تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از شما منكرى ببيند بايد با دست و اگر نتوانست با زبان و اگر نتوانست با قلبش آن ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803375352




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آثار چهارمين دوسالانه شهري تا پايان سال 94 در تهران نصب مي‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ دي ۱۳۹۳ (۱۰:۲۸ق.ظ)
آثار چهارمين دوسالانه شهري تا پايان سال 94 در تهران نصب مي‌شوند رئيس شوراي سياست‌گذاري دوسالانه مجسمه‌هاي شهري از نصب آثار اين رويداد هنري تا پايان سال 94 در شهر تهران خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، هادي مظفري، رئيس شوراي سياست‌گذاري دوسالانه مجسمه‌هاي شهري با اعلام اين خبر گفت: چهارمين دوسالانه مجسمه‌هاي شهري به‌عنوان يکي از مهم‌ترين رويدادهاي هنري به مرحله انتخاب آثار رسيد و درمجموع 1176 اثر رسيده به دبيرخانه اين دوسالانه از سوي 580 هنرمند، طي چهار روز داوري و تبادل‌نظر شوراي انتخاب؛ متشکل از بهروز دارش، ايرج محمدي، حميد شانس، رضا قره‌باغي و ريما اسلام‌مسلک؛ 221 اثر از 210 هنرمند به بخش نمايشگاهي اين رويداد راه پيدا کردند.
معاون فرهنگي و هنرهاي شهري سازمان زيباسازي شهر تهران و رئيس شوراي سياست‌گذاري دوسالانه مجسمه‌هاي شهري افزود: نکته‌اي که هيأت انتخاب اين دوسالانه با آن مواجهه بودند حجم بالاي آثار رسيده بود که با کارشناسي دقيق و دقت نظر اين هيأت، آثار برتر براي حضور در بخش نمايشگاهي چهارمين دوسالانه مجسمه‌هاي شهري انتخاب شدند.
وي با اشاره به رشد کمي آثار اين دوسالانه گفت: نکته ويژه اين رويداد در تعداد هنرمندان راه‌يافته به نمايشگاه دوسالانه است که رشد 45 درصدي را نشان مي‌دهد که اين موضوع براي جامعه مجسمه‌سازي نويدبخش است و نشان مي‌دهد که دوسالانه مسير رو به تعالي خود را طي مي‌کند و نسبت به دوره سوم که 180 اثر به نمايشگاه آثار اين رويداد راه يافت، تفاوت چشمگيري را شاهد هستيم.
وي افزود: نکته قابل توجه ديگري که مي‌بايد به آن اشاره کرد حضور مجسمه‌سازان خانم است که در اين رويداد به ارائه اثر پرداختند و اين نکته نيز مي‌تواند براي جامعه مجسمه‌سازي کشور نويدبخش باشد.
مظفري با اشاره به برپايي نمايشگاه چهارمين دوسالانه مجسمه شهري همزمان با دهه فجر گفت: در حال حاضر تلاش ما و تمام مجسمه‌سازان حاضر در اين دوسالانه اين است که آثار خود را تا 12 بهمن‌ماه براي برپايي نمايشگاهي باشکوه در دهه فجر آماده کنند تا اين آثار را در اين ايام باشکوه در معرض ديد مردم علاقه‌مند به هنر شهر تهران قرار دهيم.
رئيس شوراي سياست‌گذاري چهارمين دوسالانه مجسمه‌هاي شهري با اشاره به ديگر اقدامات اين رويداد هنري گفت: همزمان با برپايي نمايشگاه کاتالوگ آثار نمايشگاهي دوسالانه منتشر خواهد شد و همچنين نشست‌هايي با موضوع بررسي وضعيت مجسمه‌سازي ايران، آسيب‌شناسي مجسمه‌هاي شهري و خلاقيت در عرصه هنر مجسمه‌سازي را همزمان با روزهاي برپايي نمايشگاه با حضور صاحب‌نظران برگزار خواهيم کرد.
وي با اشاره به مرحله داوري آثار افزود: داوران چهارمين دوسالانه مجسمه‌هاي شهري متشکل از مرتضي نعمت الهي، نادر قشقايي، مهرداد ايروانيان، کوروش گلناري و کامبيز صبري همزمان با برپايي نمايشگاه در بهمن‌ماه داوري آثار را انجام خواهند داد تا 5 برگزيده اول اين رويداد هنري معرفي شوند.
مظفري دوسالانه مجسمه‌هاي شهري را فرصت و ويترين بهترين ايده‌هاي جامعه مجسمه‌سازي قلمداد کرد و گفت: اراده و تلاش سازمان زيباسازي شهر تهران بر اين است که هر تعداد از آثاري که با رعايت کيفيت امکان ساخت تا پايان سال جاري را داشته باشند به هنرمندان سفارش دهد تا اين آثار هرچه زودتر در سطح شهر تهران به نمايش عمومي درآيند.
وي افزود: اين دوسالانه قصد دارد نياز هنري، فضاي شهر تهران را تأمين کند و تا پايان سال 94 سفارش ساخت آثار راه‌يافته به چهارمين دوسالانه مجسمه‌هاي شهري را به هنرمندان خواهم داد.
معاون فرهنگي و هنرهاي شهري سازمان زيباسازي شهر تهران، گفت: در حال حاضر نيز سفارش آثار دوسالانه گذشته و همچنين جشنواره ساعت‌هاي آفتابي که تاکنون فرصت ساخت پيدا نکرده بودند به هنرمندان ارائه‌شده و طي دو مرحله 20 و 50 اثر را که سفارش ساخت آن‌ها را داده‌ايم، طي سال آينده در شهر تهران نصب خواهيم کرد.
چهارمين دوسالانهٔ مجسمه‌هاي فضاي شهري به رياست جمال کامياب بهمن‌ماه در تهران برگزار خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن