تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چیزى زکاتى است و زکات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819494757




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه روز نهم جام ملت های آسیا


واضح آرشیو وب فارسی:سیمرغ: برنامه روز نهم جام ملت های آسیا

جام ملت های آسیا

نهمین روز از شانزدهمین دوره جام ملت های آسیا شنبه با برگزاری دو دیدار وارد آخرین دور از بازی‌های مرحله گروهی این رقابت‌ها می‌شود.





در روز آخر دور مقدماتی در گروه A که شامل تیم های ملی فوتبال استرالیا، کره جنوبی، کویت و عمان می‌شود با برگزاری دو دیدار همزمان ادامه خواهد یافت.

تیم های ملی فوتبال استرالیا و کره جنوبی در ورزشگاه سانکورپ شهرداری بریزبن به مصاف یکدیگر خواهند رفت و سرنوشت قهرمان این گروه را مشخص خواهند کرد.

علاوه بر این تیم های ملی فوتبال کویت و عمان در ورزشگاه نیوکاسل شهر نیوکاسل با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

نبرد تیم های ملی فوتبال استرالیا و کره جنوبی برای مشخص شدن تیم قهرمان گروه A این رقابت ها است و تیم های ملی فوتبال کویت با عمان در یک دیدار تشریفاتی برای مشخص شدن تیم های سوم و چهارم گروه با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

استرالیا در یک شروع خیره کننده در دو بازی ابتدایی خود موفق شده اند هشت گل به ثمر برسانند. آن ها در بازی افتتاحیه جام با نتیجه چهار بر یک کویتی ها را در هم کوبیدند و در دومین دیدار خود نیز موفق شدند چهار گل به عمانی ها بزنند. استرالیا برای دومین دوره است که در جام ملت های آسیا شرکت می کند. چهار سال قبل آن ها در اولین تجربه خود در این رقابت ها موفق شدند به مقام نایب قهرمانی دست یابند. آن ها در دیدار فینال مقابل ژاپن پس از گلی که در وقت اضافه 120 دقیقه دریافت کردند جام قهرمانی را از دست دادند.

اما کره جنوبی در این دوره از مسابقات محتاط عمل کرده و در هر دو دیدار خود با یک نتیجه شکننده و مشابه یک بر صفر عمان و کویت را از پیش رو برداشته است. هرچند عمانی ها برای کره جنوبی حریف دست و پا بسته ای بودند اما تیم ملی فوتبال کویت در دیداری نزدیک تیم ملی کره جنوبی را آزار داد و در لحظاتی از بازی با خلق موقعیت های خطرناک بر روی دروازه حریف خود می توانست بازی را به تساوی بکشاند تا شاید سرنوشت تیم های صعود کننده از این گروه به روز آخر بکشد.

هر دو بازی این گروه ساعت 12:30 به وقت ایران برگزار خواهد شد.







1393/10/26





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سیمرغ]
[مشاهده در: www.seemorgh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن