تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803340411




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضو جامعه روحانیت‌مبارز: نواب‌صفوی به‌دنبال جمع کردن نیرو برای نبرد با اسرائیل بود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: عضو جامعه روحانیت‌مبارز:
نواب‌صفوی به‌دنبال جمع کردن نیرو برای نبرد با اسرائیل بود
حجت‌الاسلام شجونی گفت: درباره شهید نواب نمی‌شود گفت و چیزی نوشت؛ بایستی او را می‌دیدید، امروز ما از وجود او محروم هستیم، شخصیتی با رشادت، خاکی و مردمی که نابغه عظیمی بود.

خبرگزاری فارس: نواب‌صفوی به‌دنبال جمع کردن نیرو برای نبرد با اسرائیل بود



پایگاه خبری انصارحزب‌الله نوشت: حجت‌الاسلام شیخ جعفر شجونی عضو جامعه روحانیت مبارز در جلسه هفتگی انصار حزب‌الله در آستانه سالگرد شهید نواب صفوی و یارانش با موضوع " نواب؛ نیاز همیشه دوران" به سخنرانی پرداختند که مشروح آن تقدیم می‌شود:

ما باید همیشه مثل کبوتر دو پر و بال پرواز داشته باشیم ؛ یکی بال سرخ حسینی و دیگری بال سبز مهدوی تا پرواز کند والا اگر آدمی فقط یکسویه غش کند؛ درست نیست.

* اعتدال و خانه‌نشینی امام
بعضی برای اینکه مردم را فریب دهند، می گویند اعتدال که مراد آنها این است که تمام کسانی که قبل از من بر مسند بوده اند تندرو بودند. ابوموسی اشعری این تهمت را به علی (ع)زد وگفت بیایید معتدل باشیم . از آنجائی‌که مردم هم از بعضی واژه‌ها خوششان می آمد حرفش را قبول کردند و همین امر موجب شد امیر المومنین 25سال خانه نشین شوند.
این کفر محض است که کسی به علی (ع) تندروبگوید.مگر خداوند در قرآن کریم به پیامبر نفرمود که: یا أیها النبی جاهد الکفار والمنافقین واغلظ علیهم ومأواهم جهنم وبئس المصیر.این امروز هم مصداق دارد.
ما نمی توانیم بخشش وحشی توسط پیامبر را مطرح کنیم وبعد بگوییم بایدموسوی وکروبی را ببخشیم.اینها خیانت وکشتار کردند ما در فتنه 54نفر شهید دادیم.
من نمی دانم این آقای علی مطهری چه شباهتی با شهید مطهری دارد!انگار دادگاهی تشکیل شده واو وکیل مدافع سران فتنه شده است.گویی اینها بی گناه هستند ،در صورتی که اصل نظام را زیر سؤال بردند.
اینکه مثلا آدمی یک حرفی از دهنش خارج شود وبحث رفراندم را مطرح کند.حضرت امام خمینی در جلد14صحیفه نور، صفحه 439در جمع فرماندهان نظامی 24خردادسال 60جواب این آدم را داده است و فرموده است: آنها می خواستند که یک مجلسی باشد [به ] صورت مجلس؛ مثل بعضی مجالس سابق ، که بود و افرادی باشند از همین افرادی که درست شده است و می شود و سینه برای غرب می زنند. و دیدند نشد این. از این جهت، دنبال این افتادند که ما همه بساط را به هم بزنیم ! باز دو سه سال بنشینیم دوباره رفراندم کنیم. رفراندم برای اصل جمهوری ! حالا اگربرای اصل جمهوریش هم نگویند، رفراندم برای قانون اساسی؛ رفراندم برای رئیس جمهور ، رفراندم برای مجلس؛ رفراندم کنیم برای اینها. این معنایش چیست؟ معنایش این است که ثبات این مملکت را از دست بگیرند. اینکه الان ثبات دارد و از افتخارات این انقلاب است که در ظرف یک سال همه این چیزها درست شد ، این را از دست بگیرند ، بگویند حالا نشد، دوباره از سر! دوباره از سر!؛ آرا [آرا]مردم است.
خوب، اگرمیزان آرا مردم است، آرا مردم است اینها که هستند. اینها که از اروپا نیامده اند! اینها آراهمین مردم اند؛ همین مردم اند که به مجلس رای دادند ، وکیل تعیین کردند؛ همین مردم اند که به جمهوری اسلامی رای دادند و همین مردم اند که به قانون اساسی رای دادند و همین مردم اند که همه چیز را خودشان ایجاد کردند. حالا ما دوباره از سر برویم سراغ چه مردمی؟ باز برگردیم به این مردم ! این مردم همان مردم اند که اگر پنجاه دفعه هم [نظام ] به هم بخورد، همین است.
اصلا رفراندم برای چه کسی است.منظور اینها از همه کیست؟آیا همه، بهایی هاومارکسیست ها وکسانی که از پادگان اشرف آمدندوژیگولوها وخانم های سبز وتی تیش مامانی وسانتی مانتال وغیره هستند وبه قول غربی‌ها جامعه جهانی که فقط شامل خودشان می شود.این درست مثل آن است که ماجمع حاضر خودمان را جامعه جهانی معرفی کنیم.

* مفهوم دموکراسی غربی‌ها
اگر غربی ها خودشان انتخابات برگزار کنند ؛می‌گویند عین دمکراسی است ولی اگردر کشور ما انتخابات برگزار شود آن را دمکراسی نمی دانند.مدام دعواهای سیاسی به راه می اندازند که شباهت زیادی به دعوای عروس ومادر شوهر دارد.منافقین در کشور ما 17000نفر را به شهادت رساندند ولی آمریکا به راحتی آنها را از لسیت تروریست ها خارج می کند ومی گوید اینها تروریست نیستند. مثل اینکه کسی بخواهد من شجونی را از لیست واعظان خارج کند.به همین آسانی آمریکا که خود را کدخدای جهان می داند؛دروغ می گوید ومنافقین را از لیست تروریست ها خارج می کند ونام آن را حقوق بشر می گذارد!
در زمان جنگ جهانی دوم که بنده با هم سن وسالهای خود در کوچه گردو بازی می کردیم، از مردم می شنیدیم که می گفتند چیزی در حدود 6تا 10میلیون نفر کشته شدند. آیا اینها را ایران کشت ! مگر غیر از این است که این کشتارها را همین کشورهای مدعی حقوق بشرانجام دادند؟!
من یادم هست زمانی که نماینده مجلس شورای اسلامی بودم به عنوان نماینده کشور برای خرید سلاح به کشور آلمان وشهرهای هامبورگ وفرانکفورت رفتم. شهرهای بسیار زیبایی بود. می‌گفتند در جنگ جهانی دوم این شهرها را با خاک یکسان کرده بودند.آیااین کار توسط چه کسانی انجام گرفت؟ اینها اصلا در مورد خودشان حرفی نمی زنندو فقط یاد گرفته اند تا از ما آخوندها ایراد بگیرندومدام با پتک حقوق بشری وامثالهم بر سر ما بکوبند.
تا الان که 35سال از انقلاب می گذرد مگر به کجا حمله کرده ایم ،ریگی خائن وتروریست را اعدام کردیم؛به ما تروریست می گویند.اینها همه به این دلیل است که ما از مردم مظلوم غزه حمایت می کنیم . اینهااسرائیل جنایتکار را تی‌تیش مامانی ومردم مظلوم غزه را تروریست می دانند!

* شهید نواب صفوی و قضیه فلسطین
شهید نواب صفوی در دوره ای که بود می‌گفت: من می خواهم عده ای را برای رفتن به فلسطین جمع کنم.قصد داشتیم جلسه ای در مسجد ارک برای این امر برگزار کنیم ولی ما را به مسجد راه ندادند ،چرا که در زمان شاه زمامداران ما از زمامداران جهان در هر دوره‌ای خائن تر بودندوهمه امورکشور در دست آمریکایی ها بود از نفت وگاز تا ناموس وپسر ودختر در دست مستشاران امریکایی بود.زندان عریض وطویلی از محل کارخانه ایران خودرو تاطالقان به نام زندان رجایی شهر را شاه درست کرده بود تا اگرکسی تعرضی کرد اورا به آنجا ببرند.
مگر ریاست چقدر لذت دارد که آدم همه چیزش را بدهد؟‌یادم هست آن زمان یک کاریکاتوری را نشریات به چاپ رسانده بودند که در آن سیاست خارجی ما را دست به سینه بیگانگان نشان می داد ودر داخل شکم این کاریکاتور هم جا بازکرده بودند تا هر آنچه می خواهندبیایند وببرند!
در آن دوران کشور ما نه بهداشتی ونه راهی ونه ساختمانی داشت.نه دارو ودرمانی ونه امکانات و ورزشگاهی ولی تا دلتان بخواهد نوکری بیگانگان بود.ناصر الدین شاه رگ امیر کبیر را در حمام فین کاشان توسط مزدورانش زد وخودش میان خانمهایش نشسته بود وعیاشی می کردوشعر میخواندکه:نشسته ام به میان دودلبر ودودلم که مهر به مهر که بندم در این میان ،خجلم... وملت در فقر و تنگدستی وگرفتار در سیل و طوفان بودند. اینها فقط با پول مالیات که از مردم می گرفتندبرای خودصفا می کردندومملکت هم در دست انگلیسی‌ها بود.
این تاریخ است که برای شما می گویم ومراد من قصه وداستان پردازی نیست. روزی به آیت الله شیخ فضل الله نوری گفتند برای اینکه در امان باشی به سفارت انگلیس پناه ببر.ولی ایشان محکم واستوار «نه» گفت ونپذیرفت و گفت: من می گویم مشروطه باید مشروعه باشد.ایشان را در همان میدان بهارستان با بیست دقیقه دادگاهی؛ توسط یک مزدور خود فروخته محکوم به اعدام کردند.

* وظیفه انتقاد از دولت‌ها
مقام معظم رهبری از دولتها باید حمایت کنند چراکه شخصیت ایشان جهانی است.این وظیفه ماست که از دولتها انتقاد کنیم.چراکه لااقل دلمان برای زحمات خودمان می سوزد. خود من 25 بار به زندان افتادم و شکنجه های آنچانی را تحمل کردم.فقط یک دفعه، ما25طلبه را در یک اتاق کوچک محبوس کرده بودند و مدام به ما فحش وناسزا می‌گفتند.بعد از ماهها زندانی کردن یک عدد پرتقال کوچک به ما می دادند و اصلا دلمان نمی آمد که این پرتقال را بخوریم. ما دردمند هستیم و لذا دردمند اگرببیند آنچه را که برای به‌دست آوردن آن تلاش کرده وخون دل خورده در معرض آسیب قرار گرفته ناراحت می شود.
اگر نظامی را حاکم کردیم ، حالا عیبش را هم بر طرف می کنیم.آدم دردمند حرف می زند وآدم پفیوز و بی‌غیرت حرف نمی زند.ما الان داریم می بینیم کسانی به نظام سیخونک می زنند.اینها نمی دانند چکش وکمربند در زندان یعنی چه؟
یکی جلوی من را گرفت وگفت آقای شجونی شما تندرو هستید به او گفتم من تندرو نیستم شما کندرو هستید؛ باید جنب وجوش وحرکتی از خود نشان داده وبا ما همراه شوید.همین تهمت را ابوموسی اشعری به امیر المومنین(ع) روا داشت وایشان را خانه نشین کرد ومعاویه خال المومنین لقب گرفت. اگر امروز ما اصل حرف خودمان را بزنیم واصل حجاب را بگوئیم به ماتندرو می گویند. الان با لفظ اعتدال می خواهند ما را کنار بزنندتا دهانمان بسته شود وچیزی نگوئیم.
سالها پیش وقتی امپراطوری عثمانی شکست خوردسرزمین فلسطین را که عمرفتح کرده بود، به اسرائیل دادندو از همه نقاط دنیا یهودیان را به این سرزمین گسیل داشتند.به ما تروریست می گویند چون که ایران طرفدار فلسطین است.والله اگر در تمام دنیا وزیر این آسمان یک کشور حرف حسابی می زند،ایران است.
من در زمان مراسم تشییع همسر حضرت امام به آقا گفتم:شما رهبر همه جهان هستید ،اصلا مسیح هیچ جا نیست.آیاحضرت عیسی(ع) با این کارهایی که آمریکاییها می کنند؛سنخیتی دارد.آیا یهودیهای صهیونیست سنخیتی با حضرت موسی (ع)دارند؟ حضرت عیسی دنبال گوسفندی دوید و او را گرفت تا او را گرگ ندرد.آیا مسیح مثل اینها کسی را می درید؟

* تروریست‌ها دامنگیر اربابان خود
همین فرانسه که ادعای حقوق بشر می کند‌، دروغ می‌گوید. مگر نه این است که همین ها در جنگ جهانی یک میلیون نفر مردم را در کشورهای دیگر کشتند. اخیرا که در کشور فرانسه تروریست ها 12نفر را کشتند ، من گفتم یکی بچه گرگ را می پرورید و یک گرگ برگشت و بچه او را درید. این تروریستها آموزش دیده وپرورش یافته فرانسه بودند و این عکس العمل اعمال آنهاست. البته ما راضی به کشتن کسی نیستیم ولی فرانسه تازه فهمیده که تروریست بد است.

* جان من فدای نواب صفوی
غفلتا می خواستند عمر سعد را بکشند ؛ برخی گفتند اسلام با ترور مخالف است ،ولی جان من فدای آن تروری که نواب صفوی کرد. 58سال پیش وقتی شنیدم نواب صفوی را گرفتند ،من یک اعلامیه خطی نوشتم وبا چند طلبه عهد کردیم که همدیگر را لو ندهیم. ولی یکی را گرفتند وبا یک ضربه سیلی که به اوزدندما را لو داد ودر آن موقع کامکار که از ساواکی های قم بود به دنبال من بود تا اینکه مرا در فیضیه پیدا کرد و به من گفتند تو با ما به شهربانی بیا وفقط 20 دقیقه با تو کار داریم که این بیست دقیقه تبدیل به بازداشت شد ومرا زیر مشت و لگد وشکنجه گرفتند. ولی با اقدام آیت الله بروجردی (ره) وآیت الله حکیم (ره) ما را رها کردند.
ما بدهکار هستیم ودر آن رژیم شلاق خوردیم .البته در این رژیم هم کسی به ما پولی نمی دهد.پارسال به خاطر منبری که اینجا رفتم مرا دادگاهی کردند.
در مسئله ترور هنوز از من می پرسندکه نواب به دستور چه کسی ترور می کرد؛در مقابل می گویم زنده باد ترور.

* ارتداد سیاسی
این تروریستی که مدام امریکایی ها می گویند، مکانیکی نمی گویند بلکه دینامیکی می گویند. اینکه در کشور ما زمانی یک عده حرام زاده در خیابان آمدند وگفتند نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران و اینهایی که فتنه کردند ،تفسیر دیگری از اسلام بیان کردند، من این اصلاح طلبی را مرتد می دانم. این ارتداد ارتداد سیاسی می باشدوهمین الان هم مظلوم نمایی می کنند.
الان تفسیر می کنند که قرآن کتاب خدا نیست،شعارهای ساختار شکنانه سر دادند. اکبر پونز (گنجی) که دخترانی را که موهایشان بیرون بود بر پیشانی آنها پونز فرو می کرد ،حالا رفته در دامان اربابان خود وروایت می کند که وجود امام زمان دروغ است. اینها شعار دین ازسیاست جداست واین همه لشکر آمده علیه رهبر آمده ،هاشمی زنده باد موسوی پاینده باد ، کروبی زنده باد موسوی پاینده باد...سردادند.پارسال در جایی گفتم سطل آشغال از کروبی بیشتر رای آورد ؛ چون سطل آشغال 330 هزار رای داشت و او300 هزار رای داشت. معلوم است که امریکا از اینها حمایت میکند.
پیروزی انقلاب اسلامی برای امریکا خیلی سنگین بود و اینکه یک آخوند (امام) بیاید علیه او که 25 سال بر کشور ایران سلطه داشت قیام کند ؛ شاه آن چنان آمریکا را به مفت خوری از منابع ما معتاد کرده بود که هنوز ما را رها نمی‌کند.او یک روسپی سیاسی بود. اینها در عربستان قرآن وخادم الحرمین را به بازی گرفته اند.امریکا دو چیز می خواهد ،اول نفت وبعد محافظت از اسرائیل.آنها نه ما را می خواهند ونه عربها را.

* شهید نواب صفوی نابغه‌ای بزرگ
شهید نواب صفوی خیلی مرد بود؛او با همه مراجع زمان خود رابطه خوبی داشت . البته بعضی حرفها را عده‌ای گفتند وبد جوری مردند.درباره شهید نواب نمی‌شود گفت وچیزی نوشت.بایستی اورا می دیدید.امروز ما از وجود او محروم هستیم، شخصیتی با رشادت،خاکی و مردمی که نابغه عظیمی بود. مقام معظم رهبری در مورد ملاقاتش با شهید نواب می فرماید: اساس سخنانش این بود که اسلام را باید زنده کرد. اسلام باید زنده شود. اسلام باید حکومت کند و این کسانی که در رأس کار هستند ، اینها دروغ می‌گویند. اینها مسلمان نیستند و من برای اولین‌بار این حرف‌ها را از نواب صفوی شنیدم. آنچنان آن حرف‌ها درون من نفوذ کرد و جای گرفت که احساس می‌کردم دلم می‌خواهد همیشه با نواب باشم.
اگر نواب صفوی الان بودبه نظام کمک می‌کرد و مسلما تفکرش به درد نظام می خورد.

* انقلاب فرزند قم
قبل از اینکه مقام معظم رهبری به قم بروند ،بنده نزد آیت الله نوری همدانی رفته بودم. او می گفت: یک عده از مدرسین قم می گویندمارا چه به سیاست ،ما بایددرسمان را بگوئیم.
مقام معظم رهبری مشکلات قم را حل کردوباید قمی‌ها بدانندکه این انقلاب فرزند قم است وباید با چنگ ودندان آن را حفظ کرد.این آخوندی که میگوید من به انقلاب کاری ندارم یا جاسوس است ویانفهمی که در لباس روحانیت رفته است.

* پرسش و پاسخ

* مراد از حاشیه سازی های اخیر که رهبری نیز به آن اشاره داشتند ،چه می تواند باشد؟
-شنیده ام که دفتر رهبری گفته اند آقا از صحبتهای اخیر آقای روحانی گلایه دارند وناراحت هستند.اینکه روحانی گفته پیامبر از وحشی هم گذشت کرد بی ربط است .آقا گفته دوستان حرفی را که لازم نیست نزنند واز حاشیه‌ها بپرهیزند.

* علی مطهری دائم در مجلس شورای اسلامی به بهانه های مختلف از سران فتنه حمایت می کند‌، نظر شما چیست؟
-من تا به حال مقابل علی مطهری حرف نزده‌ام هرسال منزل آنها می روم.به این مرد باید گفت وبه رییس مجلس که داماد این خانواده است ،هر که به نظام بهتان زده باید مجازات شود.نمایندگان مجلس هم باید به وظیفه خودشان عمل کنند که به خوبی جواب او را دادند.

*نظر شما دررابطه با عملکرد افراد منتسب به امام چیست؟
-من به جماران رفتم وبه سید حسن خمینی گفتم ،ما روحانیت مبارز، امام را دوست داشتیم وبرای اوزندان هم رفتیم.اینها که در جماران دور شما جمع شدند به شما دروغ می گویند.

هاشمی گفت دانشگاه آزاد برای خداست. رهبری هم نگذاشت آن را وقف کنند.اگر برای خداست چرا بچه‌های شما به آن چنگ زده اند ودارند یار گیری می کنند.

* اگر شهید نواب زنده بودند ،برخوردشان با انحرافات فرهنگی وافرادی مثل سید صادق شیرازی چگونه بود؟
-به نظر من وزارت اطلاعات ودادگاه ویژه روحانیت مقصر هستند چرا که با او برخورد نمی‌کنند.در حالی که اینها جرات نداشتند به اسب شاه یابو بگویند؛حالا این چنین وقیحانه بی احترامی می کنند. الان هم جنگ روانی و فرهنگی داریم و فقط باید به رهبری رجوع کنیم.
  مطلب فوق مربوط به سایر رسانه‌ها می‌باشد و خبرگزاری فارس صرفا آن را بازنشر کرده است. بازگشت به صفحه نخست گروه فضای مجازی انتهای پیام/

93/10/27 - 15:52





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن