تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 16 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نابودى جوانانتان را آرزو نكنيد ، گرچه بدى‏هاى بسيار در آنان باشد، زيرا آنان با ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809692799




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بونی به منچسترسیتی پیوست


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
بونی به منچسترسیتی پیوست




مهاجم سوانزی سیتی با تکمیل قراردادش راهی منچسترسیتی شد





ایسنا: ویلفرد بونی با امضای قراردادی 25 میلیون پوندی به عضویت منچسترسیتی درآمد. فدراسیون فوتبال ساحل عاج چند ساعت پیش با اعلام این مطلب در سایت رسمی خود این موضوع را رسانه ای کرد تا اینکه باشگاه سوانزی سیتی هم در سایت خود انتقال بازیکنش به سیتی را تایید کرد.

در هر حال دو باشگاه لیگ برتری با تایید این مطلب، بر سر انجام آزمایش های پزشکی این بازیکن در امارات متحده عربی، جایی که او به همراه تیم ملی فوتبال ساحل عاج در اردوی تدارکاتی به سر می برد توافق کرده اند.

بونی با 20 گل زده در تقویم سال 2014، بهترین گلزن لیگ برتر انگلیس به حساب می آید. او از سال 2013 که از ویتسه آرنهم هلند به سوانزی آمد، 34 گل در 70 بازی برای تیمش به ثمر رسانده است. بونی اما تا ماه فوریه نمی تواند برای منچسترسیتی به میدان برود، چرا که به همراه یحیی توره، کاپیتان دوم سیتی در ترکیب تیم ملی ساحل عاج برای شرکت در جام ملت های آفریقا به اردوی تیم ملی کشورش پیوسته است.

بونی در این زمینه به سایت رسمی باشگاه گفت: احساس بسیار خوبی دارم. این یک افتخار بزرگ برای من است که به سیتی آمدم و چالش جدیدی را آغاز کردم. به عنوان یک بازیکن برای من عالی است که که عضوی از باشگاهی بزرگ در فوتبال دنیا باشم. این شانس بسیار بزرگی برای من است که در شرایط کنونی هستم. به واقع به بودن در این تیم افتخار می کنم. از اینکه توانستم در نهایت با سیتی قرارداد ببندم هیجان زده هستم. اکنون این اتفاق افتاده است. عالی شد. فکر می کنم این یک تصمیم بزرگ برای من است. منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد. در پایان فصل گذشته اعلام کردم می خواهم در تیمی بازی کنم که در لیگ قهرمانان اروپا باشد. لیگ قهرمانان تورنمنت بزرگی است که می خواستم در آن بازی کنم و اگر بتوانم قهرمانی در آن را کسب کنم.

بونی افزود: حضور در منچسترسیتی برای من انگیزه ای است که بتوانم بیشترین تلاشم را به کار بگیرم تا بتوانم در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشم. سیتی باشگاه بزرگی است که بازیکنانی فوق العاده و با تجربه ای در ترکیب دارد. بر این باور هستم که می توانیم در کنار هم قهرمانی های زیادی کسب کنیم.

منچسترسیتی پس از آنکه ادین ژکو، سرخیو آگوئرو و استوان یووتیچ، سه مهاجم این تیم در یک زمان آسیب دیدند، به سراغ خرید بونی رفت. مانوئل پیگرینی، سرمربی منچسترسیتی همواره ترجیح داده در تیمش چهار مهاجم داشته باشد. او فصل گذشته نیز با همین تعداد مهاجم در رقابت ها حضور یافته بود اما در روز پایانی فصل نقل و انتقال های تابستانی، آلوارو نگردو را از دست داد تا این مهاجم اسپانیایی راهی والنسیا شود. با توجه به اینکه قرارداد 30 میلیون یورویی نگردو با والنسیا در پایان فصل نهایی می شود، یوفا به منچسترسیتی این اجازه را داد تا سقف 49 میلیون یورو و با رعایت قانون فیرپلی مالی در پنجره نقل و انتقال های زمستانی برای خرید بازیکن جدید هزینه کنند.

حضور بونی در ترکیب منچسترسیتی بدان معنا خواهد بود که پیگرینی باید نام یکی از بازیکنان خارجی تیمش را از فهرست تیم برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا حذف کند زیرا بر اساس قانون، تیم ها اجازه ندارند بیش از 16 بازیکن غیر بومی را در ترکیب تیم خود برای رقابت های اروپایی قرار دهند.

به نظر می رسد بونی تنها خرید سیتی در زمستان باشد اما پیگرینی در مصاحبه هایش هرگز از اینکه بازیکن دیگری نمی خرد حرفی به میان نیاورده است. این بازیکن 26 ساله که سوانزی سیتی برای خریدش 12 میلیون پوند پرداخت و رکورد نقل و انتقال های باشگاه را نیز شکست، به بازیکنی بدل شد که رکورد فروش بازیکن باشگاه را نیز شکسته است. تاکنون رکورد فروش بازیکن در سوانزی سیتی، فروش 15 میلیون پوندی جو الن به لیورپول بود.

بونی که سه گل در دو رویارویی با منچسترسیتی به ثمر رسانده بود، در ماه نوامبر قراردادش با سوانزی را تمدید کرده بود.







تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن