تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كمال ادب و مروت در هفت چيز است: عقل، بردبارى، صبر، ملايمت، سكوت، خوش‏اخلاقى و مدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819226179




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هدف ما کسب عنوان بهتر از مقام پنجمی در مسابقات جهانی پیوند اعضاء است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: سرپرست فدراسیون بیماری های خاص؛ هدف ما کسب عنوان بهتر از مقام پنجمی در مسابقات جهانی پیوند اعضاء است خبرگزاری پانا:سرپرست فدراسیون بیماری های خاص و پیوند اعضای کشور گفت : هدف ما کسب عنوان بهتر از مقام پنجمی در مسابقات جهانی پیوند اعضاء است .
۱۳۹۳ دوشنبه ۲۲ دي ساعت 16:59

خبرگزاری پانا+فدراسیون

به گزارش خبرگزاری پانا،" سید باقر فاطمی نسب "  در رشت افزود : رقابت های ورزشی پیوند اعضای قهرمانی جهان شهریورماه سال آینده در آرژانتین برگزار می شود و امیدوار هستیم که ایران نه تنها بتواند مقام پنجمی خود را تکرار ، بلکه مقام بهتری را نیز کسب کند.

وی اظهار کرد: خوشبختانه ما در رقابت های ورزشی پیوند اعضاء جزو کشورهای برتر در جهان هستیم و در تعدادی از رشته ها همچون تیراندازی و شنا رکوردار هستیم و در بخش بانوان نیز در بعضی از رشته ها رتبه برتر جهان را دراختیار داریم.

وی ادامه داد : همچنین یکی دیگر از اهداف مهم ما شناسایی ورزشکاران در اقصی نقاط کشور است چون بیماری های خاص و پیوند اعضاء به تازگی از فدراسیون ناشنوایان جدا و مستقل شده و ما باید تلاش کنیم تا ورزشکاران را ساماندهی کنیم .

فاطمی نسب که برای انتخابات ریاست هیات ورزش های بیماری خاص گیلان در رشت حضور داشت ، خاطرنشان کرد: هم اکنون حدود پنج میلیون ایرانی دچار بیماری های خاص و پیوند اعضاء هستند که در این بین ، دیابت رتبه اول را دارد و سعی خواهیم کرد که با انتخابات فدراسیون و همچنین انتخابات ریاست هیات ها در استان ها ، آمار ورزشکاران ما مشخص شود.

سرپرست فدراسیون بیماری های خاص و پیوند اعضاء بیان کرد: تاکنون نیز در 18 استان انتخابات ریاست هیات ها برگزار شده و سعی خواهیم کرد که کار انتخابات در 13 استان باقی مانده را هرچه سریعتر انجام دهیم .

" فاطمی نسب " در ادامه گفت : نگرش ما در این فدراسیون قهرمانی نیست بلکه هدف و اولویت ما ورزش های همگانی به خصوص ورزش های هوازی است و سعی و تلاش ما این است که افرادی که به بیماری های خاص دچار هستند را به ورزش بکشانیم چون ورزش تاثیر مثبت و بسزایی در بهبود و روحیه این افراد دارد .

وی به نقش تبلیغات در ورزش اشاره و اظهار کرد: بحث تبلیغ در ورزش بسیار مهم است و ما نیز سعی داریم در دو مقوله اهدای عضو و اهدای خون ، تبلیغات مناسبی را داشته باشیم چون افراد زیادی در انتظار پیوند اعضاء و همچنین افراد زیادی نیز در جامعه دچار بیماری های هموفیلی و تالاسمی هستند که به خون نیاز دارند .

وی در ادامه به انتخابات ریاست هیات استان گیلان اشاره و خاطرنشان کرد: این انتخابات بسیار خوب انجام شد و گیلان سوابق بسیار خوبی در این ورزش ها دارد و امیدواریم که با انتخاب رییس هیات جدید نیز ، همچنان گیلان یکی از استان های برتر کشور باشد .

  انتخابات ریاست هیات ورزش های بیماری های خاص و پیوند اعضای گیلان روز دوشنبه در رشت برگزار شد که طی آن ، " عباس عبادی " به عنوان رییس این هیات انتخاب شد .













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن