تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند روزه را واجب كرده تا بدين وسيله دارا و ندار (غنى و فقير) مساوى گردند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803900184




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جدال شیرهای پارس با عنابی‌ها/ رویارویی تیم برنده و بازنده گروه C


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: رقابت‌های روز هفتم مسابقات جام ملت های آسیا؛
جدال شیرهای پارس با عنابی‌ها/ رویارویی تیم برنده و بازنده گروه C
در رقابت‌های روز هفتم جام ملت‌های آسیا تیم‌های ملی فوتبال بحرین - امارات و ایران – قطر در گروه c بازی‌های دوم خود را پی می‌گیرند.


به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛رقابت‌های جام ملت‌های آسیا امروز پنجشنبه با انجام بازی‌های دور دوم از گروه c پیگیری می‌شود.

بحرین - امارات

تیم‌های بحرین و امارات امروز ساعت 18 به وقت محلی در ورزشگاه کانبرا به مصاف هم می‌روند بحرین در دیدار نخست از ایران شکست خورده اما امارات موفق به پیروزی مقابل قطر شده بود.

تیم فوتبال بحرین دارای جایگاه 110 جهانی در جدیدترین رتبه بندی فیفا است حال آنکه امارات در جایگاه 80 این رتبه بندی قرار دارد.

تیم فوتبال بحرین تاکنون 5 مرتبه حضور در بازی‌های جام ملت‌های آسیا را تجربه کرده که نخستین مرتبه سال 1988 بود بهترین نتیجه کسب شده توسط تیم فوتبال بحرین در این رقابت‌ها رسیدن به رتبه چهارمی در سال 2004 است.

اما فوتبال امارات 9 حضور در بازی‌های جام ملت‌های آسیا را پشت سر گذاشته و در سال 1996 به قهرمانی این رقابت‌ها رسید.

ستاره‌های بازی بحرین- امارات:

1-    جیسی جان(بحرین): او متولد کشور نیجریه است و همه در انتظار گلزنی‌هایش در بازی‌های جام ملت‌های آسیا هستند سبک او همانند مهاجمان آفریقایی همراه با سرعت، قدرت بدنی و ضربات تمام کننده است.

2-    علی مبخوط(امارات): بازیکن شماره 10 امارات هم گلزن حرفه‌ای است و هم در دادن پاس گل به دیگر هم تیمی‌ها مهارت دارد.

3-    عمر عبدالرحمان(امارات): هر چند در بازی مقابل قطر بیشتر به نظر می‌رسید در حال قدم زدن داخل زمین است اما لحظه‌ای که تصمیم به دویدن بگیرد می‌تواند به یکی از موثرترین بازیکنان میدان تبدیل شود.

4-    فوزی آشیا(بحرین): نقش جنگندگی در خط میانی بحرین بر عهده آشیا است او یک بازیکن دونده و پرتلاش بوده و در اصل متولد مراکش است آشیا قابلیت فعالیت در خط دفاع و هافبک میانی را هم دارد.

5-    حمدان الکمالی (امارات): او به عنوان یکی از بازیکنان باتجربه تیم ملی امارات نقش پررنگی در این دوره از بازی‌های جام ملت‌های آسیا دارد او در بازی مقابل قطر 2 گل به ثمر رساند و حتی به عنوان برترین بازیکن میدان هم انتخاب شد.

سیاست :

رابطه دیپلماتیک خوبی میان دو کشور برای سال‌های متوالی برقرار بوده و برای یکدیگر همسایه‌های خوبی هستند.

ایران - قطر

تیم فوتبال ایران و قطر در دومین دیدارشان در مرحله گروهی جام‌ ملت‌های آسیا 2015 استرلیا امروز ساعت 12:30 در ورزشگاه استرلیا به مصاف یکدیگر می‌روند.

تیم ملی ایران در نخیستین بازی‌اش در جام‌ ملت‌های آسیا توانست با نتیجه 2 بر صفر از سد بحرین بگذرد و در دومین بازیش باید برابر قطر قرار بگیرد.

قطری‌ که از لحاظ مالی و امکانات با تیم ملی ایران قابل قیاس نیست، قطری‌ها نه تنها بهترین و مجهزترین ورزشگاه‌های جهان را برای کشور کوچکشان ساختند بلکه میزبانی جام جهانی را هم با هزار حاشیه گرفتند اما هنوز حضور در این رقابت‌ها را تجربه نکردند.

قطر به تیم چند ملیتی هم معروف است چرا که بازیکنان دو ملیتی را برای اینکه سطح کیفی فوتبالش بالا برود به خدمت گرفته است.

تیم ملی فوتبال کشورمان با اینکه آماده سازی مناسبی برای حضور در جام ملت‌های آسیا نداشت اما در اولین گام مقابل بحرین توانست پتانسیل فوتبال ایران را به رخ حریفان آسیایی‌اش بکشد و همه فهمیدند که بی جهت در آسیا اول نیستیم.

با اینکه تیم ملی کشورمان طبق گزارش AFC بعد از پایان دور اول جام ملت‌های آسیا نتوانست آمار خوبی در تعداد پاس‌ها و دقت در پاس‌ها بدست آورد، اما ملی‌پوشان با تکنیک ذاتی‌شان در کنار تعصب و غیرت توانستند نخستین گام را محکم بردارند.

در آن سوی میدان، قطری‌ها با اینکه در بازی نخست مقابل امارات 4 گل دریافت کردند اما حریف دست و پا بسته‌ای برای تیم ملی محسوب نمی‌شود.

قطری‌ها خوب می‌دانند که اگر مقابل ایران بازنده شوند آن وقت باید با جام وداع کنند بر این اساس با تمام قوا به مصاف تیم ملی کشورمان می‌روند تا شاید سه امتیاز را بگیرند و حداقل تا روز آخر مسابقات گروهی به صعود امیدوار بمانند.

نکته جالب توجه این است که شرایط جدول گروه C به گونه‌‌ای است که اگر ما قطر را شکست دهیم صعودمان به مرحله بعد قطعی نیست مگر اینکه امارات بتواند بحرین را هم شکست بدهد که در آن صورت صعودمان با پیروزی مقابل قطر قطعی می‌شود اما اگر امارات مقابل بحرین شکست بخورد در جدول رده‌بندی ممکن است روز آخر سه تیم 6 امتیازی شوند و کار به گل شماری برسد.

به هر حال دیدار با قطر بسیار حساس است و به طور حتم هواداران ایرانی در سیدنی همانند ملبورن با حضور پرشمار خود به تشویق تیم ملی ایران می‌پردازند و باعث بالا بردن روحیه ملی‌پوشان می‌شوند.

*تاریخچه رویارویی ایران مقابل قطر

تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر تاکنون 19 بار برابر هم صف‌آرایی کردند که در این نوزده مسابقه، تیم کشورمان به 11 پیروزی دست یافته، سه بار هم متحمل شکست شده است و پنج بازی با نتیجه مساوی پایان یافت.

محمد مایلی‌کهن، با چهار مربیگری مقابل قطر در بین مربیان تیم ملی ایران رکوردار است و در میان بازیکنان، عابدزاده به همراه دایی هر کدام با پنج حضور مقابل قطر از این جهت دارای رکورد جالبی هستند افزون بر اینکه علی دایی با به ثمر رساندن چهار گل، بهترین گلزن ایران مقابل قطر بوده است.

علیرضا نیکبخت‌واحدی، نیز سه گل برای تیم ملی مقابل قطر به ثمر رسانده است و اشکان دژاگه، کریم باقری، وحید هاشمیان، میلاد میداوودی، احسان حاج‌صفی نیز هر کدام دو بار موفق به گشودن دروازه قطر شدند، جالب اینکه اشکان دژاگه در نخستین بازیش برای تیم ملی در دقایق 5 و 55 گل‌های ایران را وارد دروازه قطر کرد.

نخستین بازی 2 تیم فوتبال ایران و قطر در 11 آذر 1367 برگزار شد که تیم ملی کشورمان توانست با گل‌های فرشاد پیوس و کریم باوی برنده این بازی شود.

آخرین بازی این دو تیم هم در جریان مسابقات مقدماتی جام جهانی برزیل در 23 خرداد 91 در دوحه بود که تیم ملی کشورمان توانست با گل دقیقه 65 رضا قوچان‌نژاد برنده این بازی شود، ایران با این پیروزی شانس صعود مستقیم به جام جهانی 2014 برزیل را پیدا کرد.

گفتنی است، روشن ایرهاتوف داور ازبکستانی به همراه رسول اف و کوچ‌کرف از قرقیزستان قضاوت این بازی را برعهده خواهند داشت محمد‌بن یعقوب از مالزی داور چهارم خواهد بود.




**ترکیب تیم ملی امارات









**ترکیب تیم بحرین









برای مشاهده اخبار جام ملت‌های آسیا در روز دوم اینجا  کلیک کنید.برای مشاهده اخبار جام ملت‌های آسیا در روز سوم اینجا کلیک کنید.برای مشاهده اخبار جام ملت‌های آسیا در روز چهارم اینجا کلیک کنید.برای مشاهده اخبار جام ملت‌های آسیا در روز پنجم اینجا کلیک کنید.برای مشاهده اخبار جام ملت‌های آسیا در روز ششم اینجا کلیک کنید.






تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن