تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى لله  عليه  و  آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798391024




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سلطانی: خودباوری بازیکنان جواب داد/ هنوز به رفتن روی سکو امید داریم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
سلطانی: خودباوری بازیکنان جواب داد/ هنوز به رفتن روی سکو امید داریم
داود سلطانی سرمربی جدید تیم واترپلو نفت و گاز امیدیه گفت: کمتر از 2 هفته است که سکان هدایت این تیم را برعهده دارم ولی شرایط خوب است.


داود سلطانی سرمربی تیم واترپلو نفت و گاز امیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بعد از مسابقات جام باشگاههای آسیا تیم نفت و گاز امیدیه مقابل تیم شهید شهبازی زنجان شکست سنگینی را پذیرفت و این امر سبب شد تا مسئولان باشگاه در پی انقلاب جایگزین باشند و من را به عنوان سرمربی جدید منصوب کردند، ابتدای کارم اعلام کردم با مخیلفی" سرمربی اسبق این تیم مشکلی ندارم چون در گذشته در تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان با وی کار کرده بودم، مسئولان هم با این تصمیم مشکلی نداشتند اما "مخیلفی" حاضبر به ماندن در کادر فنی نشد و رفت.

وی خاطر نشان کرد: پس از حضورم در این تیم، اولین بازی‌مان مقابل تیم فولاد ماهان سپاهان اصفهان بود در دور رفت امیدیه مقابل اصفهانی‌ها 20 بر شش نتیجه را واگذار کرده بودند در دور برگشت با توجه به تغییرات و تحولات انجام شده با اختلاف فقط 2 گل نتیجه را واگذار کردیم.
من باور دارم و انگیزه ارائه بازی خوب و حرفه‌ای را داشتند.

پیش از حضورم این تیم به برخی بازیکنان امیدیه لقب کم کار داده بودند در صورتی که آن‌ها عملکرد حرفه‌ای را از خود به نمایش گذاشته توانستند نقش موثری در امتیاز آوری مقابل حریف قدرتمندمان داشته باشند ما می‌توانستیم اصفهان را شکست دهیم و در دقایق پایانی به خاطر اشتباهات فردی گل خوردیم.

در این دیدار در ترکیب تیم امیدیه مهران امامی‌فر(گلر) محمد سعید میر مهدی، حمید قدسی‌نژاد، مهدی دایی تقی و دیگر بازیکنان بسیار خوب ظاهر شدند.

وی در خصوص بازی این تیم مقابل دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: دانشگاه تیم بسیار قدرتمند و مدعی عنوان قهرمانی است معتقدم آنها شانس اول کسب مدال طلا هستند، در نیم فصل نخست امیدیه 18 بر 7 در تهران مقابل آنها شکست را پذیرفته بود ولی در دور برگشت در یک بازی نفسگیر و حساس 11 بر 6 شکست خوردیم .

این باخت در حالی رقم خورد که 2 کوارتر اول ما برنده میدان بودیم ولی تجربه و قدرت بازیکنان حریف در ادامه کار بر ما چربید و آنها پیروز شدند.

سرمربی تیم واترپلو نفت و گاز امیدیه در ادامه خاطرنشان کرد: در 2 پست ضعیف هستیم و با تمرین باید نقاط ضعف خود را برطرف کنیم امیدوارم با تشکیل اردوهای متمرکز در تهران در اجرای برنامه‌های تاکتیکی به هماهنگی کامل دست پیدا کنیم طبق برنامه مسابقات لیگ ما پس از یک هفته استراحت، 2 هفته آینده باید مقابل تیم نفت و گاز گچساران صف ‌آرایی کنیم این بازی برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است  و برای برد متمرکز شده‌ایم.

سلطانی گفت: با وجود آن که اجازه جذب بازیکن جدید دارم ولی من به تمام واترپلوئیست‌های تیم  اعتماد دارم ومعتقدم آن‌ها می‌توانند شکست‌های دور رفت را به خوبی جبران کنند ما در یکی، 2 پست فقط یک مهره کلیدی و تاثیرگذار داریم که باید از ابتدای بازی از آن‌ها استفاده کنیم و فضایی برای تعویض ندارم به همین خاطر در دقایق حساس پایانی طبیعی است که خسته شوند و کارآرایی لازم را نداشته باشند علاوه بر این مسأله ما در شرایط کنونی بازیکن آزاد که با تیمی قرارداد همکاری نبسته باشد و بتواند نیاز فنی ما را تامین کند، نداریم.

وی خاطرنشان کرد: برخلاف تصور برخی افراد، با صراحت می‌گویم که فرصت جبران در هفته‌های باقیمانده لیگ وجود دارد ما به هیچ عنوان ناامید نیستیم، با توجه به شرایط روحی خوب تیم به طور حتم به هدف اصلی خود خواهیم رسید متاسفانه این تیم از ابتدا بد بسته شده است و تا پایان فصل باید این شرایط را درک کرده و خود را با آن هماهنگ کنیم.

سرمربی تیم واترپلو نفت و گاز امیدیه در ادامه اظهار داشت: متاسفانه یک اشتباهی که برخی مربیان واترپلو در ایران مرتکب می‌شوند این است که در جذب نیرو اقدام به عقد قرارداد با بازیکنانی از 2 الی 3 شهر می‌کنند این مسأله در انجام تمرینات متمرکز مشکل آفرینی می‌کند چون هنوز تیم‌های واترپلو آنقدر حرفه‌ای نشده‌اند که بتوان همه بازیکنان را در یک شهر نگه داشت و تمرینات را متمرکز و بدون مشکل دنبال کرد.

سلطانی اظهار داشت: در شرایط کنونی در نظر داریم که پیش از برگزاری دیدارهای رده بندی یک هفته در تهران اردوی متمرکز داشته باشیم تا واترپلوئیست‌ به اوج هماهنگی دست پیدا کنند.

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۴:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن