تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نصيحت و خيرخواهى از حسود محال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802513872




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جايگاه ايران در گروه مرگ / ايران به دنبال آبروداري در اولين حضور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ دي ۱۳۹۳ (۱۲:۲۹ب.ظ)
جام جهاني هندبال ۲۰۱۵ - قطر جايگاه ايران در گروه مرگ / ايران به دنبال آبروداري در اولين حضور جام جهاني هندبال مهم‌ترين مسابقات بين‌المللي اين رشته پس از بازي‌هاي المپيک محسوب مي‌شود که از سال ۱۹۳۸ توسط فدراسيون بين‌المللي هندبال برگزار مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، در طول 20 دوره برگزاري اين مسابقات همواره مقام‌هاي اول تا سوم مسابقات به تيم‌هاي اروپايي رسيده است، بهترين نتيجه تيم‌هاي غيراروپايي در اين رقابت‌ها مقام چهارمي مصر در سال 2001 در فرانسه و مقام چهارمي تونس در سال 2005 در مسابقاتي‌ است که ميزباني آن را نيز بر عهده داشت. ژاپن در 1997، مصر در سال 1999 و قطر در 2015 ديگر کشورهاي غيراروپايي هستند که ميزباني اين مسابقات را بر عهده گرفته‌اند.
تيم ملي سوئد با 4 عنوان قهرماني، 3 نايب قهرماني و 4 مقام سومي پرافتخارترين تيم مسابقات است. روماني ديگر تيمي است که 4 مدال طلا در اين مسابقات (از 1961 تا 1974) به دست آورده و فرانسه 3 بار، آلمان، اسپانيا و روسيه هر يک 2 بار و چکسلواکي، کرواسي، شوروي، يوگسلاوي، آلمان غربي هر کدام يک قهرماني در اين رقابت‌ها را در کارنامه خود ثبت کرده‌اند.
جام جهاني هندبال 2015 قطر فردا با برگزاري مراسم افتتاحيه در شهر دوحه آغاز مي‌شود و 24 تيم راه يافته به اين رقابت‌ها در 4 گروه 6 تيمي براي کسب عنوان قهرماني به رقابت خواهند پرداخت.
تيم ملي کشورمان با هدايت بوروت ماچک براي نخستين بار در اين رقابت‌ها حضور خواهد داشت تا پس از واليبال و بسکتبال و فوتبال پازل راهيابي تيم‌هاي ملي ايران در رشته‌هاي توپي به جام جهاني را تکميل کند.
ملي‌پوشان کشورمان براي رسيدن به اين جام مسيري طولاني را طي کردند، اما؛ در نهايت در 13 بهمن سال گذشته توانستند براي اولين بار جواز حضور در جام جهاني هندبال را کسب کنند تا به همراه تيم‌هاي امارات، بحرين، و قطرِ ميزبان، 4 تيم راه يافته به جام جهاني هندبال از قاره کهن باشند.
هندباليست‌هاي کشورمان در شانزدهمين دوره مسابقات هندبال قهرماني آسيا و انتخابي قهرماني جهان، بدون قبول شکست در مرحله گروهي اين رقابت‌ها براي نخستين بار به مسابقات قهرماني جهان صعود کرد، در گروه نخست اين رقابت‌ها، تيم‌هاي ايران، ازبکستان، کره جنوبي، چين، عربستان سعودي و بحرين و در گروه دوم نيز تيم هاي عمان، امارات عربي متحده، کويت، عراق، ژاپن و قطر حضور داشتند.
در اين مسابقات 3 تيم برتر به مسابقات هندبال قهرماني جهان صعود مي‌کردند و با توجه با توجه به اينکه تيم قطر توانسته بود به مرحله نيمه نهايي صعود کند به دليل ميزباني اين تيم در مسابقه هاي جهاني، 3 تيم ديگري که به مرحله نيمه نهايي صعود مي‌کردند نيز به جام جهاني راه مي‌يافتند.
پيشتر و با پيگيري‌هاي داود توکلي، قرار بود اين تيم يک اردوي ديگر در کشور اسلووني داشته باشد و چندين بازي تدارکاتي با تيم‌هاي صاحب نام هندبال برگزار کند، اما؛ تاخير در گرفتن ويزاي بازيکنان و هماهنگي براي هتل و بليت تيم و البته همزماني آن با تعطيلات کريسمس باعث شد تا اين اردو لغو شود و کادر فني به برگزاري اردوي تهران و ايتاليا اکتفا کند، اردوي تيم در ايتاليا تا حدودي فرصت محک خوردن بازيکنان را فراهم کرد، اما؛ مطمئنا اين اردو با آنچه مد نظر سرمربي تيم بود فاصله زيادي داشت.
با تمام اين مشکلات و کاستي‌ها ملي‌پوشان کشورمان امروز (چهارشنبه) وارد قطر مي‌شوند تا با تمام توان و داشته‌هاي خود برابر حريفان خودنمايي کنند؛ ملي‌پوشان کشورمان در نخستين ديدار خود روز جمعه 26 دي ماه برابر تيم بوسني و هرزگوين به ميدان خواهند رفت، تيمي که شايد در اين گروه حريفي آسان‌تر براي ايران محسوب شود. اين ديدار براي کادر فني از اهميت زيادي بر خوردار است.
تيم ملي هندبال کشورمان در گروه B جام جهاني 2014 قطر با تيم‌هاي کرواسي، تونس، اتريش، بوسني و هرزگوين و مقدونيه هم‌گروه است؛ توفيقات اخير هندباليست‌هاي کشورمان در کسب مقام سوم قهرماني هندبال مردان آسيا در منامه در سال 2014 و نيز کسب مقام چهارمي در بازي‌هاي آسيايي اينچئون در سال 2014، رتبه 51 را در رنکينگ جهاني براي ايران به ارمغان آورد. در اين رده‌بندي کرواسي، اتريش، تونس، مقدونيه و بوسني و هرزگوين به ترتيب در رده‌هاي 12، 16، 25، 60 و 74 جهان قرار دارند.
برنامه بازي‌هاي مرحله گروهي ايران در رقابت‌هاي جام جهاني به شرح زير است:
ايران - بوسني و هرزگوين؛ 26 دي
ايران – مقدونيه؛ 27 دي
ايران – کرواسي؛ 29 دي
ايران – اتريش؛ اول بهمن
ايران - تونس؛ 3 بهمن













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن