تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درگذشت عالم مصيبتى جبران ‏ناپذير و رخنه ‏اى بسته ناشدنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798317521




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حاشیه‌ها همه چیزش را از صادقیان می‌گیرد/مربیان هرگز او را نمی خواهند


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


نقدی بر رفتار یک فوتبالیست؛
حاشیه‌ها همه چیزش را از صادقیان می‌گیرد/مربیان هرگز او را نمی خواهند
درحالی که کی‌روش درحال میدان دادن به جوانترها در جام ملت‌های آسیاست، در این سوی قاره‌کهن، پیام صادقیانی که خیلی‌ها او را پدیده فوتبال ایران می‌دانستند همچنان درگیر حاشیه‌هاست.




به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، در دنیای امروز بسیاری از دانشمندان بر این باورند که مهم نیست ضریب هوشی انسانها چقدر باشد، بلکه مهم این است که چقدر توان استمرار و تلاش و اراده دارند چون یک انسان با ضریب هوشی 200 ممکن است یک بار یک موضوع را بشنود و آن را یاد بگیرد اما انسانی با ضریب هوشی پایین تر همان موضوع را سه بار می خواند اما او هم یاد می گیرد از نظر آن دانشمندان مهم این ست که استمرار یک انسان برای آموختن چقدر باشد.

شاید امروز وقتی پیام صادقیان به صفحه تلویزیون چشم می دوزد و سردار آزمون و البته غفوری و پورعلی‌گنجی را چند هزارکیلومتر دورتر با پیراهن تیم ملی ایران می بیند و رقص با توپ زیبای آنها را با ابروهای بالا رفته رصد می کند، بیشتر افسوس بخورد که چرا در میان گزینش های ساده اما دقیق کی روش جایی ندارد.

پسر با استعداد اما آماتور دیار پرسپولیس خودش نیک می داند که اگر می توانست اندکی حرفه ای تر زندگی کند، از همه این جوانهایی که امروز جواب اعتماد کی روش را می دهند بهتر بود اما او خیلی زود ،بسیار سریع تر از آنچه که باید به شهرت رسید و بسیار سریع سقف آرزوهایش را یافت و در نتیجه در باتلاق آرزوهای کوتاه خود ماند.

کی روش یک حرفه ای است. او تحت هیچ شرایطی آماتور بودن را تاب نمی آورد و بازیکنی لازم دارد که مصاحبه بی ربط انجام ندهد، اینستاگرام و فیس بوک باز نباشد، داور را نزند، زود سیر نشود، ادعای بی ربط نداشته باشد و تنها و تنها به فکر موفقیت در فوتبال باشد و اصلا مسیر دیگری را نپیماید و سقف آرزوهای بلندی داشته باشد.

مرد تاثیرگذار قرمزها اما هیچ کدام از این فاکتور ها را نداشت. او مسیر را به گونه ای می پیمود که خودش آن را طراحی می کرد، یعنی با ذهن یک جوان بیست و دو یا سه ساله و همین موضوع کارش را به بن بست رساند و موجب شد جوانهایی چون سردار و پورعلی گنجی و غفوری که از مشورت بزرگترها بیشتر استفاده می کردند و سقف آرزوهای بالاتری داشتند، از او جلو بزنند. پیام اما هنوز هم درحال پیچاندن مربیان خودش برای تمرین نکردن و بازی بازی کردن است!

او در امارات یک روز مرخصی بی ربط استراحتی گرفت و روز بعد وقتی درخشان دستور مسابقه داد و پیام را به دلیل یک استراحت بی موقع بازی نداد و دستور ادامه بدنسازی را به او داد، پیام باز هم قهر کرد و دوباره حاشیه درست کرد. او در همان امارات به صورت تعلیق درآمد و دوباره چند نفر وساطت کردند تا این پسر با استعداد در پرسپولیس بماند، غافل از اینکه با هر اتفاق مشابه او -پیام صادقیان- از فوتبال برتر دنیا دورتر می شود و مربیان دیگری هم که این موارد را می شنوند قید داشتن چنین پسر توانایی را می زنند و هرگز نمی خواهند که او را داشته باشند و ترجیح می‌دهند بازیکنی ضعیف تر داشته باشند اما او را کاملا در اختیار خود بگیرند نه بازیکنی که دوماه به خاطر برخورد با داور، دو ماه به خاطر مصدومیت  و یک ماه به خاطر اینستاگرام و حواشی بازیکن صد در صدی را نداشته باشند!

پیام به هر حال روزهای سختی دارد البته شاید تعریف ما از سختی با تعریف او از سختی متفاوت باشد، هر چه هست اما او اگر این مسیر غلط را اصلاح نکند، خیلی زودتر از آنچه فکرش را می کند فوتبالش به انتها می رسد. مهر 116
 



۲۶/۱۰/۱۳۹۳ - ۱۵:۱۳




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن