تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر خداوند بوسیله تو یک نفر را هدایت کند برای تو بهتر است از دنیا و هر آنچه د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819041167




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش ميزان سرانه آموزشي دانشگاه آزاد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ دي ۱۳۹۳ (۱۱:۸ق.ظ)
افزايش ميزان سرانه آموزشي دانشگاه آزاد معاون عمراني دانشگاه آزاد اسلامي با اشاره به اينکه سرانه آموزشي مجموعه دانشگاه آزاد از 10 مترمربع بالاتر رفته است، اظهار داشت: با وجود اينکه شرايط مجموعه دانشگاه آزاد اسلامي مناسب است، اما؛ متأسفانه در اين زمينه مشکلاتي در استان ايلام وجود دارد.
به گزارش خبرگزاري موج، محسن هاشمي، معاون عمراني دانشگاه آزاد اسلامي گفت: دانشگاه آزاد واحد ايلام با اجراي يک پروژه ساخت‌وساز 8 هزار متر مربعي به استاندارد سرانه آموزشي در دانشگاه آزاد خواهد رسيد.
وي افزود: با توجه به اينکه استان ايلام جزو مناطق محروم محسوب مي‌شود، بايد کمک شود تا واحدهاي دانشگاه آزاد در اين استان به سرانه استاندارد در دانشگاه برسند.
هاشمي با اشاره به جلسه هيأت امناي استان ايلام ادامه داد: خوشبختانه در جلسه هيأت امنا در رابطه با اين موضوع بحث‌هاي زيادي مطرح شد.
هاشمي تصريح کرد: در حال حاضر حدود 5500 مترمربع ساخت‌وساز در واحد ايلام در حال انجام است. اين ميزان در کنار پروژه‌هاي باقي‌مانده مجموعاً پروژه‌هاي در حال ساحت اين واحد را به رقم 8 هزار مترمربع مي‌رساند و در صورتي که اين پروژه 8 هزار متري به اتمام برسد واحد ايلام نيز به استاندارد لازم در سرانه دانشگاه مي‌رسد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن