تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس با آبى غسل كند كه پيش‏تر در آن غسل شده است و به جذام مبتلا شود، كسى را جز خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804120434




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عمران فیزیکی امامزادگان سبب گسترش فرهنگ اهل بیت(ع) می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دلیجان در گفت و گو با پانا: عمران فیزیکی امامزادگان سبب گسترش فرهنگ اهل بیت(ع) می‌شود خبرگزاری پانا: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دلیجان در مورد اهمیت رسیدگی به بقاع متبرکه و حرم مطهر امامزادگان، گفت: عمران فیزیکی امامزادگان سبب گسترش فرهنگ اهل بیت(ع) در جامعه می‌شود.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۵ دي ساعت 10:41

خبرگزاری پانا+عمران فیزیکی امامزادگان سبب گسترش فرهنگ اهل بیت(ع) می‌شود

حجت‌الاسلام محمد رضا آسوده در گفت و گو با خبرنگار پانا، در مورد اقدامات عمرانی مختلفی صورت گرفته در سال جاری افزود: در بقعه مبارکه امامزاده زبیده خاتون(س) دلیجان قسمت دوم فاز اول اجرای حسینیه، شبستان، آشپزخانه و صحن به متراژ3500 مترمربع انجام شده و هم اکنون در مرحله اجرای ستون و دیوار حائل است.
وی ادامه داد: تاکنون600 میلیون ریال برای این فعالیت‌های عمرانی از درآمد بقعه هزینه شده است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دلیجان در مورد فعالیت‌های عمرانی در حرم مطهر امامزادگان معصوم(ع) بیان کرد: اجرای فاز اول آرامستان به متراژ 1000 مترمربع از جمله این فعالیت‌ها بوده که تاکنون 137 میلیون ریال از درآمد بقعه هزینه شده است.
حجت‌الاسلام محمد رضا آسوده در ادامه سخنانش به تهیه و تصویب طرح جامع، قتلگاه سلطانعلی بن محمد باقر(ع) نیز اشاره کرد و اظهار داشت: اجرای دیوار حائل به طول 100مترمربع، ارتفاع 9 متر و عرض 2 متر از دیگر فعالیت‌های عمرانی در این بقعه مبارکه در سال جاری است.
وی همچنین به اجرای آبیاری قطره‌ای و اجرای آبرسانی به منبع ذخیره آب اشاره کرد و خاطرنشان کرد: این فعالیت‌های انجام شده با 320 میلیارد ریال اعتبار از کمک های مردمی و در آمد بقعه مبارکه انجام شده است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دلیجان اجرای طرح تربت خانه امامزاده یحیی(ع) روستای هستیجان به متراژ8.5*8.5 تا مرحله سقف را از دیگر پروژه‌های عمرانی اجرایی در سال جاری دانست و گفت: تاکنون 345 میلیون ریال از محل کمک‌های مردمی و درآمد بقعه هزینه شده است.
حجت الاسلام آسوده اجرای لاشه چینی و مقاوم سازی و محوطه سازی در امامزاده حمزه (س) روستای کروگان جاسب را از فعالیت های انجام شده در سال جاری دانست و افزود: اجرای طرح آرامستان بقعه با هزینه یک میلیارد ریال از محل کمک های مردمی از دیگر برنامه های این بقعه بوده است.
وی ادامه داد: شروع نمای داخلی شبستان امامزاده اسحاق روستای بیجگان جاسب، ساماندهی و کف سازی شبستان این بقعه از دیگر فعالیت های عمرانی دانست که تاکنون 400 میلیارد ریال از محل کمک های مردمی برای ساخت آن هزینه شده است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دلیجان همچنین به نصب گنبد امامزاده کاظمه(س) و حوریه خاتون(س) روستای سنیقان اشاره کرد و گفت: اجرای شبستان تا مرحله نازک کاری پیش رفته و انعقاد قرارداد به منظور ساخت ضریح نیز انجام شده است.
حجت الاسلام آسوده با بیان اینکه تاکنون 114 میلیارد ریال از محل کمک های مردمی و در آمد بقعه برای این فعالیت های عمرانی گنبد امامزاده کاظمه و حوریه خاتون (س) هزینه شده است، ادامه داد: این فعالیت ها سبب عمران و آبادانی بقاع و مناسب سازی برای حضور عاشقان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت می شود.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن