تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813038223




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با وقوع زلزله در دهلران صورت پذیرفت تشکیل ستاد بحران دهلران در بخش زرین‌آباد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با وقوع زلزله در دهلران صورت پذیرفت
تشکیل ستاد بحران دهلران در بخش زرین‌آباد
نشست ستاد بحران شهرستان دهلران در بخش زرین‌آباد ظهر امروز با حضور اعضا تشکیل شد.

خبرگزاری فارس: تشکیل ستاد بحران دهلران در بخش زرین‌آباد



به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در پی زمین لرزه 7/4 ریشتری دیروز نشست ستاد بحران شهرستان دهلران در بخش زرین‌آباد تشکیل شد، در این نشست که به ریاست فرماندار برگزار شد علاوه بر اعضای ستاد بحران شهرستان اعضای ستاد نیز حضور داشتند.

بررسی میزان خسارات و آمادگی دستگاه‌ها برای هرگونه شرایط بحرانی احتمالی دراین نشست مورد تاکید قرار گرفت.

در این نشست تاکید شد دستگاه‌های عضو ستاد بحران شهرستان، امکانات و تجهیزات خود را با توجه به سردی هوا آماده و پای کار داشته باشند.

فرماندار دهلران در این نشست گفت: بعد از وقوع زمین لرزه 7/4 ریشتری ساعت 13 و 18 دقیقه روز چهارشنبه 24 دی ماه جاری در بخش زرین‌آباد بلافاصله اعضای ستاد بحران شهرستان به حالت آماده باش درآمدند و متعاقب آن نشست ستاد بحران بخش زرین‌آباد در محل بخشداری تشکیل و بر آمادگی دستگاه‌های عضو ستاد بحران بخش برای هرگونه شرایط احتمالی تاکید شد.

امیدعلی سبزی ضمن بازدید از برخی منازل مسکونی در شهر پهله زرین‌آباد ادامه داد: با توجه به خسارات وارده به برخی از منازل مسکونی و تجاری نیاز است بنیاد مسکن شهرستان نسبت به شناسایی واحدهای آسیب دیده و  میزان برآورد خسارات اقدام کند.

وی با تاکید بر آمادگی تجهیزات و امکانات دستگاه‌های عضو ستاد بحران و خدمات‌رسان در بخش تصریح کرد: ستاد بحران شهرستان و هلال احمر، شهرداری، راه و شهرسازی، بهداشت و درمان، نیروی انتظامی و سپاه و بسیج نیز باید آمادگی لازم برای پشتیبانی در مواقع شرایط بحرانی احتمالی را داشته باشند.

سبزی گفت: هلال احمر علاوه بر فعال کردن امدادگران در بخش زرین‌آباد باید در خصوص آموزش نیز موضوعات را دنبال کند.

فرماندار دهلران خواستار ایجاد نمایندگی هلال احمر در بخش زرین‌آباد شد و افزود: راه‌اندازی پست‌های امداد جاده‌ای در سه راهی کاور و شرهانی از دیگر نیازهای شهرستان است که باید پیگیری شوند.

وی با اشاره به کوهستانی بودن بخش زرین‌آباد بر لزوم هوشیاری ستاد بحران شهرستان تاکید کرد و افزود: در صورت نیاز می‌شود از شهرستان‌های همجوار نیز در زمینه امدادرسانی کمک گرفت.

سبزی با اشاره به اینکه تاکنون از نظر علمی زمان و مکان دقیق زلزله پیش‌بینی نشده است، افزود: در حال حاضر زندگی در بخش زرین‌آباد یک جریان عادی و معمول دارد و موضوع خاصی که موجب نگرانی شهروندان شود وجود ندارد.

وی با تاکید بر حفظ خونسردی توسط مردم اظهار کرد: تمام تجهیزات و امکانات با توجه به هماهنگی‌های انجام شده در صورت بروز هرگونه بحران احتمالی برای شهروندان فراهم است و تمام اقدامات و تمهیدات فقط به منظور ایجاد آمادگی در دستگاه‌های مرتبط است. انتهای پیام/2246/ر30

93/10/25 - 14:48





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن