تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821099135




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مخالفت سازمان زمين و مسکن با طولاني‌تر شدن اقساط مسکن ويژه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ دي ۱۳۹۳ (۱۱:۴۶ق.ظ)
مخالفت سازمان زمين و مسکن با طولاني‌تر شدن اقساط مسکن ويژه قائم‌مقام مجري طرح پروژه مسکن ويژه تهرانسر از مخالفت سازمان ملي زمين و مسکن با طولاني‌تر شدن پرداخت اقساط متقاضيان مسکن ويژه تهرانسر خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، ياسر لک، قائم‌مقام مجري طرح پروژه مسکن ويژه تهرانسر درباره بررسي درخواست متقاضيان مسکن ويژه تهرانسر مبني برافزايش مدت بازپرداخت اقساط اظهار کرد: در همين رابطه جلسه‌اي با حضور مسوولان سازمان ملي زمين و مسکن برگزار شد، اما؛ سازمان ملي زمين و مسکن با اين موضوع مخالفت کرد و قرار نيست مدت بازپرداخت اقساط افزايش يابد و طبق همان 10 سال خواهد بود و اين موضوع از دستور کار خارج‌شده است.
قائم‌مقام مجري طرح پروژه مسکن ويژه تهرانسر افزود: با مساعدت مسوولان سازمان ملي زمين و مسکن با دو ماه تنفس براي آغاز پرداخت اقساط موافقت شد و متقاضيان پس از تحويل گرفتن واحدهاي خود از دو ماه بعدازآن مي‌بايست پرداخت اقساط را آغاز کنند.
وي در ادامه درباره زماني تحويل قرارداد نهايي به متقاضيان، گفت: تحويل قرارداد نهايي تمامي متقاضيان از دو سه روز آينده آغاز مي‌شود و از طريق پيامک به متقاضيان اطلاع‌رساني خواهد شد تا در هر روز کاري حدود 50 نفر از متقاضيان براي امضا و دريافت قراردادهاي نهايي خود مراجعه کنند.
لک درباره وضعيت تحويل 530 واحد آماده‌شده گفت: فاز يک در حال نصب کنتورهاي برق و گاز قرار دارد که تا 10 روز آينده تمام مي‌شود فکر مي‌کنم از حدود 10 روز آينده به‌مرور تحويل واحدها به متقاضيان آغاز شود.
قائم‌مقام مجري طرح پروژه مسکن ويژه تهرانسر بابيان اين‌که تحويل واحدها بر اساس برنامه‌ريزي انجام‌شده خواهد بود گفت: واحدهاي موعد زمستان را تا پايان اسفند تحويل متقاضيان خواهيم داد همچنين براي بهار و تابستان سال آينده نيز مشکل خاصي در جهت تحويل واحدها نداريم و بر اساس قول داده‌شده اين موضوع انجام خواهد شد.
وي بابيان اين‌که پيمانکاران با حداکثر ظرفيت در حال فعاليت هستند گفت: حدود 2000 نفر در اين پروژه به کار فعال‌اند تا بتوانيم واحدها را سر موعد تحويل متقاضيان دهيم.
اين در حالي است که متقاضيان مسکن ويژه تهرانسر به‌صورت جدي خواهان طولاني‌تر شدن اقساط واحدهاي خود هستند تا بتوانند از عهده پرداخت آن بربيايند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن