تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى شن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801626605




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرین تحولات امنیتی مناطق درگیر با داعش در عراق


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


رسانه های عراقی خبر دادند؛
آخرین تحولات امنیتی مناطق درگیر با داعش در عراق
جنگنده های ائتلاف بین المللی همچنین مواضع عناصر داعش را در شهرهای هیت ، راوه ، حدیثه و القائم در غرب استان الانبار بمباران و تلفات و خسارات سنگینی به آنان وارد کردند.



  به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، شبکه "العراقیه" گزارش داد مواضع تروریست های داعش در شهر الرمادی امروز سه شنبه هدف قرار گرفت.  
منابع محلی گزارش دادند جنگنده های ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا صبح امروز مواضع عناصر داعش را در شهر الرمادی مرکز استان سنی نشین در استان الانبار بمباران و دهها تن از آنان را کشتند و یا زخمی کردند.  
منابع محلی تاکید کردند جنگنده های ائتلاف بین المللی همچنین مواضع عناصر داعش را در شهرهای هیت ، راوه ، حدیثه و القائم در غرب استان الانبار بمباران و تلفات و خسارات سنگینی به آنان وارد کردند.  
در پی تشدید حملات هوایی ائتلاف بین المللی و هوایی عراق ، تروریست ها داعش در حال فرار از مراکز استقرار خود را در غرب استان الانبار به ویژه شهر فلوجه هستند و می کوشند تا خود را به تونل های زیر زمینی در داخل مساجد بزرگ این شهر برسانند.     جنگنده های آمریکایی و متحدان این کشور دیروز نیز دست کم 27 بار مواضع تروریست ها داعش را در عراق و سوریه بمباران کردند. در این حملات نیروها و مواضع جنگی عناصر داعش در شهر کوبانی در شمال سوریه و دیر الزور هدف قرار گرفت.    
مواضع عناصر داعش در شهرهای بیجی ، التاجی ، القائم الرمادی ، تلعفر ، الاسد ، سنجار و موصل هدف حملات ائتلاف بین المللی قرار گرفتند.     در همین راستا یک منبع در مرکز فرماندهی عملیات استان الانبار از هلاکت سرکرده نظامی گروه تروریستی داعش و هفت تن از همراهان او در شرق فلوجه خبر داد.    
این منبع روز سه شنبه گفت نیروهای امنیتی پس از درگیری شدید با عناصر داعش در شهرک الکرمه درشرق شهر فلوجه دست‌ کم هشت تن از آنان از جمله سرکرده نظامی این گروه را از پای درآوردند.    
نیروهای امنیتی عراق در این عملیات همچنین چند دستگاه خودروی نظامی و سواری داعش را منهدم کردند.    
بر اساس گزارش مرکز فرماندهی عملیات استان الانبار، عامر الساطوری ملقب به ابو قامه فرمانده نظامی داعش در منطقه الکرمه در عملیات امروز نیروهای امنیتی به هلاکت رسید.    
به گزارش پایگاه خبری نهرین، نیروهای امنیتی عراق همچنین 10 کارگاه ویژه ساخت انواع بمب و خودرو های بمبگذاری شده را در منطقه ضلوعیه در جنوب شهر تکریت در استان صلاح الدین کشف کردند.    
نیروهای امنیتی چند روز پیش شهر ضلوعیه در جنوب تکریت را از اشغال عناصر داعش آزاد کردند.   511



۲۳/۱۰/۱۳۹۳ - ۲۰:۵۷




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن