تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819494613




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نزديکي به بازارهاي بين‌‌المللي ظرفيت بسيار خوب لرستان براي سرمايه گذاري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ دي ۱۳۹۳ (۱۳:۱۶ب.ظ)
نزديکي به بازارهاي بين‌‌المللي ظرفيت بسيار خوب لرستان براي سرمايه گذاري سرمايه‌گذار عرب‌زبان مجتمع کشت و صنعت استان لرستان بيان کرد: نزديک بودن لرستان به بازارهاي مختلف بين‌‌المللي عربي، امارات، عراق و... يک ظرفيت بسيار خوب براي سرمايه‌گذاري است.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم‌آباد، عبدالله الحي، سرمايه‌گذار عرب‌زبان مجتمع کشت و صنعت استان لرستان، ظهر امروز، 20 دي‌ماه در همايش وحدت اسلامي، تجارت و توسعه لرستان که در سالن اجتماعات بانک صادرات استان لرستان برگزار شد، ضمن تبريک ولادت حضرت پيامبر اعظم(ص) و امام صادق(ع)، گفت: اميدوارم ما مسلمانان در جهت پيشرفت، رفاه و سعادت تمام بشر و نه فقط سعادت مسلمانان قدم برداريم، بنابراين بايد دعوت پيامبر اسلام را در اين زمينه مجسم و به مرحله اجرا بگذاريم.
وي اظهار کرد: ‌ما به عنوان ملت‌هاي مسلمان بايد تا آنجايي که مي‌توانيم تلاش خود را در جهت تأمين رفاه جوامع اسلامي دو چندان کنيم تا به جهانيان نشان دهيم پيرو خدا، قرآن، دستور الهي و پيامبر هستيم.
الحي با اشاره به اين‌که امروز ما سرمايه‌گذاران ميهمان مردم عالي‌قدر لرستان و در رأس آن‌ها مسئولان اين استان هستيم، تصريح کرد: من به‌عنوان يک سرمايه‌‌گذاري که در پروژه کشت و صنعت اين استان سرمايه‌گذاري کردم بيان مي‌کنم در هيچ کشوري امکانات، تسهيلات، ظرفيت‌ها و... را نديدم که در ايران و به‌ويژه استان لرستان وجود دارد در هيچ کجاي دنيا وجود داشته باشد.
اين سرمايه‌گذار عرب‌زبان بيان کرد: همکاري و همگامي استاندار لرستان با سرمايه‌گذاران باعث تعجب است زيرا هر پروژه‌ايي که يک سرمايه گذاري در اين استان آغاز مي‌کند احساس مي‌کنم که متعلق به خود استاندار است زيرا بسيار دلسوزانه براي بالا بردن سطح رفاه مردم در اين استان تلاش مي‌کند و استان لرستان در همه زمينه‌ها به‌ويژه نيروي انساني زمان و اقتصاد يک استان باظرفيت است.
الحي خطاب به سرمايه‌گذاران حاضر در اين همايش گفت: به‌عنوان يک برادر مسلمان مي‌خواهم به شما اعلام کنم که در استان لرستان امکانات و ظرفيت‌هايي وجود دارد که در هيچ جاي دنيا ديده نمي‌شود زيرا همدلي، همکاري و هماهنگي بين مسئولان، معاونان و نماينده ولي فقيه در استان لرستان به خوبي ديده مي‌‌شود.
سرمايه‌گذار عرب‌زبان مجتمع کشت و صنعت لرستان اظهار کرد: حمايت مسئولان و دست‌اندرکاران در ايران به ويژه استان لرستان و پشتيباني آنان از فعاليت‌هاي سرمايه‌گذاري نسبت به ساير کشورها ديده مي‌شود اين در حالي است که لرستان منابع طبيعي فراوان و هماهنگ با صنايع مختلف دارد و نيروهاي ارزان و متخصص در اين استان به خوبي ديده مي‌شوند.
وي بيان کرد: نزديک بودن لرستان به بازارهاي مختلف بين‌‌المللي عربي، امارات، عراق و... يک ظرفيت بسيار خوب براي سرمايه‌گذاري است.
الحي خطاب به سرمايه‌گذاران حاضر در اين همايش گفت: من به شما قول مي‌دهم که در آينده نزديک سرمايه‌گذاران بسيار زيادي به استان لرستان سفر مي‌کنند و کساني که قصد سرمايه‌گذاري در اين استان را داريد بدانيد سرمايه‌هاي شما محفوظ مي‌شود و سود شما 100 درصد مي‌شود اگر سود شما کمتر از آنچه انتظار داريد بود من جبران مي‌کنم زيرا ما به عنوان ملت‌‌هاي مسلمان بايد تا آنجايي که مي‌توانيم استان‌هاي غير برخوردار را حمايت کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن