تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803056237




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکلیف نیمه نهایی تمام ملی بسکتبال مشخص شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: رده بندی نهایی لیگ ملی و برنامه مرحله نیمه نهایی؛
تکلیف نیمه نهایی تمام ملی بسکتبال مشخص شد
مرحله مقدماتی لیگ ملی بسکتبال با تعیین تکلیف تیم های اول تا نهم به پایان رسید. تیم مهرام بیشترین تعداد برد و صنایع بیشترین تعداد باخت را در این مرحله داشتند.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تکلیف لیگ ملی بسکتبال عصر امروز با صدرنشینی 2 تیم تهرانی و قعرنشینی صنایع ماهشهر نهایی شد. تیم مهرام با 14 برد در رده اول جدول جای گرفت و تیم صنایع با تنها یک برد، کمتر از تمام تیم ها طعم پیروزی را چشید.ضرر 2 جانبه پتروشیمی تیم دانشگاه آزاد با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به پتروشیمی در بازی های رو در رو، در رده دوم جای گرفت تا اولین میزبان مرحله نیمه نهایی مقابل این تیم باشد و پتروشیمی با یک باخت از دو جهت ضرر کرد. تیم ماهشهری در مرحله نیمه نهایی، یک میزبانی کمتر از دانشگاه آزاد خواهد داشت. طبق تصمیم کمیته مسابقات تیم های اول و دوم در بازی های نیمه نهایی در صورت کشیدن تکلیف کار به بازی پنجم، میزبان آن مسابقه خواهند بود.
پتروشیمی در حالت فرضی رویارویی با مهرام در فینال نیز 2 باخت مقابل این تیم دارد و تنها در صورت کسب 3 پیروزی پیاپی به قهرمانی می رسد.
در سوی مقابل تیم دانشگاه آزاد در حالت فرضی صعود به فینال به همراه مهرام، شرایطی مساوی با این تیم پیدا می کند. مهرام و دانشگاه آزاد هر کدام یک بار مقابل یکدیگر برنده شده اند.
تیم هفت الماس قزوین نیز با تثبیت چهارمی به مرحله نیمه نهایی صعود کرده و در حالی به مصاف مهرام می رود که 2 باخت در مرحله مقدماتی مقابل این تیم دارد و در صورت باخت سوم از رسیدن به فینال باز می ماند. اولین بازی میان هفت الماس و مهرام نیز در تهران به میزبانی مهرام برگزار می شود و همین موضوع کار تیم تهرانی را برای صعود کم دردسر راحتتر می کند. تیم های نفت آبادان، پمینا، شهرداری گرگان، ثامن و صنایع ماهشهر نیز با توجه به برگزار نشدن مسابقات رده بندی به استراحت یک ماهه رفتند. رده بندی نهایی مرحله مقدماتی لیگ ملی: 1- مهرام با 14 برد و 2 باخت 2- دانشگاه آزاد با 13 برد و 3 باخت 3- پتروشیمی بندرامام با 13 برد و 3 باخت 4- هفت الماس قزوین با 8 برد و 8 باخت 5- نفت آبادان با 8 برد و 8 باخت 6- پمینا اصفهان با 6 برد و 10 باخت 7- شهرداری گرگان با 6 برد و 10 باخت 8- ثامن مشهد با 3 برد و 13 باخت 9- صنایع ماهشهر با یک برد و 15 باخت برنامه مرحله نیمه نهای بازی سوم با احتساب 2 بازی مرحله مقدماتی روز پنجشنبه - 2 بهمن: مهرام – هفت الماس قزوین (2- صفر) دانشگاه آزاد – پتروشیمی بندرامام (1-1)بازی های چهارم و پنجم نیز در صورت نیاز در روزهای ششم و نهم بهمن برگزار می شود.انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن