تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):رستگـار نمی شوند مـردمـى که خشنـودى مخلـوق را در مقـابل غضب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806872491




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثبت نام 34 هزار جوان در رده سني 15 تا 29 سال در مراکز کاريابي لرستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ دي ۱۳۹۳ (۱۴:۳ب.ظ)
ثبت نام 34 هزار جوان در رده سني 15 تا 29 سال در مراکز کاريابي لرستان مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي لرستان گفت: کل جوانان جوياي کار رده سني 15 تا 29 سال استان که در سال‌هاي گذشته در مراکز کاريابي ثبت‌نام کرده‌اند 43 هزار نفراست که بر اساس آمار، سالانه پنج تا شش هزار نفر به اين رقم اضافه مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم‌آباد، علي آشتاب، مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان لرستان، شنبه 27 دي‌ماه در جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان سال 94 که در سالن جلسات استانداري لرستان برگزار شد، گفت: پيش‌بيني شده است که در سال آينده اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي لرستان براي حمايت و ساماندهي طرح‌هاي مشاغل خانگي 700 مجوز را اعطا و آن‌ها را به بانک‌ها معرفي کند.
وي، با اشاره به اين‌که اداره کار و رفاه اجتماعي لرستان سرانه لازم براي ايجاد هر شغل را 50 ميليون ريال در نظر گرفته است که براي تحقق آن به 35 ميليارد ريال اعتبار نياز است، عنوان کرد: براي ايجاد اشتغال بين گروه‌هاي 15 تا 29 سال 40 طرح پيش‌بيني شده است که با سرانه اعتباري 100 ميليون تومان فرصت اشتغال براي دو هزار و 221 نفر در استان فراهم مي‌شود.
آشتاب، با اشاره به اين‌که براساس ثبت‌نام مراکز کاريابي تعداد جوانان بيکار لرستان که در رنج سني 15 تا 29 سال قرار دارند در سال 93 حدود شش هزار و 55 نفر بوده‌اند که متناسب با اين تعداد برنامه‌ريزي‌هايي انجام شده است، تصريح کرد: کل جوانان جوياي کار رده سني 15 تا 29 سال استان که در سال‌هاي گذشته در مراکز کاريابي ثبت‌نام کرده‌اند 43 هزار نفراست که بر اساس آمار، سالانه پنج تا شش هزار نفر به اين رقم اضافه مي‌شود.
مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي لرستان، خاطرنشان کرد: براي سال آينده برنامه‌هاي آموزشي پيش‌بيني شده است تا تغييري در نگرش جوانان از کار کارمندي به کارآفريني حاصل شود که در اين رستا آموزش‌هايي انجام مي‌گيرد تا بيشترين مهارت فني وحرفه‌اي متناسب با بازار کار لرستان ايجاد شود.
وي، با بيان اين‌که اين سازمان در نظر دارد براي سال 94 با همکاري پارک علم و فناوري استان براي حل مسائل از توان علمي، ايده و نوآوري نخبگان استفاده کند، اظهار کرد: براي تجاري سازي ايده‌هاي نخبگان استان همکاري با پارک علم وفناوري انجام شده است تا از طريق دانشگاه‌ها و دستگاه‌هاي اجرايي، نخبگان معرفي شوند به اين نهاد معرفي شوند و با ذخيره‌سازي طرح و ايده آن‌ها در بانک اطلاعاتي پارک علم و فناوري زمينه فروش و اجرايي کردن آن طرح‌ها فراهم شود.
آشتاب با اشاره به ديگر برنامه‌هاي پيش‌بيني شده سال آينده اين سازمان، ادامه داد: گسترش دوره‌هاي کارورزي فارغ‌التحصيلان، بازديد علمي دانش‌آموزان و دانشجويان از پارک علم و فناوري، تشکيل بانک‌هاي ايده‌هاي نوآوري و خلاقيت، ارائه بسته حمايتي تسهيلات با نرخ و سود کم به جوانان از ديگر برنامه‌هاي اداره تعاون است.
مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان لرستان، افزود: آموزش بيکاران در مراکز علمي، برگزاري مسابقه کتاب‌خواني در سطح مدارس و دانشگاه‌ها، ايجاد دفاتر مشاوره تخصصي کارآفريني براي دانشجويان در همه دانشگاه‌ها از ديگر برنامه‌هاي سال آينده براي برنامه ساماندهي امور جوانان است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن