تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين قلب‏ها، قلبى است كه ظرفيت بيشترى براى خوبى دارد و بدترين قلب‏ها، قلبى اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803932318




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعداد زیاد ثبت نام نامزدها نشان روند سالم انتخابات و اعتماد به وزارت و برگزار کنندگان است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: دکتر سجادی :
تعداد زیاد ثبت نام نامزدها نشان روند سالم انتخابات و اعتماد به وزارت و برگزار کنندگان است
معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مورد روند انتخابات در این دوره وزارت ورزش گفت: استقلال انتخابات و رای هیات ها محترم است و به همین علت تعداد ثبت نام ها بیشتر خواهد بود.
 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،  دکتر نصر الله سجادی با اشاره به روند آزاد و منصفانه برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون های ورزشی گفت : در گذشته معمولا تعداد ثبت نام ها از سه یا چهار نفر بیشتر نمی شود چرا که معمولا سرپرستی که تعیین شده بود در جریان انتخابات ریاست فدراسیون را هم بر عهده می گرفت ولی در این وزارت ، استقلال انتخابات و رای هیات ها محترم است و برای همین استقبال زیاد شده و تعداد ثبت نام ها بیشتر از گذشته است.
 معاون قهرمانی وزیر ورزش افزود : به طور مثال فردا انتخابات اسکی با 19 نامزد برگزار می شود ، هندبال با 10 ، بسکتبال با 16 ، تنیس روی میز با 18 ، ووشو با 16 ، همگانی با 14 و انتخابات ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی با حضور 15 نفر تا اخر سال برگزار خواهد شد و چنین استقبالی از ثبت نام و حضور در انتخابات نشان از روند سالم انتخابات و اعتماد به وزارت ورزش و جوانان و برگزار کنندگان است دکتر سجادی گفت :فضای ایجاد شده حال حاضر را برای حفظ نشاط جامعه ورزش و حفظ روند آزاد انتخابات دنبال می کنیم تا افراد متخصص و شایسته برای ثبت نام و حضور در انتخابات رغبت داشته باشند.
 معاون وزیر ورزش در بخشی دیگری از گفت وگوی خود با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت : احیای مجامع عمومی فدراسیون ها هم یکی دیگر از برنامه های ما خواهد بود و از سی ام دیماه تا بیست و دوم اسفند امسال مجمع عمومی 48 فدراسیون را برگزار می کنیم.
 سجادی افزود : برخی از فدراسیون ها نزدیک به سه سال است مجمع عمومی خود را تشکیل نداده اند و قصد ما بر این است در این مجامع عملکرد فدراسیون ها در سه بخش فنی ، مالی و برنامه ای مورد بررسی قرار گیرد و تلاش می کنیم نقش قانونی مجامع را به عنوان بالاترین مرجع رسمی و قانونی برای تصمیم گیری در مورد کلیه ارکان فدراسیون احیا کنیم.
 معاون ورزش قهرمانی ارائه گزارش عملکرد رئیس فدراسیون در سال های 92 و 93 و همینطور گزارش بازرس ، حسابرس و خزانه دار و همینطور تصویب برنامه های سال 94 را دستور جلسه مجامع عمومی فدراسیون ها ذکر کرد.
  دکتر سجادی در مورد نقش بازرسین در فدراسیون های ورزشی هم گفت : شاید در فدراسیون ها به دلایل مختلف به این نقش کمتر پرداخته شد ولی برنامه ما استفاده از ظرفیت حقوقی و قانونی بازرس در تشکیلات مجامع است و به همین منظور دوشنبه این هفته سومین جلسه هماهنگی با بازرسین فدراسیون ها را در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار می کنیم معاون قهرمانی در مورد پرداخت های مالی فدراسیون ها گفت : تمامی فدراسیون ها بین 70 تا 80 درصد بودجه خود را دریافت کرده اند و تا پایان اسفندماه یک نوبت دیگر به انها پرداخت خواهیم داشت.

انتهای پیام /






تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن