تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819635124




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در آستانه روز هوای پاک، نمایشگاه ˝چشم انداز˝ در مشهد برپا شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: در آستانه روز هوای پاک، نمایشگاه ˝چشم انداز˝ در مشهد برپا شد خبرگزاری پانا: در آستانه هوای پاک، نمایشگاهی از آثار یک عکاس جوان در حوزه حیات وحش و با عنوان ˝چشم انداز˝ برپا شد.
۱۳۹۳ دوشنبه ۲۲ دي ساعت 10:58

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، این نمایشگاه صبح امروز با حضور مدیر کل حفاظت محیط زیست استان، معاونین و جمعی از همکاران و علاقمندان حوزه طبیعت و عکاسی افتتاح شد.
حمید صالحی در آیین گشایش این نمایشگاه ضمن تقدیر از تلاش صورت گرفته اظهار داشت: حساس سازی اذهان عمومی به مقوله تنوع بی نظیر زیستی گام مهمی در اشاعه فرهنگ حفاظت از زنجیره حیات بوده و از این رهگذر تلاش ستودنی عکاسان حیات وحش نیازمند حمایت و التفات بیشتری است.
بابک قویدل ضمن معرفی آثار خود اظهار داشت: این تصاویر از پارک ملی تندوره و مناطق حفاظت شده در بادام و قرچقه از مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست خراسان رضوی و مناطق حفاظت شده گلول و سرانی و پناهگاه حیات وحش میاندشت از مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست خراسان شمالی است .
بابک قویدل نامانلو متولد سال 65 بوده و در مقطع کارشناسی محیط زیست تحصیل کرده است . وی صاحب اثر تقدیر شده در دومین جشنواره محیط زیست در آموزه های رضوی درسال 92 و نیزصاحب اثر برگزیده در سومین جشنواره مشابه در سال 93 است.
وی پیش از این نیز نمایشگاهی از آثار خود را در شهرستان های بجنورد ، شیروان ، اسفراین و نیشابور برپا کرده است .
گفتنی است این نمایشگاه تا 29 دی ماه در همین محل و درساعات 8 الی13 میزبان علاقمندان به این حوزه خواهد بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن