تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798558571




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خاکپور: تیم ملی حساب شده حرکت می‌کند/ گلزنی آزمون به بازیکنان تیم المپیک اعتماد به نفس می‌دهد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


خاکپور: تیم ملی حساب شده حرکت می‌کند/ گلزنی آزمون به بازیکنان تیم المپیک اعتماد به نفس می‌دهد ورزش > فوتبال ملی - سرمربی تیم ملی المپیک اعتقاد دارد هدف تیم ملی امید تقویت تیم بزرگسالان است.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، محمد خاکپور سرمربی تیم ملی امید بعد پیروزی روز گذشته تیم ملی برابر قطر گفت: متاسفانه بازی مقابل قطر را ندیدم ولی گل سردار آزمون را دیدم، گل بسیار خوبی بود، خیلی حرفه ای عمل کرد. به طور کلی تیم ملی نسبت به بازی اول و این برد برابر قطر نشان داد که خیلی حساب شده حرکت می کند. امیدوارم این پیروزی ها تداوم داشته باشد.
وی در ادامه درباره گلزنی آزمون و اینکه وی یکی ازنفرات اصلی تیم امید است، آیا می تواند تاثیری در روحیه بازیکنان تیم امید داشته باشد گفت: قطعا به همین شکل است. من از دو جنبه به این قضیه نگاه می کند. اول اینکه هدف اصلی تیم ملی المپیک تقویت تیم ملی بزرگسالان است. ما دو تا بازیکن المپیکی داریم که در تیم بزرگسالان هستند و بازیکنان تاثیر گذاری نیز هستند. این جای خوشحالی دارد و به روحیه تیم المپیک خیلی کمک می کند و دوم اینکه می تواند به بچه های ما اعتماد به نفس زیادی بدهد که با سن کم هم می توان در تیم بزرگسالان جای داشت.
خاکپور درباره اینکه چرا آنتالیا را برای اردو تیم امید انتخاب کرده است، گفت: آنتالیا را به خاطر شرایط آب و هوایی و امکاناتی که می توانیم استفاده کنیم انتخاب کردیم. ولی به طور کلی من سعی کردم بازی های مرحله اول که در فردورین ماه برگزار می شود را تقریبا شبیه سازی کنم چون ما می توانیم بازیکنان را در آن مرحله قبل از شروع مسابقات داشته باشیم. در کوران مسابقات چهار بازی بسیار نزدیک انجام می دهیم. در این اردو یک هفته تمرین می کنیم و هفته دوم سه دیدار تدارکاتی انجام خواهیم داد. در این مسابقات می توانیم بازیکنان را محک بزنیم و قبل از شروع بازیها عملکرد آنها را تجزیه و تحلیل کنیم.
سرمربی تیم امید در ادامه بیان کرد: اولین بازی با تیم زیر 22 سال آلبانی است. تیم بسیار خوبی است. آنها فقط برای اینکه با ما بازی می کنند از آلبانی می آیند، چون برای تیم آلبانی مهم است که با تیم المپیک ایران بازی کند این بازی قرار بود 20 ژانویه (30 دی) برگزار شود ما درخواست دادیم که بازی 22 ژانویه انجام شود . بازی دوم با تیم زیر 22 سال میانمار است نوع بازی این تیم خیلی شبیه به تیم نپال است این مسابقه روز 24 ژانویه (4 بهمن) و بازی نهایی و سوم ما با تیم زیر 22 سال اوکراین است که یکی از تیم های خوب اروپا است. این دیدار 26 ژانویه (6 بهمن) انجام می شود.
خاکپور افزود:با توجه به اینکه فرصت دیگری برای تشکیل اردو نداریم. قاعدتا ترکیب اصلی باید از 28 یا 30 نفری که در ارود حاضر هستند به اضافه اینکه جهانبخش و آزمون با تیم بزرگسالان است، شکل می گیرد. اما این به معنا نیست که تیم را می بندیم . با شروع لیگ بازیکنان باشگاهها را زیر نظر می گیریم و اگر بازیکن جدیدی را ببینم که می تواند به تیم المپیک کمک کند، ممکن است به تیم اضافه شود.
سرمربی تیم امید گفت: بعد از اردوی ترکیه تمام تلاش و تمرکزمان را روی مسابقات لیگ خواهیم گذاشت. کادر فنی را به شهرستانها می فرستیم تا از نزدیک بازیهای لیگ را نظاره کنند. فیلم تیم های مقابل را می بینیم و آنالیز می کنیم. در این 45 روز باقی مانده کار ما شناخت از حریفان و بازیکنان است.
وی در یایان گفت: با توجه به اینکه ایران میزبان مسابقات در مرحله اول است. هنوز تصیم نهایی را برای اینکه بازیها در کجا انجام شود نگرفته ایم. کماکان با مجموعه مدیریتی فدراسیون در حال مذاکره هستیم. تا جای مناسب را در نظر بگیریم. مسابقات در فروردین ماه برگزار می شود. قاعدتا می خواهیم حمایت بیشتر تماشاگران را داشته باشیم و ضمن اینکه باید شرایط برای چهار تیم حاضر در مسابقه فراهم باشد. این شرایط شامل زمین های مناسب برای تمرینات تیم و مسابقات به صورت همزمان است.
43 43

کلید واژه ها: سردار آزمون - محمد خاکپور - تیم ملی امید - تیم ملی فوتبال ایران -




جمعه 26 دی 1393 - 18:56:05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن