تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798342366




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کی‌روش: ایران در آینده به خوبی خواهد درخشید


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
کی‌روش: ایران در آینده به خوبی خواهد درخشید
پس از برگزاری اولین بازی موفق ایران در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵، کنفدراسیون فوتبال آسیا طی گزارشی به نکاتی درباره این بازی و تیم ملی فوتبال ایران اشاره کرد.
به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار گزارشی از پیروزی دو بر صفر ایران مقابل بحرین در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ نوشت: کارلوس کی روش معتقد است که دیدار اول ایران مقابل بحرین در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ که با نتیجه ۲ بر صفر به پایان رسید، نشانگر آینده درخشان تیم ملی فوتبال ایران است.
 
به دنبال مصدومیت پژمان منتظری و هاشم بیگ‌زاده، با نظر سرمربی ایران مرتضی پورعلی گنجی و وریا غفوری توانستند در کنار مهرداد پولادی و سیدجلال حسینی در خط دفاع ایران عملکرد خوبی را به اجرا درآورند و گل‌های قهرمان سه دوره از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را احسان حاج صفی و مسعود شجاعی به ثمر رساندند.
 
کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه گزارش به صحبت های کارلوس کی روش اشاره کرده است: جای خوشحالی دارد که ما توانستیم با برخی محدودیت‌ها اینجا حضور داشته باشیم. مهمتر آن که ما در مهمترین تورنمنت آسیا حضور پیدا کردیم و اولین بازی خود مقابل بحرین را با دو بازیکن جوان همچون مرتضی پورعلی گنجی که تاکنون در مسابقات رسمی حضور نداشتند، برگزار کردیم.
 
کارلوس کی روش معتقد است: ما نیاز داریم که تصمیمات‌مان را براساس واقعیت ها بگیریم. در حال حاضر ۲ بازیکن‌مان را از دست دادیم کسانی که اینجا حضور ندارند. بنابراین در صورت عدم حضور آنها باید به بازیکنان شایسته ای که به آنها اعتماد داریم فرصت حضور در میدان را بدهیم. زمانی که من به ایران آمدم، ما تنها ۱۲ یا ۱۴ بازیکن آماده برای حضور در تیم ملی داشتیم. اما پس از چهارسال امروز همه چیز تغییر کرده است و کاری که ما کردیم این بود که شروع به یافتن گزینه های جدید و مستعد کردیم که آینده تیم ملی ایران را بتوانند به خوبی رقم بزنند.
 
در ادامه گزارش کنفدراسیون فوتبال آسیا، نظرات کی روش در مورد بازی ایران مقابل بحرین مطرح شده است: ایران در بازی اول خود در گروه C شروع دلنشینی داشت. پس از به ثمر رساندن اولین گل ایران مقابل بحرین توسط احسان حاج صفی، در نیمه دوم و در ۱۹ دقیقه باقی مانده به پایان بازی، گل دوم مسعود شجاعی پیروزی ایران را قطعی کرد. بازی مقابل بحرین سخت تر از آن بود که تصور می کردیم. آنها در ۱۰ دقیقه ابتدای بازی از ما خیلی بهتر بودند ولی تیم در ادامه توانست منسجم شود و کنترل بازی را به دست بگیرد. پس از ۱۰ دقیقه ما توانستیم توپ را در زمین حریف نگه داشته و فرصت به ثمر رساندن سه گل توسط دژاگه را نیز کسب کنیم. آن زمان بود که من فکر کردم که بازی در دستان ماست و از فرصت هایمان به بهترین وجه استفاده کرده‌ایم، پس باید شانس پیروزیمان را قطعی کنیم.
 
سرمربی تیم ملی ایران در پایان گفته است: در کل پیروزی خوبی را کسب کردیم. تیم بحرین همیشه با انگیزه خوبی وارد میدان می شود. وقتی که آنها بازی را دو بر صفر به ما واگذار کردند، تلاش برای حمله کرده و با حرکت مهاجمانشان ما را غافلگیر می کردند.


انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن