تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهشت را درى است كه ريّان ناميده مى شود از آن در، جز روزه داران وارد نشوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814754993




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشاهدات پزشک فرانسوی از کاخ شاهزاده سعودی و دختران مغربی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
مشاهدات پزشک فرانسوی از کاخ شاهزاده سعودی و دختران مغربی
پزشک مشهور فرانسوی مشاهدات خود از کاخ یکی از شاهزاده‌‌های سعودی در کشور مغرب را در قالب کتابی به رشته درآورده و در آن مطالب مهمی را افشا کرده است.


به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،«فیلیپ سیو»، از پزشکانی که معروف است، همواره شخصیت‌های مهم جهانی و مسئولان کشورهای مختلف را درمان و مداوا کرده، اقدام به نقل برخی از مشاهدات خود از یکی از کاخ‌های شاهزادگان سعودی به نام «شیخ سالم» در شهر «دار البیضاء»، در کشور مغرب کرده است. دکتر سیو این‌ مطلب را در کتاب جدیدش تحت عنوان «روایت‌های عجیب» بیان کرده که پایه و اساس آن را افشای اسرار برخی از شخصیت‌های معروف جهان که آنها را مداوا کرده تشکیل می‌دهد و در بخشی از آن نوشته است که کاخ شیخ سالم مملو از ده‌ها دختر نیمه‌عریان جوان مغربی بوده که شب‌ها را در کنار وی سپری می‌کردند. پایگاه خبری هس پرس ضمن انتشار این خبر نوشت: «این پزشک معروف فرانسوی طی حضورش در کاخ شیخ سالم سعودی روایت می‌کند، در یکی از شب‌ها شاهد بوده که چگونه 60 دختر مغربی نیمه برهنه در حضور شیخ سالم به شکل دیوانه‌وار می‌رقصیدند». این پزشک معروف فرانسوی دلیل حضور این شاهزاده سعودی در کشور مغرب را صرف نظر از درمان بیماری‌ که به آن مبتلا بود، بهره بردن از روسپی‌های مغربی عنوان کرده بود و در این خصوص به سر دفتر این شاهزاده سعودی استناد می‌جوید که به وی پیشنهاد داده بود، یکی از این روسپی‌ها را از آن خود کند، چون دادن این پیشکش‌ها را از جمله عادات مهمانوازی برای شخصیت‌های سعودی می‌دانست. دکتر سیو کاخ این شاهزاده سعودی را اینگونه توصیف می‌کند که دارای سالنی بسیار وسیع است که زیر زمین ساخته شده و به برگزاری اینگونه مراسم اختصاص یافته و صرف نظر از این روسپی‌ها انواع مواد مخدر نیز در اختیار میهمانان قرار می‌‌گرفته است.

منبع: خبرگزاري فارس




تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 160]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن