تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كمال ادب و مروت در هفت چيز است: عقل، بردبارى، صبر، ملايمت، سكوت، خوش‏اخلاقى و مدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802771151




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمان ایست ناجای تهران به تیم های بالاجدولی دریای خزر / آذررخش با فتح دربی بندر مدعی شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
فرمان ایست ناجای تهران به تیم های بالاجدولی دریای خزر / آذررخش با فتح دربی بندر مدعی شد
مسابقات هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتسال ایران طی دو روز با برگزاری ۸ دیدار به پایان رسید و تیم های رسالت و کاشی نیلو همچنان به عنوان صدرنشین دو گروه مختلف به کار خود ادامه می دهند.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، دیدار های هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتسال ایران برگزار شد و نتایج رقم خورده همچنان سرنوشت صعود و سقوط را در دو گروه شمال و جنوب مبهم نگه داشت تا سه هفته پایانی لیگ برای ورود به لیگ برتر تعیین کننده باشد
 
دریای خزر:
 
ایران جهان مشهد۲ – کاشی نیلوی اصفهان ۲
 
تیم فوتسال ایرانجهان مشهد در هفته یازدهم کار بزرگی کرد و تیم کاشی نیلوی اصفهان را با نتیجه ۲-۲ متوقف نمود. شاگردان احمد باغبانباشی و علی افضلی در تیم کاشی نیلو اگر سه امتیاز هفته یازدهم را از مشهد به جیب می زدند بدون در نظر گرفتن باقی مسابقات، به دور دوم صعود می کردند. اما تیم ایرانجهان که در انتهای جدول شرایط خوبی را تجربه نمی کند و نگران تکرار اتفاقات سال گذشته و سقوط به دسته دوم است، به هر نحوی شده این حریف قدرتمند را تحت فشار گذاشت تا با تساوی در این دیدار همچنان پرونده صعود تیم اصفهانی باز بماند.

پاس قوامین تهران ۳ – آینده گستر ایرانیان اصفهان ۲
 
دیگر تیم اصفهانی مسابقات لیگ دریای خزر یعنی آیند گستر اصفهان با توجه به شکست پنت هاوس به دنبال کسب سه امتیاز هفته یازدهم و بالابردن شانسش برای فرار از دست دیگر مدعیان بود. اما سرباز های نیروی انتظامی وارد عمل شده و آخرین بخت خود را برای صعود قدردانسته و با برتری در یک دیدار نزدیک به رده سوم صعود کرد. شاگردان سرهنگ مرادی در این بازی با نتیجه ۲-۱ از حریف خود عقب افتادند اما توانستند در انتها با نتیجه ۳-۲ پیروز میدان باشند.
پنج شنبه ۲۵ دی‌ماه
 
کشاورز قزوین ۲ – پنت هاوس مشهدصفر
 
در یکی از دیدارهای نزدیک و جذاب هفته یازدهم تیم فوتسال کشاورز قزوین که در نیم فصل دوم لیگ دگرگون شده توانست تیم مدعی پنت هاوس مشهد را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد. کشاورز قزوین که در پایان نیم فصل اول ۲ امتیازی بود در ۴ بازی نیم فصل دوم ۱۰ امتیاز گرفته تا کمی از شرایط بحرانی اش فاصله بگیرد. پنت هاوسی ها هم با این باخت امیدشان کمتر از گذشته شد و تنها روزنه امیدشان انجام هر سه بازی آینده در مشهد می باشد که امیدوار است با ۹ امتیاز و برد مستقیم تیم آینده گستر به دور دوم صعود کند.

دانشگاه آزاد تهران ۲ – شهرداری نکا ۱
 
تیم فوتسال دانشگاه آزاد تهران در هفته یازدهم موفق شد تیم شهرداری نکار را با نتیجه ۲-۱ شکست دهد. بازی دور رفت دو تیم به دلیل عدم حضور تیم تهرانی در نکا برگزار نشده بود. در این دیدار شاگردان صانعی با نتیجه ۲-۱ پیروز شدند تا با ۱۶ امتیاز در فاصله سه هفته مانده به پایان همچنان امیدوار به صعود باشند.
 
مسابقات هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتسال ایران طی دو روز با برگزاری ۸ دیدار به پایان رسید و تیم های رسالت و کاشی نیلو همچنان به عنوان صدرنشین دو گروه مختلف به کار خود ادامه می دهند.
دیدار های هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتسال ایران برگزار شد و نتایج رقم خورده همچنان سرنوشت صعود و سقوط را در دو گروه شمال و جنوب مبهم نگه داشت تا سه هفته پایانی لیگ برای ورود به لیگ برتر تعیین کننده باشد.






 
دریای خلیج فارس:
 
یاران جوان بندرعباس ۳ – آذرخش بندرعباس ۳
 
پس از سقوط نماینده دوم جنوب کشور از لیگ برتر، جای خالی تیم های جنوبی در این دسته به وضوح حس می شود. اما در لیگ دسته اول اوضاع متفاوتی مشاهده می شود و تیم های مختلف از اهواز و ماهشهر و بندرعباس چهره لیگ را کاملا جنوبی کرده اند. یکی از دیدارهای جذابی که در لیگ سالهای اخیر برگزار شد دربی بندرعباس در فوتسال بود که نشان می دهد این استان به ظرفیتی رسیده که در سطح بالای فوتسال ایران تیمداری کند. در این دیدار حساس تیم آذرخش موفق شد با نتیجه ۳-۲ به برتری برسد تا با ۱۹ امتیاز در جایگاه چهارمی و در فاصله یک امتیاز تا رده دوم جدول قرار گرفته و بسیار به ادامه مسابقات امیدوار شود.
 
شاهد شیراز ۳ – استقلال نوین ماهشهر ۲
 
تیم های شاهد شیراز و استقلال نوین ماهشهر در هفته یازدهم بازی حساس پایین جدول را برگزار کردند. تیم شاهد که در نیمه اول مسابقات کمی از تیم های پایین جدولی فاصله گرفته بود در بازی های دور برگشت نتایج لازم را نگرفته و به جمع فانوس به دستان پیوسته بود. اما پیروزی نزدیک شاگردان برزگر در این دیدار توانست بار دیگر این تیم را جدا کند اما تیم ماهشهر همچنان در رقابت تنگاتنگی برای بقا قرار دارد.
 
رسالت کرمان ۵ – زاگرس خوزستان ۴
 
تیم فوتسال رسالت کرمان که در هفته گذشته حواشی ای مربوط به بازی با ایده آل یزد را پشت سر گذاشته بود در دیداری سخت و نزدیک توانست تیم پرقدرت زاگرس را با نتیجه ۴-۵ شکست دهد. تیم زاگرس که در پایان نیم فصل اول با فاصله اندک از تیم رسالت در جایگاه دومی قرار داشت در نیم فصل دوم نتایج دور از انتظاری گرفته و احتمالا حسرت این را می خورد که چرا در نیم فصل تیم خود را تقویت نکرده است. البته تیم زاگرس همچنان مدعی صعود به حساب می آید ولی رسالتی ها با خیالی آسوده به کسب سه امتیاز از دیدارهای آتی می اندیشند تا به مرحله بعدی صعود بنمایند.
 
ارژن شیراز صفر – بازرگانی ایده آل یزد ۳
 
یکی دیگر از دیدارهای بسیار حساس و تعیین کننده لیگ خلیج فارس بین تیم های مرعی ارژن شیراز و بازرگانی یزد برگزار شد. تیم یزد که در نیم فصل اول اکثر بازی های خانگی خود را واگذار کرده بود در نیم فصل دوم چهره مصممی به خود گرفته و بعد از متوقف کردن رسالت، حالا ارژن را در خانه با نتیجه قاطع ۳ بر صفر از پیش رو برداشت تا مانند فصل گذشته در حد و اندازه های صعود به لیگ برتر نشان دهد. ارژن هم باوجود اینکه با این شکست همچنان در رده دوم است اما از این به بعد سایه سنگین تیم های آذرخش و بازرگانی یزد و حتی زاگرس را در نزدیکی خود احساس می‌کند.
 
انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن