تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت را نزد خويش ناپسند مگردانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798757117




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیریم/ بهانه‌ای برای تیم ملی ایران وجود ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: قوچان‌نژاد در مصاحبه اختصاصی با فیفا:
هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیریم/ بهانه‌ای برای تیم ملی ایران وجود ندارد
مهاجم تیم ملی ایران در آستانه رقابت‌های ایران در جام ملت‌های آسیا در مصاحبه اختصاصی با فیفا گفت: هیچ بهانه‌ای وجود ندارد ما با تمام قوا می‌جنگیم و حریفانمان هم دست کم نمی‌گیریم.


به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در آستانه آغاز بازی‌های ایران در جام ملت‌های آسیا سایت فیفا به مصاحبه‌ای مفصل با رضا قوچان نژاد ستاره و مهاجم تیم ملی ایران پرداخت که در ادامه آن را مشاهده  می‌کنیم.
 
به سال 2012 باز گردیم زمانی که کارلوس کی‌روش سرمربی فعلی تیم ملی ایران با قوچان نژاد یک تماس تلفنی برقرار کرد به او گفت تو نیازی نداری که بگویم به تیم ملی بیای من می‌خواهم تو برای تیم ملی ایران بازی کنی. هرچند پس از آن قوچان نژاد پشیمان نشد چرا که توانست در بازی‌های مقدماتی این تیم گلزنی کند و گل‌های را در موقعیت بحرانی برای ایران به ثمر برساند که شامل برتری در مرحله مقدماتی رقابت‌های جام جهانی می‌شد، به ویژه با گل او برای کره جنوبی، تیم ملی ایران توانست مجوز حضور در رقابت‌های جام جهانی را کسب کند، وی در هر 3 بازی ایران در مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی نیز حضور داشت و توانست تک گل تیم ملی ایران را در برزیل به ثمر رساند جای هیچ مشکلی وجود ندارد که مهاجم 27 ساله تیم ملی ایران نقش بزرگی در رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های آسیا داشت. او در پایان رقابت‌های انتخابی به جمع گلزنان‌ برتر این مسابقات پیوست.
 
در ادامه سایت فیفا مصاحبه‌ای را با قوچان نژاد ترتیب داد و از او در خصوص تجربیاتش در سال‌های اخیر در رقابت‌های جام جهانی برزیل و آینده‌اش در فوتبال حرفه ای به صحبت پرداخت.
 
*عملکرد ایران را در رقابت‌های جام جهانی چطور ارزیابی می‌کنید؟

اینکه در رقابت‌های انتخابی جام جهانی شما بتوانید مجوز حضور را بدست آورید چیزی شبیه به یک معجزه است و واقعا ما از حضور در برزیل لذت می‌بردیم و خوشحال بودیم. ما در یک مرحله خیلی سخت قرعه‌کشی شدیم و عده‌ای از ما انتظار زیادی نداشتند اما ما به خوبی بازی کردیم مخصوصا در برابر آرژانتین (نایب قهرمان جام جهانی) به خوبی بازی کردیم، هر چند ما بازی‌ها را واگذار کردیم، اما به جهان نشان دادیم که می‌توانیم چه کارهای انجام دهیم و حمایت‌های زیادی هم از سراسر جهان داشتیم که امیدوارم در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا نیز بتوانیم فوق العاده ظاهر شویم .
 
*شما در تیم جوانان هلند حضور داشتید قبل از آنکه به تیم ملی ایران بیایید آیا دوست دارید روزی در تیمی که بزرگترین تورنمنت فوتبال را دارد باز هم حضور داشته باشید؟

بله البته آرزوی هر کسی است که بزرگترین تورنمنت جهان بازی کند، من هم از خدا شاکرم که به من شانسی حضور در رقابت‌های جام جهانی را داد همه چیز برای من واقعا خاص و ویژه بود چرا که این رقابت‌ها در برزیل برگزار می‌شد، برای من تجربه فوق العاده‌ای به شما می‌رود و من تجربه و خاطره فراموش نشدنی از این دیدارها در خاطرم است.
 
*شما تنها ایرانی هستید که موفق شد در برزیل (2014) گل به ثمر رساند آن هم در بازی آخر این تیم برابر بوسنی و هرزگوین،‌ چه حسی در این خصوص دارید؟
 
این اتفاق رویای دیگری بود که برای من رنگ حقیقت به خود گرفت هر چند که در آن لحظه من به آن فکر نمی‌کردم ما در این تفکر بودیم که بازی 1-2 را به تساوی بکشانیم، اینکه به بازی به بازی برگردیم و به پیروزی برسیم و در تورنمنت هم باقی بمانیم. اما گلی که من به ثمر رساندم خیلی دیر بود به هر حال بازی کردن در جام جهانی برای هر بازیکنی از ارزش و اهمیت خاصی برخوردار است و بسیار خاص و ویژه است، اما در این رقابت‌ها تنها تعداد کمی از بازیکنان موفق به گلزنی می‌شوند و من هم از این جهت خوشحال هستم و به این امر افتخار می‌کنم.
 
*ایران اولین بازی‌اش را در روز یکشنبه در جام ملت های آسیا انجام می‌دهد،‌چه امیدواری در این دیدارها برای تیم ملی ایران داری که پیش از این 3 بار به قهرمانی در جام ملت‌های آسیا دست یافته است؟
 
بازی‌های آسیایی با بازی‌های جام جهانی متفاوت است و انتظاراتشان هم به طبع این شرایط متفاوت خواهد بود. ما در مرحله انتخابی با بهترین رکورد نسبت به تیم‌های دیگر حاضر شدیم. ما نیاز داریم که کارمان را به خوبی انجام دهیم و فشارهای حاکم را بر خود فراموش کنیم. ما در سال گذشته توانستیم به خوبی کار کنیم و هم اکنون هم امیدواریم روندی را که آغاز کرده‌ایم را ادامه دهیم و پیشرفت کنیم. ما باید در مسابقه نخست برابر بحرین پیروز شویم. من وفاداری زیادی به کارلوس کی روش و کادر فنی تیمم دارم، او از تجارب بسیار زیادی برخوردار است. با حضور او در رأس کادر فنی تیم ما اطمینان دارم که به موفقیت دست خواهیم یافت.
 
*ایران در مرحله‌ی گروهی جام ملت‌های آسیا با تیم‌های قطر، امارات و بحرین هم گروه است. در خصوص این گروه چه  فکر می‌کنید؟
 
اگر بخواهیم نظر شخصی‌ام را بگویم برای من فرق زیادی نمی‌کند. من از جام جهانی بازگشته‌ام به تیم فوق العاده‌ای دوباره اضافه شدم و جای هیچ بهانه‌ای هم وجود ندارد، مهمترین چیز این است که بر روی 3 بازی تیممان در مرحله گروهی تمرکز کنیم تا بتوانیم به نتیجه‌ای که انتظارش را داریم دست یابیم ما باید به حریفان احترام بگذاریم و آنها را دست کنم نگیریم و کارمان را به درستی انجام دهیم.
 
*شما هم اکنون در لیگ کویت بازی می‌کنید و تعدادی از حریفان شما هم تیم‌های کشورهای حوزه خلیج فارس هستند، این قضیه را مثبت ارزیابی می‌کنید و نظرتان در این خصوص چیست؟
 
واضح است که فوتبال در لیگ‌های حاشیه خلیج فارس با اروپا متفاوت است. اما حضور 5 ماهه من در کویت باعث شد که با آب و هوای این مناطق خو بگیرم و به نوعی عادت کنم. این یک ویژگی مثبت است که بتوانیم افرادی را که در این مناطق بازی می‌کنند را بهتر بفهمیم. 3 تیمی که در گروه ما هستند همگی از کشورهای حاشیه خلیج فارس هستند و ما می‌دانیم چه انتظاری از آنها داریم، من امیدوارم بتوانم از تجاربمان در رویارویی با این تیم‌ها به بهترین شکل استفاده کنیم.

*شما به عنوان یکی از گلزنان برتر مرحله مقدماتی رقابت‌های جام جهانی را به پایان رساندید. آیا برای گلزنی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در استرالیا نیز فشاری را در این خصوص احساس می‌کنید؟
 
من فکر نمی‌کنم فشار بر روی من به اندازه‌‌‌ای که افتخار می‌کنم که برای کشورم بازی می‌کنم وجود داشته باشد، این همان چیزی است که همیشه من در خصوص آن صحبت می کنم. من بسیار خوشحالم که با گل زدن می‌توانم به تیمم کمک کنم، می‌توانم یاری بخش تیمم باشم تا بازی بهتری را ارائه دهیم اینکه به مرحله بعد دست یابیم و بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم. من از این جهت بسیار خوشحالم بدون توجه به اینکه من برای تیمم گل بزنم یا اینکه یکی از هم تیمی هایم این کار را انجام دهدچرا که فوتبال در درجه اول یک ورزش محسوب می‌شود.
 
*شما در رشته حقوق تحصیل کرده‌اید و به 4 زبان تسلط دارید آیا برنامه‌ای دارید که پس از دوران حرفه‌ای خود در دانشگاه باز هم به تحصیل بپردازید؟
 
من 2 سال حقوق خواندم زمانی که در آلمان حضور داشتم، این مسئله به 3 یا 4 سال قبل باز می‌گردد. گاهی اوقات من می‌خواهم این کار را انجام دهم اما زندگی دوباره شروع نمی‌شود و فوتبال من به تبع آن تمام نمی‌شود، من باید یادگیری و مطالعه را هر روز ادامه دهم و خود را تقویت کنم، این برای من خیلی زود است که بگویم پس از رقابت‌های فوتبال حرفه‌ام چه کاری انجام دهم، چرا که همه چیز به سرعت در حال وقوع است. من سال پرمشغله‌ای را داشتم، رقابت‌های جام جهانی، انتخابی جام ملت‌های آسیا و هم اکنون رقابت‌های جام ملت‌های آسیا. چیزهای زیادی در فوتبال حرفه‌ای من وجود دارد و من از تک تک دقایقم در این دوران لذت می‌برم. وقتی که کفش‌هایم را آویزان کنم و از فوتبال حرفه‌ای خداحافظی کنم به طور قطع می‌توانم در خصوص آینده‌ام تصمیم گیری کنم.

انتهای پیام/





تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن