تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  انبر مناسب دستگاه تسمه کش اگر نگاهی به یک یخچال یا اجاق گازی که در کارتن است بیندازید، تسمه هایی د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798605320




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیوید چری:با ادامه روند رو به رشد،فدراسیون گلف در رده فدراسیون های برتر آسیا قرار می گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: حضور رئیس کنفدراسیون گلف آسیا - اقیانوسیه
دیوید چری:با ادامه روند رو به رشد،فدراسیون گلف در رده فدراسیون های برتر آسیا قرار می گیرد
کیکاوس سعیدی رئیس فدراسیون گلف به همراه دیوید چری رئیس کنفدراسیون گلف آسیا - اقیانوسیه (APGC) و محمد فیصل النعیمی رئیس فدراسیون گلف قطر و عضو هیات رئیسه کنفدراسیون گلف آسیا – اقیانوسیه در شبکه ورزش حضور یافتند.
به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران چری با اشاره به پیشرفت ورزش گلف در ایران تصریح کرد :هر سال شاهد پیشرفت بیشتر ورزش گلف در ایران هستیم اما هنوز این ورزش برای دستیابی به وضعیت و جمعیت گلف مطلوب پتانسیل ها و ظرفیت های فراوانی را دارد.

وی با توجه به تلاشهای صورت گرفته در ورزش گلف ایران در سال های اخیر پیش بینی کرد: با نگاهی اجمالی به روند رو به رشد ورزش گلف ایران در سالهای اخیر ،این احتمال می رود با ادامه این روند ، فدراسیون گلف ایران در رده فدراسیون های برتر آسیا قرار بگیرد و بتواند به موفقیت های بیشتر و مطلوب تری هم دست یابد.

چری همچنین از روند پیشرفت رو به رشد این ورزش در ایران احساس رضایت و خرسندی کرد و گفت:با توجه به این روند در سالهای آتی امکان پیشرفت بیشتر این رشته ورزشی در ایران و غلبه بر سایر رقبا بسیار زیاد و دست یافتنی است.

رئیس فدراسیون گلف قطر نیز با بیان روابط مطلوب و دوجانبه در تمامی زمینه ها و همسایگی نزدیک ایران و قطر اظهار کرد: بین ایران و قطر به عنوان دو کشور دوست و همسایه، روابط و همکاری منطقه ای مناسب و تعاملی ورزشی دو جانبه ای برقرار است و انتظار می رود در آینده بتوانیم با برگزاری تورنمنت ها و مسابقات مشترک این تعامل به صورت مستمر و پایدار ادامه داشته باشد تا بتوانیم از سوابق و تجربیات ورزشی دو کشور جهت پیشبرد اهداف ورزش گلف استفاده نماییم.

النعیمی با اشاره به موفقیت کشورهای آسیایی جهت کسب و میزبانی مسابقات بیان کرد:قطر در سال 2018 میزبان بزرگترین رویدادهای ورزشی آقایان و بانوان خواهد بود و این امر می تواند شاخص و نقطه عطفی برای برنامه ریزی و حضور بیشتر گلفبازان ایرانی و سایر کشورها در مسابقات به شمار رود.

وی در پایان با اشاره به حضور و بازدید از فدراسیون گلف افزود:نشست بسیار مفید و ارزشمندی در ارتباط با تعامل ورزشی با رئیس فدراسیون گلف داشتیم و از زحمات رئیس فدراسیون گلف به جهت پیشرفت ورزش گلف ایران در سالهای اخیر تشکر و تقدیر می نماییم.
 
در این راستا رئیس فدراسیون گلف ایران در پاسخ به این سوال که آیا ورزش گلف ورزش اقشار مرفه و پولدار در ایران است یا خیر گفت: بدین صورت نیست که این ورزش تنها برای اقشار مرفه جامعه باشد چراکه بطور مثال ورودی زمین برای ورزشکاران در ایران 20 دلار است در صورتیکه در سایرکشور هزینه ورودی بسیار بالاتر است اما قابل ذکر است طی مذاکراتی که با این هیات اعزامی داشتیم ،رئیس فدراسیون گلف قطر در خصوص همگانی شدن ورزش گلف در قطر نکات ارزشمندی را ذکر کردند بدین صورت که دو بار در سال ورود عموم مردم به زمین گلف آزاد است تا بتوانند تا حدودی با این ورزش ، قوانین و شرایط آن آشنا شوند در ایران هم اقدامات قابل توجهی در زمینه همگانی کردن این رشته ورزشی صورت گرفته است بطوریکه آموزش رایگان ورزش گلف در تهران و سایر استانها توسط کمیته آموزش و مربیان ما از رئوس برنامه های مهم فدراسیون در سالهای اخیر بوده است.

سعیدی در خصوص اینکه در حال حاضر شرایط میزبانی برای ایران فراهم نیست ، اظهارکرد:زمین گلف باید براساس استاندارد جهانی بهره برداری و بازسازی شود و در حال حاضر می توانیم مسابقاتی را در آن برگزار نماییم اما امکان برگزاری مسابقات بصورت رسمی وجود ندارد ،امید است بتوانیم با حمایت های مسئولان و اسپانسرها به این استانداردها دست یابیم.

وی در پایان با تشکر از مسئولان صدا و سیما افزود :از خصوصیات این ورزش این است که هوازی و با تمرکز بسیار بالا می باشد و در طول یک دور مسابقه در زمین گلف 7 تا 8 کیلومتر پیاده روی برای ورزشکاران امکان پذیر می گردد و از ویژگی های دیگر این است که برای بانوان با پوشش کامل محدودیتی وجود ندارد.


انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن