تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هيچ شفيعى براى زن نزد پروردگارش نجات بخش تر از رضايت شوهرش نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798399041




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محاسبه هزينه هاي برق و آب مصرفي ميادين ميوه و تره بار بر اساس تعرفه اماکن عمومي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ دي ۱۳۹۳ (۱۲:۴۵ب.ظ)
شوراي اسلامي شهر تهران به هيات دولت پيشنهاد کرد: محاسبه هزينه هاي برق و آب مصرفي ميادين ميوه و تره بار بر اساس تعرفه اماکن عمومي اعضاي شوراي اسلامي شهر تهران امروز در قالب لايحه اي به دولت پيشنهاد کردند هزينه هاي برق، گاز و آب مصرفي ميادين ميوه و تره بار شهرداري تهران بر اساس تعرفه اماکن عمومي و خدماتي محاسبه شود.
به گزارش خبرگزاري موج، عليرضا دبير در جريان بررسي اين لايحه با اشاره به اينکه سازمان آب موافقت خود را براي تغيير تعرفه ميادين ميوه و تره بار اعلام کرده است؛ خاطر نشان کرد: طي جلساتي که با دوستان مان در شرکت هاي برق و گاز داشتيم به اين جمع بندي رسيديم که تغيير نحوه محاسبه اين تعرفه ها از اختيارات دولت است و دوستان قول دادند در موضوع کارشناسي به ما در هيات دولت کمک کنند.
رئيس کميسيون برنامه و بودجه شوراي اسلامي شهر تهران با اشاره به اينکه ميادين ميوه و تره بار تجاري نيستند، بلکه با اهداف خدماتي فعاليت مي کنند از محاسبه تعرفه آب، برق و گار ميادين به صورت تجاري خبر داد و گفت: اين مشکل در مترو نيز وجود دارد، اما؛ من درخواست مي کنم از آنجايي که مذاکرات مربوط به ميادين انجام شده دوستان در لايحه اي جداگانه موضوع مربوط به مترو را بررسي کنند تا کار پيش برود.
وي ادامه داد: با توجه به عملکرد شهرداري تهران در ميادين ميوه و تره بار براي ايجاد تعادل قيمت در بازار و حمايت از توليد کننده و مصرف کننده و براي جلوگيري از افزايش قيمت ها پيشنهاد مي شود هيات وزيران درباره تعرفه آب و برق و گاز اين ميادين تجديد نظر کنند تا اجاره غرف افزايش پيدا نکرده و قيمت ها در اين ميادين ثابت بماند.
در ادامه اين جلسه رحمت الله حافظي پيشنهاد کرد براي تعرفه هاي جديد سقف مصرفي تعيين شود تا با کاهش قيمت ها مصرف کنندگان به مصرف بيشتر انرژي تشويق نشوند.
وي همچنين با بررسي هزينه برق در حوزه حمل و نقل و مترو و اتوبوسراني در لايجه جداگانه اي موافقت کرد.
احمد دنيامالي از مخالفان اين لايحه پيشنهادي بود.
وي اظهار داشت: ما نمي توانيم در ارتباط با دولت به اين توالي و تکرار برسيم بدون اينکه هماهنگ کرده باشيم. من با کليات اين بحث موافق هستم، اما؛ بايد بتوانيم اين ها را در تعامل ببينيم و طوري برخورد کنيم که اين پيشنهاد قابل قبول باشد و اين شائبه به وجود نيايد که دولت به مشکلات شهري بي تفاوت است.
معصومه آباد، بررسي تعرفه سامانه حمل و نقل ريلي را از تعرفه ميادين ميوه و تره بار مهم تر دانست و گفت: در سال گذشته شرکت متروي تهران مشکلات عديده اي براي اصلاح تعرفه داشتند.
وي ادامه داد: آخرين مصوبه مجلسه پيشنهاد پايين ترين تعرفه براي محاسبه برق مترو است، اما؛ تعرفه اي که الان لحاظ مي شود ۳۳ درصد بالاتر از تعرفه مصارف عمومي است. پيشنهاد مي کنم هم اصلاح عنوان داشته باشيم و هم اين پيشنهاد را در اين بخش اضافه کنيم.
طلايي با اشاره به اينکه شوراي سوم در رابطه با تعرفه هاي انرژي آب و برق و گاز پيشنهاداتي را به هيات دولت ارائه کرد، اما؛ از آن نتيجه اي نگرفت؛ خاطر نشان کرد: من با پيشنهاد مجدد مخالفتي ندارم، اما؛ پيشنهاد مي کنم اشاره اي به سوابق پيشنهادات هم بشود تا اين پيشنهاد هم بي تاثير نماند.
مهدي چمران نيز با اشاره به اينکه اين پيشنهادات قبلا در کميسيون اقتصادي مجلس بررسي شده و نمايندگان دولت مخالف آن بودند، بيان داشت: اين را هم در نظر داشته باشيد که هيأت دولت و نمايندگان شان با اين موضوع موافق نيستند و به صرف پيشنهاد کردن مشکل حل نمي شود. نمايندگان ما آقايان دوستي، سرخو و تقي پور بايد اين پيشنهاد را به طور مستقيم به دولت منتقل کنند.
انصاري نيز در مخالفت با اين پيشنهاد گفت: از آنجايي که اين پيشنهاد پذيرفته نمي شود، شأن شورا پايين مي آيد و بهتر است اين پيشنهاد را به تأخير بيانداريم و در فرصت مناسب آن را ارائه کنيم.
در جمع بندي پيشنهادات مطرح شده عليرضا دبير در مخالفت با تعيين سقف مصرف گفت: با توجه به اينکه در هر بازار ميدان ميوه و تره بار تنها يک کنتور وجود دارد و برق تهران براي هر غرفه يک کنتور ارائه نمي کند اجازه بدهيد سقف تعيين نکنيم.
رئيس کميسيون برنامه و بودجه افزود:‌ ما هماهنگي هاي لازم را با دستگاه هاي اجرايي انجام داده ايم و اگر وزير مربوطه موافقت کند مي توان اين قيمت ها را کاهش داد.
در پايان اين لايحه به تصويب اعضاي شوراي اسلامي شهر تهران رسيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن