تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820728183




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاسخ دندان شکن کارگردان زن فرانسوی به کاریکاتوریست ها+ تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: پاسخ دندان شکن کارگردان زن فرانسوی به کاریکاتوریست ها+ تصاویر


باوجود اتفاقات این روزها در فرانسه مبنی بر اسلام هراسی، کارگردان زن فرانسوی مسلمان شد. ازابیل ماتیک در شبکه اجتماعی خود نوشته است: بنده در آینده نزدیک به مراکش سفر خواهم کرد و در آنجا نام جدید و اسلامی خودم را انتخاب خواهم کرد. به گزارش سرویس وب گردی پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از شیعه نیوز، کارگردان زن فرانسوی با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت: از آقای «هشام بهلول» بازیگر مراکشی که خبر مسلمان شدن بنده را در روزنامه های مراکشی منتشر کرد، تشکر و قدردانی می کنم. این خبر صحت دارد. «ازابیل ماتیک» براساس این گزارش، ابتدا تروریست های وابسته به گروهک تکفیری «دولت صهیونیستی عراق و شام» موسوم به “داعش” در عملیات تروریستی شماری روزنامه نگار و فعال را به قتل رساندند. بعد از آن هم یک روزنامه فرانسوی برای چندمین بار و به اصطلاح با هدف انتقام گرفتن از آن عملیات تروریستی، با انتشار کاریکاتوری توهین آمیز، ساحت مقدس نبی اکرم اسلام (ص) را مورد اهانت قرار داد. در پی این واکنش بی شرمانه و غیر منطقی این نشریه فرانسه، خانم «ازابیل ماتیک» کارگردان فرانسوی به دین مبین اسلام گروید. وی با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت: از آقای «هشام بهلول» بازیگر مراکشی که خبر مسلمان شدن بنده را در روزنامه های مراکشی منتشر کرد، تشکر و قدردانی می کنم. این خبر صحت دارد.

خانم «ازابیل ماتیک» در ادامه مطلب خود در صفحه اش نوشت: “أشهد أن لا إله إلاّ الله وأنّ محمدا رسول الله”. بنده در آینده نزدیک به شهر “زاکوره” در مراکش سفر خواهم کرد و در آنجا نام جدید و اسلامی خودم را انتخاب خواهم کرد.

کارگردان زن فرانسوی مسلمان شد

در پی انتشار این مطلب در صفحه این کارگردان فرانسوی، هزاران نفر از کاربران مسلمان در سراسر جهان در ذیل مطلب او، مسلمان شدنش را تبریک گفتند.
 


پنج شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن