تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى‏بهره از ادب بيشتر طمع مى‏كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798419193




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استان بوشهر فردا میزبان رئیس جمهور است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: استان بوشهر فردا میزبان رئیس جمهور است
استان بوشهر ایستگاه دوازدهمین کاروان تدبیر و امید به ریاست دکتر روحانی است که از هم اکنون برای استقبال از رئیس جمهور امکانات و بسترهای لازم در مرکز استان بوشهر فراهم است.


مرکز استان بوشهر حال و هوای ویژه و خاصی گرفته است چراکه  نگاه به هر نقطه این شهر می‌شود نشان از ورود میهمان ویژه و گرانقدری دارد. از روزهای قبل ستادهای مردمی استقبال از رئیس جمهور فعالیت خود را در شهر آغاز کرده است بگونه‌ای که ستادهای مردمی در گوشه گوشه شهر بوشهر با برپایی مراسم‌های ویژه‌ای در شرف برگزاری استقبال خاص از رئیس جمهور و کاروان تدبیر و امید است.

تشکل‌های مردم نهاد، اصناف، و گروه‌های مختلف مردمی در ستادهای استقبال با نصب پلاکاردها و نصب بنر خود را برای میزبانی از رئیس جمهورآماده می‌کنند. جوانان در این ستادهای مردمی شور و حال و هوایی خاصی به شهرداده‌اند چراکه چراغانی و نصب پوسترها، چهره شهرساحلی بوشهررا با نشاط کرده‌ است.

معاون استاندار بوشهر در جمع خبرنگاران گفت: مردم استان بوشهر در حماسه 24 خرداد سال 92 در انتخابات ریاست جمهوری حماسه به یاد ماندنی آفریدند و سفر رئیس جمهور به بوشهر پاسخ لبیک مردم بوشهر به دعوت رهبر فرزانه است. فتح‌الله حقیقی با بیان اینکه مردم همیشه در صحنه استان بوشهر در تمامی صحنه‌ها به رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند گفت: رئیس جمهور در این سفر با اعلام تصمیم‌گیری‌های دولت برای توسعه استان و بهبود رفاه مردم پاسخ حضور مردم  پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری می‌دهد.

حسین رجب‌پوریکی از شهروندان بوشهری نیز در گفت‌و‌گو با تسنیم در بوشهر با اظهار خرسندی از سفر رئیس جمهور و کاروان تدبیر و امید به بوشهر اظهار داشت: سفر رئیس جمهور به استان سبب بررسی مشکلات و ارائه راهکارهای لازم از جمله مشکلات بیکاری می‌شود. احمد حاجب نیز که دانشجوی رشته عمران دانشگاه بوشهر است نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما ابراز کرد: سفر رئیس جمهور به استان بوشهر آثار وبرکات مهمی برای مردم و استان در پی دارد که نتایج این سفر به نفع مردم در حل مشکلات است. استاندار بوشهر نیز در نشست هماهنگی سفر رئیس جمهور به استان بوشهر گفت: نتایج سفر روزهای سه شنبه و چهارشنبه رئیس جمهور و کاروان تدبیر و امید به استان بوشهر نتایج بسیار مهمی برای استان بوشهر و بهبود وضعیت استان دارد.

سالاری با بیان اینکه رئیس جمهورنسبت به وضعیت استان اشراف کامل دارند  تصریح کرد: همه اعضای دولت با دیدی مثبت نسبت به مسائل به استان بوشهر سفر و در حد بضاعت مالی کشور از طرح‌های این استان حمایت می‌کنند. وی با بیان اینکه طرح‌های مصوب در سفر رئیس جمهور به استان بر زمین نمی‌ماند گفت: رئیس جمهورتاکید دارند پروژه و طرحی که به تصویب می‌رسد باید در زمان بندی مشخصی به اجرا درآید برهمین اساس با توجه به محدودیت ها سعی کردیم پروژه ها را براساس اولویت های استان بوشهر مطرح کنیم. استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: خوشبین هستیم که در سفر دوازدهم هیئت دولت به استان بوشهر گره‌های اساسی استان برطرف و پروژه‌های مهم که رونق این استان را به دنبال دارد به تصویب برسد. معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر با بیان اینکه امکانات لازم برای پاسخگویی به مطالبات مردم فراهم شده است درباره استقرار مرکز ارتباطات نهاد ریاست جمهوری درمرکز استان گفت: مردم هرگونه پیام، درخواست، شکایت و انتقادی که دارند می‌توانند از طریق سامانه 111 ارسال و در کوتاه ترین زمان پاسخ خود را دریافت کنند.


سعید زرین‌فر گفت: مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری برای پاسخگویی و ثبت و ضبط مطالبات مردم استان بوشهر راه اندازی شده و 800 نفر از کارکنان ادارات و دستگاههای اجرایی در این مرکز مستقر و برای پاسخگویی به مردم نیز 200 دستگاه رایانه نصب شده است. معاون اجرایی رئیس جمهورنیز گفت: با حضور دکتر حسن روحانی رئیس جمهور در سفر کاروان تدبیر و امید به استان بوشهر تصمیمات مهمی اتخاذ می‌شود که چراغ راه توسعه استان بوشهر را روشن می‌کند..

محمد شریعتمداری درجمع خبرنگاران دربوشهربا بیان اینکه سفر رئیس جمهور به استان بوشهر منشا خیرات و برکاتی مهم برای مردم می‌شود گفت: با فعالیت‌های کارشناسی شده دراین سفر تصمیمات مهمی در ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برای توسعه پایدار استان بوشهر گرفته می‌شود.




تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن