تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر بنده اى بر همان چيزى كه در درون داشته و با آن از دنيا رفته، برانگيخته مى شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819593888




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثروت نمایندگان کنگره امریکا


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: ثروت نمایندگان کنگره امریکا
گزارش جدید یک مرکز تحقیقاتی در واشنگتن نشان می دهد درآمد سالانه نمایندگان کنگره آمریکا 18 برابر بیش از درآمد سالانه شهروندان عادی این کشور است، موضوعی که بر ثروت اندوزی سیاستمداران آمریکایی و وجود شکاف طبقاتی در این کشور صحه می گذارد.
آفتاب: گزارش جدید یک مرکز تحقیقاتی در واشنگتن نشان می دهد درآمد سالانه نمایندگان کنگره آمریکا 18 برابر بیش از درآمد سالانه شهروندان عادی این کشور است، موضوعی که بر ثروت اندوزی سیاستمداران آمریکایی و وجود شکاف طبقاتی در این کشور صحه می گذارد.

به گزارش ایرنا پایگاه اینترنتی مرکز غیر انتفاعی "سیاست پاسخگو" در آمریکا در تازه ترین ارزیابی خود درباره میزان دارایی های نمایندگان کنگره، ارزش خالص متوسط دارایی یک عضو کنگره را در سال 2013 میلادی، یک میلیون و 29 هزار و 505 دلار اعلام کرد.

این در حالیست که طبق این آمار ارزش خالص متوسط دارایی یک خانوار عادی در همین سال 56 هزار و 355 دلار بوده است.

این مرکز که مسوول پیگیری تاثیر پول و اعمال نفود در سیاست های عمومی است، در گزارش روز دوشنبه منتشر کرد، همچون گزارش پارسال خود اعلام کرد که بیشتر اعضای کنگره میلیونر هستند.

این گزارش نشان داد که 50.8 درصد از نمایندگان کنگره آمریکا و یا به عبارتی 271 نفر از 533 نماینده کنونی، دارایی هایی بیش از مردم عادی این کشور دارند.

گزارش مرکز سیاست پاسخگو به علاوه ارزش خالص متوسط دارایی اعضای مجلس نمایندگان آمریکا را 843 هزار و 507 دلار و همین شاخص را برای اعضای سنا دو میلیون و 794 هزار و 518 دلار اعلام کرد.

این گزارش همچنین نشان داد که نمایندگان کنگره اعضای کنگره بیشتر ثروت خود را در بخش املاک و مستغلات سرمایه گذاری کرده اند.





تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن