تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، بزرگ‏ترين ـ فرمود ـ يا با عظمت‏ترين نام خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819241200




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

غربي ها حق ندارند با عواطف مسلمانان بازي کنند.


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ دي ۱۳۹۳ (۱۸:۳۷ب.ظ)
نماينده ولي فقيه در استان مرکزي: غربي ها حق ندارند با عواطف مسلمانان بازي کنند. آيت الله دري نجف آبادي با باين اينکه مسلمانان و علماي جهان اسلام بايد بيدار و هوشيار باشند، اظهار کرد: غربي ها حق ندارند با عواطف مسلمانان بازي کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، آيت الله قربانعلي دري نجف آبادي در خطبه هاي نماز جمعه اراک، تنفر خود از چاپ کاريکاتور توهين آميز به ساحت مقدس پيامبر (ص) اعلام در مجله شارلي ابدو را اعلام کرد و گفت: اين صحنه گرداني توسط اسرائيل، فرانسه، انگليس و آمريکا است.
مام جمعه اراک با بيان اينکه دشمن سعي دارد تا مانع از قدرت گرفتن اسلام شود، خاطرنشان کرد: دستگاه هاي جاسوسي فرانسوي، آمريکايي، اسرائيلي و انگليسي اين مسائل را درست مي کنند تا به جامعه اسلامي ضرر برسانند و منابع مسلمانان را از بين ببرند.
وي گفت: نخست وزير فرانسه مييلون ها يورو به يک مجله ورشکسته کمک مي کند تا در شماره اي با پنج ميليون تيراژ به چندين زبان دنيا از جمله عربي به ساحت مقدس پيامبر خوبي ها و مهرباني ها توهين کند.
نماينده ولي فقيه در استان مرکزي افزود: کار ترور و تروريسم در هر شکل در فرانسه، عراق، لبنان، سوريه، مجله فرانسوي و يا در مورد شخصي چون دکتر احمدي روشن، محکوم است، اما ريشه تمام اين ترورها به خود غرب برمي گردد.
آيت الله دري نجف آبادي با باين اينکه مسلمانان و علماي جهان اسلام بايد بيدار و هوشيار باشند، اظهار کرد: غربي ها حق ندارند با عواطف مسلمانان بازي کنند.
وي بيان اينکه اين جسارت ها از زمان سلمان رشدي نيز بوده، اظهار کرد: اسلام پيروز است و وجود پيامبر (ص)، محبوب دلها و آزادي خواهان جهان بوده، هست و خواهد بود و کارنامه آن بزرگوار آنقدر با عظمت است که با اقدامات توهين آميز چهار آدم خود فروخته از شخصيت آن حضرت کاسته نمي شود.
نماينده ولي فقيه در استان مرکزي در خصوص مذاکرات هسته اي نيز گفت: اميدواريم که تيم مذاکره کننده موفق باشد و خطوط قرمزي که توسط نظام و رهبر معظم انقلاب تاکيد شده را رعايت کند.
وي بيان کرد: اميدواريم که تحريم ها رفع شود زيرا اين تحريم ها ظالمانه است اما همه ما وظيفه داريم با همت و تلاش مضاعف و توجه به اقتصاد مقاومتي، سبک زندگي اسلامي وعمل به فرمايشات رهبر معظم انقلاب براي توسعه هر چه بيشتر کشور بکوشيم .
وي در خصوص 29 دي ماه و روز هواي پاک نيز گفت: همه براي کاهش آلودگي هوا مسوولند و بايد در اين راستا نيز همت و تلاش ويژه اي به کار گرفته شود.
آيت الله دري نجف آبادي ادامه داد: کاهش ترددهاي غير ضروري وسايل نقليه به ويژه خودروهاي تک سرنشين و توسعه فضاي سبز در کاهش آلودگي هواي اراک نقش موثري دارد.
وي، از همه مردم خواست براي بارش نزولات آسماني دعا بخوانند و از خداوند بخواهند که همه را مشمول رحمت خود کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن