فاضلاب که مستقيم با سلامت در ارتباط است.
وي افزود: آلوده کردن محيط زيست تخلف نيست بلکه جرم است و بايد از طريق دستگاه هاي قضايي به آن رسيدگي شود نه اينکه شوراي حل اختلاف وارد کار گردد.
ابراهيمي کارنامي در بخش ديگري از سخنان خود در خصوص وضعيت هواي استان فارس و شهر شيراز نيز گفت: خوشبختانه در سال جاري هيچ روز آلوده اي را در شيراز نداشتيم که اين نشان از همکاري مردم است.
مدير کل محيط زيست استان فارس تصريح کرد: اتاق فکر محيط زيست فارس فعال و پر تلاش است و اگر ما با پروژه اي مخالفتي مي کنيم کاملا علمي و قانوني است.
وي در خصوص برنامه هاي روز هواي پاک نيز گفت: شايد از لحاظ کميتي برنامه هاي سال جاري کاهش داشته اما از لحاظ کيفي افزايش داشته ايم.
ابراهيمي کارنامي در پاسخ به سوالي در خصوص وضعيت پالايشگاه دوم شيراز نيز گفت: ارزيابي زيست محيطي مطرح شده و بحث حقوقي و کارشناسي هم مد نظر قرار گرفته که به زودي نتيجه کميته هاي ملي نيز مشخص مي شود ولي تاکنون هيچ چيزي قطعي نشده است .














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن