تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوشا به سعادت كسیكه عمل، علم، دوستى، دشمنى، گرفتن، رها كردن، سخن،سكوت ،كردار و گفتارش ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819458278




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش 20 درصدي عيدي مددجويان بهزيستي/ پرداخت عيدي ها در بهمن ماه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ دي ۱۳۹۳ (۱۳:۵۵ب.ظ)
افزايش 20 درصدي عيدي مددجويان بهزيستي/ پرداخت عيدي ها در بهمن ماه رئيس سازمان بهزيستي کشور از افزايش 20 درصدي ميزان عيدي پرداختي به مددجويان تحت پوشش اين سازمان خبرداد.
همايون هاشمي در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري موج با بيان اين مطلب تصريح کرد: در سال جاري شاهد افزايش حمايت هاي دولت از خانوارهاي کم برخوردار بوده ايم و همين حمايت ها سبب شده امسال ميزان عيدي دريافتي مددجويان تحت حمايت سازمان بهزيستي افزايش يابد.
وي افزود: مددجويان سازمان بهزيستي امسال ديگر بخشي از عيدي خود را در قالب بن دريافت نخواهند کرد و تمام مبلغ پرداختي به صورت نقدي خواهد بود.
رئيس سازمان بهزيستي کشور با اشاره به زمان پرداخت عيدي مستمري بگيران سازمان بهزيستي خاطرنشان کرد: همانند سال هاي گذشته، واريز عيدي به حساب مددجويان سازمان بهزيستي از اواخر بهمن آغاز و تا نيمه اول اسفند ادامه خواهد داشت.
وي ادامه داد: در اين بازه زماني، تمام مددجويان تحت پوشش سازمان بهزيستي عيدي هاي خود را دريافت خواهند کرد و از اين بابت مشکل خاصي وجود نخواهد داشت.
هاشمي در خصوص ميزان عيدي پرداختي به مددجويان تحت حمايت سازمان بهزيستي اظهارکرد: مبلغ عيدي پرداختي به مددجويان برابر با يک ماه مستمري خانوارها از 55 هزار تومان تا 110 هزار تومان و بسته به تعداد نفرات يک خانواده متغير خواهد بود.
رئيس سازمان بهزيستي کشور با مثبت ارزيابي کردن طرح اهدا سبد کالا به مددجويان تحت پوشش سازمان هاي حمايتي اذعان کرد: با کمک دولت، امسال مددجويان مناطق محروم و استان هاي کم برخوردار علاوه بر عيدي که به صورت نقدي دريافت خواهند کرد مشمول دريافت سبد کالا و بن نيز خواهند شد تا از اين طريق بخشي از مشکلات آنها در آستانه سال جديد از ميان رود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن