تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819157735




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیگیری فعالیت های سواد آموزی در فرصت باقی مانده تا پایان دی ماه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر کل آموزش و پرورش فارس تاکید کرد: پیگیری فعالیت های سواد آموزی در فرصت باقی مانده تا پایان دی ماه خبرگزاری پانا:مدیر کل آموزش و پرورش فارس بر نظارت بیشتر روسای ادارات بر عملکرد فعالیتهای سوادآموزی تاکید نمود.
۱۳۹۳ شنبه ۲۰ دي ساعت 17:39

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، حمیدرضا آذری در دیدار با جمعی از روسای ادارات آموزش و پرورش فارس بیان داشت:با توجه به اندک زمان باقی مانده تا پایان دی ماه،زمینه را برای تحت پوشش بردن مابقی سوادآموزان در کلاسهای سوادآموزی فراهم آورید.
مدیر کل آموزش و پرورش فارس  با توجه به اهمیت سواد و سوادآموزی اظهار داشت:دین اسلام  تاکید زیادی بر سوادآموزی دارد و یادگیری آن را  به زمان و فاصله محدود نکرده و یادگیری آن را از گهواره تا گور و در دورترین مسافتها فرض کرده است.
وی افزود:  باید تلاش کنیم تا با ارائه راهکارهای مناسب  ،نسبت به  تحت پوشش قرار دادن  حجم  ابلاغی اقدام نموده و بی سوادان بیشتری را باسواد نماییم.
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس نیز در ادامه ،  ضمن تبیین اهداف این جلسه و ارائه گزارش عملکرد فعالیتهای سوادآموزی ادارات استان، خواستار مشارکت روسای ادارات به عنوان متولیان امر سواد آموزی در کمک به تحت پوشش بردن بی سوادان باقی مانده شدند .
عیسی ملک پور با تاکید مجدد بر اتمام زمان ثبت نام از سوادآموزان تا پایان دی ماه گفت:با توجه به سهمیه 26300 نفری سوادآموزان در تمامی دوره های سوادآموزی،75 درصد کار انجام شده است و 25 در صد باقی مانده را باید ظرف این مدت زمان کوتاه به سرانجام برسانیم.
در این جلسه که با حضور روسای ادارات آموزش و پرورش فراشبند ،خرامه ، فسا ، کازرون ، مرودشت ، قائمیه ، کوهمره نودان ، اقلید ،کوار ، سپیدان و جهرم برگزار شد، ضمن  تبادل نظر و ارائه راهکار ها ی مختلف  ، مقررشد با تلاش و پی گیری ،ضمن جذب حداکثر ی بی سوادا ن  ،نتایج اقدامات انجام گرفته توسط ادارات ، در  هفته اول بهمن ماه،  به دفتر مدیر کل ارائه شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن