تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه از رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى تقاضا مى‏شد، اگر ايشان آن را مى‏خواستن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819050890




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پل جمهوري پل مهمي است که بخش محروم قم را به مناطق ديگر وصل مي‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ دي ۱۳۹۳ (۲۱:۱۱ب.ظ)
رئيس مجلس شوراي اسلامي : پل جمهوري پل مهمي است که بخش محروم قم را به مناطق ديگر وصل مي‌کند رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: يکي از توصيه‌هايي که رهبر معظم انقلاب در سفري که به قم داشتند، تاکيد کردند اين بود که شهر قم يک حيثيت بين المللي دارد و طراز آباداني اين شهر بايد در اين سطح قرار بگيرد و حق هم همين است اين شهر به عنوان ام القراي تشيع جايگاهي دارد .
به گزارش خبرگزاري موج ازقم، رئيس مجلس شوراي اسلامي در آئين افتتاح و بهره‌برداري از فاز اول پروژه پل جمهوري اسلامي اظهار کرد: کارهاي عمراني در سطح شهر قم اين حسن را دارد که مردم آنها را مي‌بينند و باعث انگيزه بيشتر براي افرادي است که در راه آباداني شهر تلاش مي‌کنند.
وي افزود: يکي از توصيه‌هايي که رهبر معظم انقلاب در سفري که به قم داشتند، تاکيد کردند اين بود که شهر قم يک حيثيت بين المللي دارد و طراز آباداني اين شهر بايد در اين سطح قرار بگيرد و حق هم همين است.
علي لاريجاني بااشاره به اين که قم از گذشته، عقب افتادگي داشته و امروز نيز به عنوان ام القراي تشيع جايگاهي دارد که بايد گام‌هاي بلندي براي توسعه اين شهر برداشت.
وي تلاش براي توسعه شهر قم را مرهون حمايت رهبر معظم انقلاب دانست که در سال‌هاي اخير پروژه‌هاي بزرگ قم با حمايت ايشان سامان رسيده است.
چاره‌اي جز همدلي نداريم
رئيس مجلس شوراي اسلامي تاکيد کرد: شرايط کشور طوري است که چاره‌اي جز همکاري و اتحاد نيست و عقل هم حکم مي‌کند سليقه‌ها در انجام کارها کمتر ورود پيدا کند.
وي با اشاره به فرازهايي از فرمايشات مقام معظم رهبري در جمع مردم قم اظهار کرد: امروز شرايط ما در منطقه و بين‌الملل و مشکلات اقتصادي که در کشور است هر عقل سليمي او را به سمتي رهنمون مي‌کند که به سمت فضاي همدلي براي انجام کارها هدايت شود.
لاريجاني به مديران استان و اعضاي شوراي اسلامي شهر توصيه کرد که براي آباداني شهر، کارها را با سرعت و شجاعت پيش ببرنند و خطاب به آنها گفت: همت شما بلند باشد تا بتوانيد مشکلات شهر قم را حل کنيد.
رئيس مجلس شوراي اسلامي اضافه کرد: مجموع منابع ما در کشور زياد نيست و به خاطر وضع اقتصادي کشور و فشارهايي که از نظر صحنه بين المللي به وجود آوردند محدوديت‌هايي داريم ولي چون کشور ما سرمايه نيروي انساني خوبي دارد و امکان رشد دارد بايد مديريت کنيم تا از تنگناها عبور کنيم.
وي گفت: اين طور نيست که هميشه بايد نفت بفروشيم که کارها پيش برود بلکه بايد ابتکاراتي داشته باشيم تا اين مشکلات برطرف شود.
لاريجاني ادامه داد: يکي از مطالبي که کميسيون تلفيق دنبال مي کند اين است که از ابتکارات مختلف استفاده کند و با بخش اقتصادي و حضور مردم در صحنه اقتصادي بتواند شکوفايي اقتصادي ايجاد کند.
وي استفاده از اوراق مشارکت، کارهاي تهاتري، استفاده از فاينانس را از زمينه‌هاي رفع مشکل اقتصادي براي طرح‌هاي شهري ذکر کرد و گفت: صندوق اعتبار ملي يک امکان مهمي است که اعتبار آن طبق سياست‌هاي پولي که ابلاغ شده براي رونق توليد مصرف مي‌شود.
به گفته لاريجاني براي اجراي پروژه مهم راه آهن سريع السير تهران - قم - اصفهان از فاينانس استفاده شده و کار احداث آن به زودي آغاز مي‌شود.
ساخت بيمارستان توسط يک بانک در قم
رئيس مجلس شوراي اسلامي تاکيد کرد: آنچه در شرايط کنوني تکليف ملي است اين است که شرايط رونق و آباداني کشور را ايجاد کنيم.
لاريجاني تاکيد کرد: بانک‌ها هم امکان سرمايه گذاري خوبي دارند و روز گذشته با مسئولان يکي از بانک‌ها که صحبت مي‌کردم قرار شد اين بانک بيمارستان فوق تخصصي در قم ايجاد کند.
وي افزود: با توجه به شرايط کشور امکانات متنوع را به کار بگيريم تا حريف فکر نکند اگر از نظر بودجه نفتي فشاري وارد شده، کارساز است. اين روحيه همان چيزي است که رهبر معظم انقلاب در سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي به آن توصيه دارند.
رئيس مجلس شوراي اسلامي در مورد پل جمهوري اسلامي گفت: پل جمهوري پل مهمي است که بخش محروم قم را به مناطق ديگر وصل مي‌کند و اميدوارم کارهاي حاشيه‌اي اين پل تکميل شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن