تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803334283




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعضای بسیج رسانه خراسان رضوی با امام جمعه مشهد دیدار کردند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: اعضای بسیج رسانه خراسان رضوی با امام جمعه مشهد دیدار کردند
جمعی از مدیران و اعضای بسیج رسانه خراسان رضوی، ۲۱ دی‌ماه، همزمان با سالروز تشکیل بسیج رسانه با آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد دیدار کردند.
نویسنده : هانیه فیاض 


جمعی از مدیران و اعضای بسیج رسانه خراسان رضوی، 21 دی‌ماه جاری همزمان با سالروز تشکیل بسیج رسانه، با آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد در دفتر وی دیدار کردند. جواد علماء، رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی در این دیدار با بیان اینکه برخی رویکردها به بسیج همانند یک تشکل محدود است، گفت: تا به حال نیز دشمن تلاش کرده این تشکل را در مقاطع مختلف در مقابل مردم قرار دهد در صورتی که بسیج یک تفکر، فرهنگ و اندیشه جاری است. وی، مهم‌ترین نقش رسانه‌ها را تحول ارزشی انسان‌ها و جامعه عنوان کرد و افزود: مهم‌ترین نقش رسانه در کارکرد مدیریتی جامعه این است که رسانه‌ها به عنوان سر حلقه مطمئنه بین مردم و مسئولان هستند.  وی یادآور شد: هم اکنون ما با کارکردی که نسبت به رسانه وجود دارد، فاصله جدی داریم بنابراین ضرورت دارد در آینده‌ای نزدیک، بزرگان و مدیران رسانه‌ها گردهم جمع شوند تا بتوانیم برنامه‌ای برای جامه عمل پوشاندن به خواسته‌های رهبر معظم انقلاب طراحی کنیم. علماء با بیان اینکه خبرنگاران از لحاظ امکانات و بودجه در مضیقه هستند، گفت: مسئولان باید اهتمام جدی‌تری در این بحث داشته باشند و بنده به عنوان مسئول بسیج رسانه استان، متولی جدی را برای این قضیه در شهر پیدا نکرده‌ام. در این نشست همچنین آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد با بیان اینکه مسئولان باید با حداکثر قدرت جریان رسانه‌ای را حمایت کنند، گفت: ما این را قبول داریم که فعالیت در عرصه رسانه خصوصا با امکانات دیجیتالی فعالیتی پرهزینه است. آیت‌الله علم‌الهدی عنوان کرد: یقینا امکانات و تجهیزات ما در در حوزه رسانه  برابر دشمن بسیار ناچیز است اما این به معنای آن نیست که در مقابله با آنان دست بر روی دست بگذاریم، بلکه باید با چنگ و دندان در راه خدا به مبارزه با آنان برخیزیم. وی با بیان اینکه امکانات رسانه‌ای ما با امکانات رسانه‌ای دشمن قابل مقایسه نیست، اظهار کرد: شرط اول مقابله ما با دشمن، وجود امکانات و تجهیزات عظیم ماهواره‌ای است اما هم‌اکنون این امکانات را در اختیار نداریم بنابراین باید با داشته‌های خودمان کارها را پیش ببریم. امام جمعه مشهد ادامه داد: مسئولان هم باید در حد توانشان، امکانات را در اختیار رسانه‌ها قرار دهند اما باید توجه داشته باشیم که وضعیت دولت نیز هم اکنون وضعیت مناسبی نیست و بودجه امسال بودجه‌ مسئله‌داری است. وی با تأکید بر در نظر گرفتن اولویت‌ها در خصوص تخصیص امکانات گفت: مسئولان باید در نظر داشته باشند که جریان رسانه در اولویت قرار دارد و شاهد این نباشیم که در برخی از نهادها، امکانات در اختیار فضاهایی قرار می‌گیرند که دارای اولویت نیستند بنابراین مسئولان موظف هستند که این اولویت‌ها را رعایت کنند. عضو مجلس خبرگان رهبری خطاب به اعضای بسیج رسانه گفت:‌ شما قشر رسانه ای قلم به دست، اندیشمند و فرزانه در عرصه رسانه در كنار یكدیگر قرار گرفته اید و قدر مشترك شما مبانی دین، نظام و انقلاب است. وی میدان فعالیت بسیج رسانه را مهیا دانست و تأكید كرد: همانطور كه در هشت سال دفاع مقدس، میدان بسیج نظامی مهیا بود، ‌اكنون میدان نبرد در جبهه اول به دست بسیج رسانه است و دیگران باید در این عرصه به شما كمك كنند. در پایان این نشست ، از کارت عضویت امام جمعه مشهد به عنوان عضو بسیج رسانه خراسان رضوی رونمایی شد.




تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن