تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر گاه يكى از شما وضو بگيرد و بسم اللّه الرحمن الرحيم نگويد. شيطان در آن شريك است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815363763




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يادواره ‪ ۷۵‬شهيد نيروي انتظامي كهگيلويه‌وبويراحمد در ياسوج برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: يادواره ‪ ۷۵‬شهيد نيروي انتظامي كهگيلويه‌وبويراحمد در ياسوج برگزار شد
داخلي. فرهنگي. يادواره شهدا.

اولين يادواره ‪ ۷۵‬شهيد نيروي انتظامي كهگيلويه و بويراحمد با حضور خانواده‌هاي شهداي نيروي انتظامي و مسوولان اين استان در ياسوج برگزار شد.

به گزارش ايرنا جانشين هماهنگ‌كننده نيروي انتظامي كشور در اين مراسم گفت: به طور حتم هيچ كسي نمي‌تواند از مرگ شانه خالي كند و مهم اين است كه مرگ به چه صورت نصيب افراد مي‌شود.

سردار علي رضا جزيني افزود: شهدا كساني هستند كه مرگ را وسيله‌اي براي رسيدن به معبود خويش قرار دادند و با اين كار به جوامعي كه دچار زوال و مرگ تدريجي هستند و خود را از روح معنويت محروم كرده‌اند تازگي و پويايي مي‌بخشند.

وي بيان كرد: نيروي انتظامي در طول دوران زرين و پرافتخار انقلاب اسلامي ‪ ۱۲‬هزار شهيد را تقديم وطن كرده است و افتخار اين نيرو اين است كه در هر سه روز يك نفر از نيروهاي آن در راه امنيت و عزت كشور شربت شهادت مي‌نوشد.

نماينده ولي فقيه در استان كهگيلويه و بويراحمد با برشمردن مقام والاي شهيدان و تمسك آنها به رسول اعظم و ائمه‌اطهار گفت: تار و پود وجود شهدا عين نور است و بركت اين نورانيت شامل حال جامعه ما خواهد بود. آيت‌الله سيد كرامت‌الله ملك حسيني با تقديراز مقام والاي خانواده‌هاي معظم شهدا افزود: ايشان مسووليت سنگيني به نسبت ديگر افراد جامعه بر دوش دارند و بايد با منشي كه در خور آنان است از آرمان‌هاي انقلاب، امام و شهيدان پاسداري كنند.

نماينده مردم استان در مجلس خبرگان رهبري بيان كرد: مردم اين استان در مقاطع مختلف انقلاب به ويژه در طول دوران دفاع‌مقدس در كل كشور پيشتاز بوده و شهداي زيادي را به انقلاب تقديم كرده‌اند كه بايد مسوولان كشور به اين استان نگاه ويژه داشته باشند.

در اين مراسم از خانواده‌هاي ‪ ۷۵‬شهيد و جانبازنيروي انتظامي كهگيلويه و بويراحمد، با اهداي لوح و هديه تجليل شد.ك/‪۲‬
 پنجشنبه 26 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن