تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رحم نكند به او رحم نشود، هر كس نبخشد بخشيده نشود و هر كس پوزش را نپذيرد، خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821048927




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيش بيني ميلياردر عربستاني از قيمت نفت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ دي ۱۳۹۳ (۱۶:۵۷ب.ظ)
پيش بيني ميلياردر عربستاني از قيمت نفت ميليارد عربستاني رسيدن بهاي نفت را به 100 دلار بعيد دانست.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، شاهزاده وليد بن طلال، ميلياردر عربستاني پيش بيني کرد بهاي نفت در صورت افزايش قيمت به 100 دلار نخواهد رسيد.
وي افزود: در صورتي که ميزان عرضه نفت در بازار و وضع تقاضا به همين وضع کنوني باشد، طبيعي است که کاهش بيشتري را در قيمت نفت شاهد باشيم.
وي بيان داشت: در صورتي که ميزان عرضه کاهش و ميزان تقاضا افزايش يابد مي توان انتظار افزايش قيمت نفت را داشت ولي بعيد مي دانم قيمت نفت به 100 دلار برسد چرا که بهاي نفت بالاتر از اين قيمت غير واقعي و ساختگي است.
وليد بن طلال با اشاره به اين که هيچ کس حتي در عربستان سعودي کاهش شديد قيمت نفت را پيش بيني نمي کرد، گفت: علي النعيمي وزير نفت عربستان در ماه ژوئن گذشته بهاي 100 دلار را براي مصرف کننده و صادرکننده مناسب اعلام کرد ولي پس از چند ماه قيمت نفت به نصف کاهش پيدا کرد.
وي گزارش هاي مختلف رسانه اي مبني بر همکاري آمريکا و عربستان براي کاهش بهاي نفت جهت ضربه زدن به روسيه را بي پايه و اساس دانست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن