تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798579910




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جمال بلماضی: این حذف باور کردنی نیست/بازی مقابل تماشاگر ایرانی سخت بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: جمال بلماضی: این حذف باور کردنی نیست/بازی مقابل تماشاگر ایرانی سخت بود خبرگزاری پانا: سرمربی تیم ملی قطر گفت: ما برای حضور در مرحله نیمه نهایی پا به این جام گذاشته بودیم و برای حذف شدن به جام ملت‌های آسیا نیامده بودیم.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۵ دي ساعت 15:01

خبرگزاری پانا+جام ملتهای آسیا

به گزارش خبرگزاری پانا، سرمربی تیم ملی فوتبال قطر در نشست خبری پس از دیدار مقابل ایران ، اظهار کرد: سخت است که این حرف را باور کنم، اما نخستین تورنمنت من همراه با تیم قطر بود و در نهایت نمی‌دانم سال آینده چه اتفاقی برایم رخ می‌دهد.  بازیکنان من در دو دیدار مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا کیفیت واقعی خود را نداشتند و همین سبب حذف ما از جام ملت‌های آسیا شد. سرمربی تیم فوتبال قطر به دیدار مقابل تیم ملی ایران اشاره کرد و گفت: در مقابل ایران نتوانستیم گل بزنیم و همین هم سبب واگذار کردن نتیجه‌ در مقابل این تیم بود. جمال بلماضی، در ادامه در پاسخ به این سوال که برای بازی تشریفاتی تیمش برابر بحرین چه برنامه‌ای دارد؟ افزود: در بازی مقابل بحرین با بازیکنان ذخیره به میدان خواهیم رفت. وی درباره دستاورد جام ملت‌های آسیا برای تیمش عنوان کرد: حضور در این جام و بازی برابر ایران برای قطر من و بازیکنان تجربه خاصی بود. ما شانس گل‌های زیادی داشتیم، اما موفق نشدیم و این جزئی از فوتبال است. سرمربی تیم فوتبال قطر در پایان با اشاره به حضور گسترده ایرانیان در ورزشگاه المپیک پارک سیدنی، عنوان کرد: امروز دیدیم که در ورزشگاه ایرانیان زیادی حاضر بودند و در این شرایط بازی کردن سخت است. ما تعویض‌هایی هم انجام دادیم تا موفق شویم، ولی کنترل خوبی بر روی بازی نداشتیم و از فرصت‌ها استفاده نکردیم. همه این‌ها دست به دست هم داد تا امروز شکست بخوریم. او در پاسخ به سوالی در مورد هدفش از حضور در جام ملت‌های آسیا نیز، گفت: ما برای حضور در مرحله نیمه نهایی پا به این جام گذاشته بودیم و برای حذف شدن به جام ملت‌های آسیا نیامده بودیم. ما در گروه سختی قرار گرفته بودیم و با این حال در کنار ایران و امارات شانس صعود نیز داشتیم. سرمربی تیم فوتبال قطر در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید بین ایران و امارات کدام تیم به عنوان تیم نخست به مرحله بعد صعود می‌کنند؟ گفت: هر دو تیم از بازیکنان خوب و با کیفیتی برخوردار هستند و پیش‌بینی برایم سخت است. او با بیان این که فوتبال قطر بازیکنان مستعد بسیاری دارد، خاطر نشان کرد: ما در رده‌های زیر 16 سال، زیر 19 سال و تیم‌های پایه افراد مستعد بسیاری در قطر داریم و مطمئن باشید که در سال‌های آینده حرف‌های بسیاری برای گفتن داریم. بلماضی در پایان در پاسخ به این سوال که چرا خلفان را در این دیدار به میدان نفرستاد؟ گفت: من مربی تیم هستم و هر که را که بخواهم انتخاب می‌کنم. تاکتیک دست من است و من تعیین کننده این هستم که چه کسی به میدان برود. می‌شد که ما امروز بهتر از این‌ها عمل کنیم، اما یک گل خوردیم. مدت زمان زیادی از وقت بازی به خاطر عملکرد ایرانی‌ها متوقف بود، چرا که ایرانی‌ها بازی تاخیری را در دستور کار داشتند و زیاد به زمین خودشان را می‌انداختند و کاملا در دفاع رفته بودند. همین مساله کار ما را سخت کرد. البته نمی‌توانم بگویم که تنها دلیل شکست ما این مساله بود، اما این مطلب کار ما را سخت کرد و اثر گذار بود. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن