تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سه چیز از نشانه های یقین هستند: کوتاهی آرزو، اخلاص در عمل، بی رغبتی به دنیا
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815657104




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهمترين کار تشکل‌هاي ايثارگري فعاليت فرهنگي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ دي ۱۳۹۳ (۱۷:۲۷ب.ظ)
رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران: مهمترين کار تشکل‌هاي ايثارگري فعاليت فرهنگي است نماينده ولي فقيه، معاون رئيس جمهور و رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران گفت: يکي از ايده هاي اصلي ما از ابتدا، ساماندهي تشکل هاي ايثارگر در مسير تکامل بنياد بوده است.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت الاسلام و المسلمين شهيدي، نماينده ولي فقيه، معاون رئيس جمهور و رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران،صبح امروز يکشنبه 21 دي ماه 93 در ديدار با اعضاي شوراي مرکزي «جمعيت يادگاران اسوه هاي ايثار» ضمن بيان اين مطلب که تشکل‌هاي شاهد و ايثارگر بايد اتاق فکر بنياد باشند، اظهار داشت: در اين راستا مرکز دانش‌پژوهان و مرکز تشکل‌ها را ادغام کرديم، جريان‌هاي موازي، هماهنگ و کنترل شدند تا نيروها و تلاش‌ها به هدر نروند، اين مرکز جان تازه‌اي گرفت و گام‌هاي خوبي هم در مسير اهداف مشخص‌شده برداشته شد؛ هرچند براي نيل به اهداف اصلي، هنوز به گام‌هاي بلندتري نياز داريم.
نماينده ولي‌فقيه در بنياد شهيد و امور ايثارگران افزود: ما معتقديم تشکل‌هاي ايثارگري بايد بيشتر از همه به فعاليت‌هاي فرهنگي و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت بپردازند ضمن اينکه به فعاليت‌هاي فرهنگي درون تشکلي خود توجه کنند و در سازماني که در آن هستند نيز به فعاليت فرهنگي بپردازند، مثل بنياد که در جامعه هدف و در همه جامعه مسئوليت فرهنگ‌سازي دارد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمين شهيدي با اشاره به اهميت ترويج فرهنگ ايثار و شهادت خاطرنشان کرد: اگر بعد از هزار و 400 سال مذهب تشيع در کشور ما استوار است، از برکت خون شهدا است، چراکه حيات ما به فرهنگ ايثار و شهادت وابسته است و اگر مي‌خواهيم اين نظام بماند و خون شهدا و ايثارگري ايثارگران حفظ شود، تنها راهش نشر اين فرهنگ است.
وي افزود: ما چندان با فعاليت اقتصادي گروه‌ها و تشکل‌هاي ايثارگري موافق نيستيم، اما؛ شايد موقعيت شغلي اعضاي تشکل شما که همانا سيستم بانکي است اين‌گونه ايجاب کند.
رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران گفت: هدف ما در وهله اول تأمين مالي تشکل‌ها و گروه‌هاي ايثارگري است تا به سازمان‌هاي خود محتاج نباشند البته با توجه به شرايط موجود اقتصادي کشور و مشکل بودجه بايد سازمان‌ها به تأمين بودجه فعاليت تشکل‌ها متمايل شوند.
معاون رئيس‌جمهور در مورد نحوه عملکرد دفاتر ايثار در سازمان‌ها نيز توضيح داد: مطابق با اساسنامه، رئيس دستگاه‌ها هستند که مديران دفاتر ايثار را در سازمان‌هاي خود انتخاب و به ما معرفي مي‌کنند، اما؛ اين مسئله به نظر ما نقص است و درصدد هستيم تأييد بنياد را هم به‌عنوان شرط لازم به اساسنامه اضافه کنيم.
گفتني است، در ابتداي اين نشست گزارشي از اقدامات جمعيت يادگاران اسوه‌هاي ايثار توسط مهرداد صناعي دبير کل اين جمعيت ارائه شد.
همچنين طرح ايجاد مرکز مشاوره حقوقي-اقتصادي نيز يکي از طرح‌هاي ارائه‌شده در اين نشست بود که به دستور حجت‌الاسلام‌والمسلمين شهيدي، به معاونت حقوقي و امور مجلس بنياد ارجاع داده شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن