تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798767377




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیدار کره شمالی با عربستان آغاز شد/ دیوار چین مقابل ازبک‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: رقابت‌های روز ششم مسابقات جام ملت های آسیا؛
دیدار کره شمالی با عربستان آغاز شد/ دیوار چین مقابل ازبک‌ها
در رقابت‌های روز ششم جام ملت‌های آسیا تیم‌های ملی فوتبال کره شمالی - عربستان و چین – ازبکستان در گروه B بازی‌های دوم خود را پی می‌گیرند.
به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛رقابت‌های جام ملت‌های آسیا امروز چهارشنبه با انجام بازی‌های دور دوم از گروه B پیگیری می‌شود.

کره شمالی - عربستان

در نخستین دیدار از بازی‌های روز ششم جام ملت‌های آسیا ، کره شمالی و عربستان ساعت 18 به وقت محلی و 10:30 به وقت ایران در ورزشگاه رکتانگلار شهر ملبورن به مصاف هم می‌روند. هر 2 این تیم‌ها دیدار نخست خود را مقابل حریفان واگذار کردند به طور یکه عربستان یک بر صفر و کره شمالی هم با نتیجه مشابه یک بر صفر به ترتیب از چین و ازبکستان شکست خوردند. تیم فوتبال عربستان در مجموع تجربه بین قاره‌ای و جهانی بیشتری نسبت به تیم ملی کره شمالی دارد فوتبال عربستان دارای 4 حضور در بازی‌های جام جهانی و 9 حضور در بازی‌های جام ملت‌های آسیا است آنان در رتبه بندی فیفا دارای جایگاه 102 جهانی هستند عربستان تاکنون 3 مرتبه در بازی‌های جام ملت‌های آسیا به قهرمانی رسیده است. در طرف مقابل، تیم فوتبال کره شمالی دارای رتبه 150 در رنکینگ‌ جهانی فیفا بوده و دو مرتبه سابقه حضور در بازی‌های جام جهانی  را دارد کره شمالی تاکنون 4 مرتبه موفق به حضور در بازی‌های جام ملت‌های آسیا شده و نتیجه‌ای که توانستند در این رقابت‌ها کسب کنند عنوان چهارمی در سال 1980 است.

چین - ازبکستان

دیدار دوم روز چهارشنبه میان تیم‌های ملی چین و ازبکستان ساعت 19 به وقت محلی و 12:30 به وقت ایران و در ورزشگاه بریسبان برگزار می‌شود هر 2 این تیم‌ها در بازی نخست برنده شده و از هم اکنون شانس صعود خود به مرحله‌ بعدی را بالا می‌دانند. هر تیمی که در این دیدار به پیروزی برسد به عنوان صدرنشین گروه B  شناخته میشود. سرمربی تیم ملی ازبکستان گفته 2 بازی بعدی آنان مقابل چین و عربستان به مراتب دشوارتر از بازی نخست مقابل کره شمالی خواهد بود. به همین دلیل باید جدیت و تلاش بیشتری در این دو بازی از خود نشان دهند.  در طرف دیگر، آلن پرین سرمربی چین هم می‌داند خوش شانس بوده‌اند که نتیجه دیدار نخست را به عربستان واگذار نکردند. او نگرانیهایی در مورد بازی دوم مقابل ازبکستان داشته و از تغییر ناگهانی شیوه بازی آنان هراس دارد. 2 کشور چین و ازبکستان سال گذشته تفاهمنامه اقتصادی برای احداث خط لوله گاز امضا کردند و دارای روابط دوستانه و خوبی با یکدیگر هستند.
 
تیم فوتبال چین دارای رتبه جهانی 96 در رنکینگ فیفا است و تاکنون 11 مرتبه در بازیهای جام ملتهای آسیا حضور یافته‌اند. آنان در 2 دوره بازیهای جام ملتهای آسیا قهرمان شده اما تجربه کمی در بازی‌های جام جهانی دارند به طوری که فقط یک مرتبه به این رقابت‌ها راه یافتند. تیم فوتبال ازبکستان دارای رتبه 71 در رنکینگ برترین‌ تیم‌های جهان از سوی فیفا است و هنوز موفق نشده به بازیهای جام جهانی راه یابد. ازبکستان سابقه 6 مرتبه حضور در بازیهای جام ملت‌های آسیا را داشته و بهترین عملکرد آنان کسب عنوان چهارمی در سال 2011 است. در این بازی از ایگور سرگیف و ویتالی دنیسوف در تیم ملی ازبکستان و ژانگ لین پنگ و یوهای در تیم چین انتظار گلزنی می‌رود.

ترکیب عربستان






ترکیب کره شمالی








حواشی لحظه به لحظه روز چهارم جام ملت‌های آسیا؛




ایران -قطر؛
فینال دوم در ورزشگاه آزادی سیدنی!
تیم ملی ایران در دومین دیدارش در مرحله گروهی روز پنجشنبه به مصاف تیم قطر خواهد رفت.


تیم ملی ایران با یک بازی زیبا و با برنامه بحرین را ۲ بر صفر شکست داد تا اولین فینال از سه فینال مرحله گروهی را با موفقیت پشت سربگذارد. اکنون نوبت بازی با قطر است. قطری که از نظر مالی و امکانات سخت‌افزاری اصلا با تیم ملی ایران قابل قیاس نیستند. آنها به لطف دلارهای نفتی‌شان نه تنها بهترین و مجهز‌ترین ورزشگاه‌های جهان را برای کشور کوچک‌شان در حاشیه خلیج فارس ساخته‌اند که میزبانی جام جهانی را هم با هزار حاشیه و شایعه گرفته‌اند اما هنوز حضور در این رقابت‌ها را تجربه نکرده‌اند!

حریف پولدار ایران حتی بازیکنان دوملیتی را به تیم ملی کشورش آورده تا شاید بتواند به لطف بازیکنان با کیفیت خارجی برای فوتبالش افتخاری بخرد! اما افتخار خریدنی نیست باید آن را به دست بیاوری با تجربه و مهارت و دانش فنی و عرق و تعصب به پیراهن تیم ملی را نمی‌توان با پول به بازیکنی تزریق کرد.

تکنیک ذاتی فوتبالیست‌های ایرانی در کنار تعصب به پیراهن تیم ملی و اندیشه‌های فوتبالی کی‌روش از تیم ملی، یک تیم جسور، شجاع و کامل ساخته است. تیمی که با وجود همه مشکلاتش در راه آماده‌سازی برای جام ملت‌ها توانست یکبار دیگر توانایی فوتبال ایران را به رخ آسیا بکشد و همه فهمیدند که بی‌جهت در آسیا اول نیستیم.

تیم ملی ایران از نظر تاکتیک تیمی اشکال هم کم ندارد. ما در بین ۱۶ تیم حاضر در جام ملت‌های آسیا از نظر تعداد پاس با ۳۲۵ پاس در بازی با بحرین در جایگاه چهاردهم هستیم! از نظر دقت در پاس هم در بین ۱۶ تیم جام ملت‌ها در رده دهم ایستاده‌ایم.

بین بهترین پاسورها و همچنین در بین بازیکنانی که موقعیت گلزنی خلق می‌کنند در این جام تا امروز بازیکنی نداریم اما این ایرادهای فنی طبیعی است.

اگر کره جنوبی در بازی اولش ۵۹۶ پاس می‌دهد به خاطر توانایی‌ خارق العاده بازیکنانش نیست که به واسطه بازی‌های تدارکاتی فراوانی است که این تیم قبل از جام ملت‌ها داشته، اما حرف‌های کی‌روش در مورد تحریم ناجوانمردانه ایران بعد از برد بحرین نشان داد که فوتبالیست‌های ملی‌پوش ما چگونه خود را برای حضور در این رقابت‌ها آماده کرده‌اند.

قطر حریف روز پنجشنبه ایران اگرچه شکست ۴ بر یک را مقابل امارات پذیرفته‌اند اما آنها را نباید دستکم بگیریم. قطر می‌داند اگر در این بازی بازنده شود باید با جام وداع کند. قطری‌ها با تمام وجود مقابل ما صف آرایی می‌کنند تا شاید بتوانند سه امتیاز را بگیرند و حداقل تا روز آخر مسابقات گروهی به صعود امیدوار بمانند.

جالب است که شرایط جدول به گونه‌ای است که اگر ما قطر را هم شکست بدهیم نمی‌توانیم ۱۰۰ درصد به صعودمان امیدوار باشیم مگر اینکه  امارات بتواند بحرین را هم شکست بدهد که در آن صورت صعودمان با شکست دادن قطر قطعی می‌شود اما اگر امارات مقابل بحرین بازنده شود در جدول رده بندی ممکن است روز آخر سه تیم ۶ امتیازی شوند و کار به گل شماری برسد.

دیدار با قطر بسیار حساس است و قطعا هواداران ایرانی در سیدنی هم مثل ملبورن با حضور پرشور و پرشمار خود به ملی‌پوشان روحیه خواهند داد و عرصه را بر قطر تنگ می‌کنند.

تا روز گذشته بیش از ۲۵ هزار بلیت این مسابقه فروش رفته که اکثر قریب به اتفاق آنها را ایرانی‌های مقیم استرالیا خریداری کرده‌اند بنابراین اگر بگوییم روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی سیدنی! بازی داریم سخن اغراق آمیزی نگفته‌ایم.

پنج‌شنبه ظهر همه ایران بازهم منتظر دیدن یک پیروزی شیرین دیگر در دومین فینال مرحله گروهی هستند. بردی که می‌تواند شور و نشاط بیشتری را به جامعه ایرانی بدهد. امیدواریم تیم ملی مثل بازی با بحرین با برنامه منطقی و زیبا بازی کند و سه امتیاز دیگر به بیش از ۷۰ میلیون هوادارش هدیه کند.

برنامه بازی‌های گروه C

امارات- بحرین ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه پنجشنبه ۲۵ دی ماه

ایران - قطر ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه پنجشنبه ۲۵ دی ماه

جدول گروه C

۱- امارات ۳ امتیاز تفاضل گل ۳+

۲- ایران ۳ امتیاز تفاضل گل ۲+

۳- بحرین بدون امتیاز تفاضل گل ۲-

۴- قطر بدون امتیاز تفاضل گل ۳-





کی‌روش: ایران در آینده به خوبی خواهد درخشید
پس از برگزاری اولین بازی موفق ایران در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵، کنفدراسیون فوتبال آسیا طی گزارشی به نکاتی درباره این بازی و تیم ملی فوتبال ایران اشاره کرد.


کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار گزارشی از پیروزی دو بر صفر ایران مقابل بحرین در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ نوشت: کارلوس کی روش معتقد است که دیدار اول ایران مقابل بحرین در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ که با نتیجه ۲ بر صفر به پایان رسید، نشانگر آینده درخشان تیم ملی فوتبال ایران است.
 
به دنبال مصدومیت پژمان منتظری و هاشم بیگ‌زاده، با نظر سرمربی ایران مرتضی پورعلی گنجی و وریا غفوری توانستند در کنار مهرداد پولادی و سیدجلال حسینی در خط دفاع ایران عملکرد خوبی را به اجرا درآورند و گل‌های قهرمان سه دوره از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را احسان حاج صفی و مسعود شجاعی به ثمر رساندند.
 
کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه گزارش به صحبت های کارلوس کی روش اشاره کرده است: جای خوشحالی دارد که ما توانستیم با برخی محدودیت‌ها اینجا حضور داشته باشیم. مهمتر آن که ما در مهمترین تورنمنت آسیا حضور پیدا کردیم و اولین بازی خود مقابل بحرین را با دو بازیکن جوان همچون مرتضی پورعلی گنجی که تاکنون در مسابقات رسمی حضور نداشتند، برگزار کردیم.
 
کارلوس کی روش معتقد است: ما نیاز داریم که تصمیمات‌مان را براساس واقعیت ها بگیریم. در حال حاضر ۲ بازیکن‌مان را از دست دادیم کسانی که اینجا حضور ندارند. بنابراین در صورت عدم حضور آنها باید به بازیکنان شایسته ای که به آنها اعتماد داریم فرصت حضور در میدان را بدهیم. زمانی که من به ایران آمدم، ما تنها ۱۲ یا ۱۴ بازیکن آماده برای حضور در تیم ملی داشتیم. اما پس از چهارسال امروز همه چیز تغییر کرده است و کاری که ما کردیم این بود که شروع به یافتن گزینه های جدید و مستعد کردیم که آینده تیم ملی ایران را بتوانند به خوبی رقم بزنند.
 
در ادامه گزارش کنفدراسیون فوتبال آسیا، نظرات کی روش در مورد بازی ایران مقابل بحرین مطرح شده است: ایران در بازی اول خود در گروه C شروع دلنشینی داشت. پس از به ثمر رساندن اولین گل ایران مقابل بحرین توسط احسان حاج صفی، در نیمه دوم و در ۱۹ دقیقه باقی مانده به پایان بازی، گل دوم مسعود شجاعی پیروزی ایران را قطعی کرد. بازی مقابل بحرین سخت تر از آن بود که تصور می کردیم. آنها در ۱۰ دقیقه ابتدای بازی از ما خیلی بهتر بودند ولی تیم در ادامه توانست منسجم شود و کنترل بازی را به دست بگیرد. پس از ۱۰ دقیقه ما توانستیم توپ را در زمین حریف نگه داشته و فرصت به ثمر رساندن سه گل توسط دژاگه را نیز کسب کنیم. آن زمان بود که من فکر کردم که بازی در دستان ماست و از فرصت هایمان به بهترین وجه استفاده کرده‌ایم، پس باید شانس پیروزیمان را قطعی کنیم.
 
سرمربی تیم ملی ایران در پایان گفته است: در کل پیروزی خوبی را کسب کردیم. تیم بحرین همیشه با انگیزه خوبی وارد میدان می شود. وقتی که آنها بازی را دو بر صفر به ما واگذار کردند، تلاش برای حمله کرده و با حرکت مهاجمانشان ما را غافلگیر می کردند.






ایرماتوف دیدار ایران و قطر را سوت می‌زند
برترین داور آسیا در سال ۲۰۱۴ دیدار ایران و قطر را قضاوت خواهد کرد.

روشن ایرماتوف از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان داور دیدار تیم‌های ملی ایران و قطر انتخاب شد.
 
این بازی در چارچوب مرحله گروهی مسابقات جام ملت‌های آسیا ساعت ۱۲:۳۰ روز پنج‌شنبه هفته جاری در شهر سیدنی استرالیا برگزار می‌شود.
 
تیم ملی کشورمان در دیدار اول ۲ بر صفر بحرین را شکست داده و قطر با نتیجه ۴ بر یک به امارات باخته بود.






تیم ملی مقابل قطر سرخپوش شد
در جلسه هماهنگی تیم های ایران و قطر رنگ پیراهن تیم ملی مشخص شد.


جلسه هماهنگی بازی فردای تیم ملی مقابل قطر امروز برگزار شد.

طبق تصمیمات این جلسه تیم ملی فردا با پیراهن های قرمز رنگ به مصاف قطر می رود.

دیدار دو تیم فردا ساعت ١٢:٣٠ به وقت تهران برگزار می شود.

ملی پوشان کشورمان بعد از بازی فردا روز جمعه برای برگزاری سومین بازی خود مقابل امارات راهی بریزبن می شوند.






مدافع ایرانی همچنان دور از میادین؛
شکست ام صلال در غیاب منتظری
تیم فوتبال ام صلال در غیاب پژمان منتظری مدافع ایرانی خود برابر تیم الفتح عربستان شکست خورد.
 
تیم فوتبال ام صلال قطر در یک دیدار تدارکاتی در دوحه به مصاف تیم الفتح عربستان رفت که این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود نماینده عربستان به اتمام رسید. در این بازی ام صلال چند بازیکن اصل یخود از جمله احمد فتحی، مراد ناجی و ولید محی الدین را به خاطر حضور در دیدار ستارگان قطر برابر بایرن مونیخ در اختیار نداشت.

همچنین پژمان منتظری و جواد احناش به خاطر مصدومیت نتوانستند تیم ام صلال را در این دیدار همراهی کنند.






مسی ایران در رادار سه تیم لیگ برتری جزیره
مهاجم ۲۰ ساله تیم ملی فوتبال کشورمان بار دیگر در رادار تیم‌های انگلیسی به خصوص لیورپول قرار گرفته است.

تیم فوتبال لیورپول در راستای تقویت خود برای حضور در ادامه مسابقات لیگ برتر انگلیس و همچنین لیگ اروپا، قصد دارد تیمش را تقویت کند. در حال حاضر ضعف این تیم در گلزنی برای برندن راجرز نگران کننده بوده و این مربی اسکاتلندی به دنبال یک مهاجم ششدانگ است تا خیالش از این بابت راحت شود.

در خصوص شایعات و اخبار نقل‌وانتقالات زمستانی لیورپول، سایت بلیچر ریپورت گزارشی منتشر کرده که سردار آزمون و اسکیل لاوتزی را جزو گزینه‌های قرمزپوشان آنفیلد قرار داده است.

لاوتزی که در حال حاضر در تیم پاری‌سن‌ژرمن بازی می‌کند به احتمال فراوان در نیم فصل از این تیم جدا خواهد شد و می‌تواند یک خرید بزرگ برای قرمزهای مرسی‌ساید باشد؛ خریدی که هزینه‌ای ۸ میلیون پوندی برای باشگاه لیورپول خواهد داشت.

روزنامه اسکاتلندی دیلی اکسپرس هم نوشته لیورپولی‌ها به دنبال یک بازیکن جوان و بین‌المللی هستند که این بازیکن سردار آزمون، استعداد ایرانی است. مهاجم ۲۰ ساله‌ای که به نظر می‌رسد لیورپول باید برای او حدود ۵ میلیون پوند هزینه کند.

بنابر این گزارش آرسنال و تاتنهام هم علاقه‌مند به جذب آزمون هستند. توپچی‌های لندن ابتدای فصل هم به دنبال امضای قرارداد با آزمون بودند که او اعلام کرد برای تیم روبین‌کازان روسیه بازی می‌کند و درباره این پیشنهاد گفته بود: «در حال حاضر دو پیشنهاد جدی از آرسنال و میلان وجود دارد. من واقعاً از این پیشنهادها خوشحالم و علاقه‌مند به امضای قرارداد با این دو باشگاه هستم. امیدوارم بازی در لیگ برتر هم که یک رویا است به واقعیت بپیوندد اما در حال حاضر فقط روی بازی‌های روبین‌کازان در لیگ برتر روسیه تمرکز کرده‌ام».

در ادامه گزارش بلیچر ریپورت آمده که آزمون یکی از بزرگترین نام‌ها در بین رسانه‌هاست و این مهاجم را مسی ایرانی می‌نامند. کارشناسان هم اذعان دارند که این بازیکن ۲۰ ساله نشان داده بسیار با استعداد است، به خصوص در بازی‌هایی که برای تیم ملی ایران به میدان رفته است.

در حال حاضر سردار آزمون در فهرستی قرار دارد که جزو ۱۰ استعداد در حال ظهور آسیا محسوب می‌شود و اخیراً نیز بارها توانسته برای تیم ملی کشورش به خصوص در بازی با کره‌جنوبی و عراق گلزنی کند.







آخرین تمرین تیم ملی در استادیوم آنز سیدنی
آخرین تمرین تیم ملی پیش از دیدار با قطر امروز برگزار می شود.

تیم ملی ایران امروز آخرین تمرین خود پیش از دیدار با قطر در مرحله گروهی مسابقات جام ملتهای آسیا را در ورزشگاه "آنز" سیدنی برگزار خواهد کرد.
 
این تمرین از ساعت ۱۹ به وقت محلی آغاز خواهد شد.
 
همچنین نشست مطبوعاتی کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران نیز در ساعت ۱۷:۳۰ برپا خواهد شد. سرمربی تیم ملی قطر نیز از ساعت ۱۸ به وقت محلی پاسخگوی خبرنگاران خواهد بود.












 برای مشاهده اخبار جام ملت‌های آسیا در روز دوم اینجا کلیک کنید.برای مشاهده اخبار جام ملت‌های آسیا در روز سوم اینجا کلیک کنید.برای مشاهده اخبار جام ملت‌های آسیا در روز چهارم اینجا کلیک کنید.برای مشاهده اخبار جام ملت‌های آسیا در روز پنجم اینجا کلیک کنید.
















تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 185]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن