تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 19 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدبخت‏ترين مردم پادشاهانند و خوشبخت‏ترين مردم كسى است كه با مردم بزرگوار معاشرت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805828722




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزنه برداري براي ما جايگاه ويژه اي در المپيک دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ دي ۱۳۹۳ (۱۵:۴۴ب.ظ)
رئيس کميته ملي المپيک: وزنه برداري براي ما جايگاه ويژه اي در المپيک دارد صبح امروز نشت هم انديشي المپيک 2016 ريودوژانيرو با حضور مسئولان کميته ملي المپيک و فدراسيون وزنه برداري در محل اين فدراسيون برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي کميته ملي المپيک، کيومرث هاشمي، رئيس کميته ملي المپيک در ابتداي اين نشست ضمن تشکر از زحمات حسين رضازاده، احراز پست عضويت در هيات اجرايي کنفدراسيون وزنه برداري آسيا را به رئيس فدراسيون وزنه برداري کشورمان تبريک گفت و خاطرنشان کرد: درست است که ما پست دبيرکلي آسيا را از دست داديم اما حضور يک ايراني در هيات اجرايي را به فال نيک مي گيريم. به هر حال فدراسيون جهاني وزنه برداري نگاه ويژه اي به ايران دارد. تاماش آيان در آخرين نامه ارسالي فدراسيون جهاني به ايران به درستي عنوان کرده بود وزنه برداري دنيا بدون وزنه برداري ايران معنا و مفهومي ندارد. لذا بايد توسعه اين رشته مدال آور بيش از پيش در دستور کار قرار بگيرد و اگر کاستي هايي وجود دارد هر چه زودتر برطرف شود.
هاشمي با بيان اينکه بايد نگاه ها به وزنه برداري کشور کلان و ملي باشد افزود: من معتقدم اگر اختلاف نظري هم هست بايد خارج از فضاي رسانه اي و در درون اين خانواده مطرح شود. روح ورزش با حاشيه عجين است ورزشي که حاشيه نداشته باشد ورزش نيست، اما اگر خودمان بخواهيم به اين حواشي دامن بزنيم، کوچکترين اختلاف نظرها به بزرگ ترين چالش ها براي يک فدراسيون تبديل مي شود. اين نگرشي است که من و مجموعه همکارم در کميته ملي المپيک داريم و معتقدم يکي از رموز موفقيت کاروان ورزشي کشورمان در بازيهاي آسيايي اينچئون هم همين آرامش حاکم بر ورزش کشور بود و اين سياست بايد ادامه پيدا کند.
رئيس کميته ملي المپيک با اشاره به برنامه ريزي هاي صورت گرفته براي حضور موفق کاروان ورزشي کشورمان در المپيک 2016 ريو ادامه داد: ما به دنبال اين هستيم که با برپايي نشست هاي هم انديشي با فدراسيون ها، به خصوص فدراسيون هاي المپيکي، برنامه هاي آنها را مورد ارزيابي قرار دهيم و به عنوان حمايتگر در کنارشان باشيم. به همين خاطر تصميم گرفتيم خودمان در محل فدراسيون ها حاضر باشيم تا ضمن عرض خسته نباشيد به عوامل اجرايي، به آنها در راستاي اجراي برنامه هايشان در دو فاز کسب سهميه المپيک و همينطور حضور درخشان در المپيک کمک کنيم. در اين راستا وزنه برداري هم به عنوان يکي از رشته هايي که همواره در بازيهاي آسيايي و المپيک براي ورزش کشور افتخار آفرين بوده جايگاه ويژه اي براي ما دارد و معتقديم با اجراي يک برنامه ريزي منسجم در اين رشته مي توان شاهد نتايج درخشاني در المپيک بعدي بود.
هاشمي با بيان اينکه حضور قهرمانان ارزنده اي چون بهداد سليمي و کيانوش رستمي باعث شده خيلي ها از هم اکنون حساب ويژه اي روي دو مدال طلاي وزنه برداري در المپيک ريو باز کنند خاطرنشان کرد: نبايد فراموش کنيم که اين قهرمانان دغدغه هايي هم دارند. تعداد ورزشکاراني که در المپيک ريو شانس کسب مدال هستند زياد نيست پس بايد به آنها توجه ويژه تري داشت. من از مسئولان فدراسيون وزنه برداري هم درخواست مي کنم حفظ و نگهداري از اين قهرمانان را به عنوان يک وظيفه اصلي مورد توجه قرار دهد و اجازه ندهد آنها وارد حاشيه شوند.
پس از اين صحبت ها حسين رضازاده، رئيس فدراسيون وزنه برداري با تشکر از کيومرث هاشمي، رئيس کميته ملي المپيک و همينطور مجموعه اش که بي وقفه براي اعتلاي ورزش کشور تلاش مي کنند گفت: برنامه اصلي فدراسيون وزنه برداري در دو سال آينده حضور درخشان در المپيک 2016 است. ما در المپيک 2012 لندن براي اولين بار صاحب 4 مدال شديم و حالا انتظار همگان از وزنه برداري اين است که بتواند رنگ اين مدال ها را به مدال هاي خوش رنگ تري تغيير دهد.
رضازاده در ادامه با ابراز اميدواري براي کسب هر 6 سهميه المپيک افزود: خوشبختانه ما در رقابتهاي جهاني قزاقستان با توجه به قرار گرفتن در ميان 6 تيم برتر کسب سهميه المپيک نيمي از راه را طي کرده ايم و سال آينده در مسابقات جهاني آمريکا، اين اميدواري هست که با قرار گرفتن در ميان 6 تيم برتر، هر 6 سهميه کامل المپيک را به دست بياوريم. شايد خيلي ها بهداد سليمي و کيانوش رستمي را شانس هاي مسلم وزنه برداري براي کسب مدال در المپيک 2016 بدانند، اما ما پشتوانه هاي خوبي داريم و تمام تلاشمان اين است که با تيمي در المپيک حاضر باشيم که همه نفرات آن شانس مدال باشند.
پس از حسين رضازاده، بهمن زارع سرمربي تيم ملي وزنه برداري کشورمان در صحبت هاي خود، از آرامش به عنوان نياز اصلي ملي پوشان وزنه برداري ياد کرد و گفت: وظيفه ما اين است که يه ورزشکار را به لحاظ جسماني آماده کنيم اما گاهي اوقات جسم ورزشکار در سالن تمرين است و روح و روانش در جاي ديگر. دغدغه اصلي ما تا قبل از المپيک 2016 هم بحث هاي روحي – رواني است. ورزشکاراني که بتوانند در عرصه المپيک براي ورزش کشور افتخارآفرين باشند انگشت شمار هستند، لذا راحت تر مي توان به نيازهاي آنها رسيدگي کرد. با قاطعيت مي گويم پتانسيل قهرماناني چون بهداد سليمي و کيانوش رستمي بسيار بالاتر از حريفان جهاني آنهاست، اما گاهي اوقات عوامل بيروني روي رکوردهايشان تاثير منفي مي گذارد. به همين خاطر خواهش من اين است که نگاه ويژه تري به اين قهرمانان داشته باشيم و با کمک هم کاري کنيم که خدشه اي به آرامش آنها وارد نشود.
در ادامه اين نشست شاهرخ شهنازي، دبير کل کميته ملي المپيک، اصغر رحيمي، رئيس مرکز نظارت بر تيم هاي ملي و مهدي فراهاني، حراست کميته ملي المپيک با طرح سئوالاتي در جريان برنامه هاي فدراسيون وزنه برداري براي مبارزه با دوپينگ و همينطور ملاک هاي کادر فني براي دعوت از ورزشکاران قرار گرفتند.
رئيس کميته ملي المپيک در پايان نشست هم انديشي مسئولان اين کميته با رئيس فدراسيون وزنه برداري و سرمربي تيم ملي ، گفت: ما کنار شما هستيم، يار شما هستيم و هر کاري از دستمان بربياد انجام مي دهيم تا مجموعه ورزش کشور روزهاي بهتري را پيش رو داشته باشد. اميدواريم فدراسيون وزنه برداري هم هر چه زودتر با برگزاري انتخابات خود به ثبات برسد چراکه اين ثبات به اجراي بهتر برنامه ها کمک خواهد کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن