تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برتر از هر کار نیکی، کاری هست تا جاییکه مرد در راه خدا کشته شود، پس چون در راه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820310314




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخبار سرخپوشان در امارات


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: اخبار سرخپوشان در امارات
تیم فوتبال پرسپولیس با طرح لباس جدید، در دیداری دوستانه برابر تیم بنیادکار قرار می‌گیرد.
به گزارش نامه نیوز ، پرسپولیسی‌ها با حضور در امارات، لباس‌های جدید خود را تحویل گرفتند و قرار بر این است که در بازی دوستانه امروز (چهارشنبه) برابر بنیادکار با ترکیب جدیدی از لباس وارد زمین شوند که شامل پیراهن سفید و شورت قرمز خواهد بود.


* بنابر اعلام مسعود مومنی، مربی بدنساز سرخپوشان، با آغاز اردوی امارات، تمرینات وارد فاز جدیدی شده است و هدف این است که با کاهش تمرینات استقامتی بدن‌ها آزاد شده و تمرینات سرعتی و برنامه‌های فنی و تاکتیکی در دستور کار قرار گرفته شود.


* سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که در بدو ورود سرخپوشان در جلسه‌ای، شرایط و اهداف اردو را برای بازیکنان تشریح کرده و انتظارات خود را نیز مطرح کرده بود، امروز از ساعت 12:30 تا 13 جلسه فنی با سرخپوشان دارد. درخشان در این جلسه ضمن جمع‌بندی از تمرینات انجام شده، درباره اهداف و برنامه‌های بازی با بنیاد کار صحبت خواهد کرد.


کادر فنی پرسپولیس بر این مسئله تاکید دارد که در بازی امروز تلاش می‌کند تا هم بازیکنان به حال و هوای مسابقه و بازی برگردند و هم تجربه‌ای از توان و سطح بازی حریفان آسیایی کسب کنند و از اینرو نتیجه بازی حائز اهمیت نیست و به همین دلیل طی دو روز گذشته با روزی دو جلسه تمرین، فشار آورده‌اند.


گفتنی است؛ اعضای تیم فوتبال پرسپولیس که ساعت 9 صبح امروز صبحانه را صرف کردند، ساعت 15 عازم محل بازی می‌شوند و حدود یک ساعت و نیم در راه خواهند بود.


منبع: باشگاه پرسپولیس


۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن