تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803042585




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شاپا:لیگ ایران را به قدر کافی می‌شناسم |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: شاپا:لیگ ایران را به قدر کافی می‌شناسم
کد خبر: ۴۶۵۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۶ - 10 January 2015


بازیکن برزیلی که قرار است ساوه‌ای‌ها را در ادامه لیگ برتر فوتسال همراهی کند، گفت: می‌دانم در لیگ ایران وقتی تیمی تا این حد در پایین جدول باشد، خروج از چنین وضعی چقدر دشوار است.


ونانسیو لوپز معروف به شاپا در گفت‌وگو با فارس در مورد دلائل بازگشتش به لیگ برتر ایران و قبول پیشنهاد باشگاه شهرداری ساوه اظهار داشت: اول از همه به خاطر پیشنهاد خوب ساوه‌ای‌ها به ایران برگشتم و این چالش را پذیرفتم که به این تیم بیایم تا برای خروج از این شرایط سخت به آنها کمک کنم. بعد اینکه آنها رفتار بسیار خوبی با من در طول مذاکره داشتند.


وی در مورد شرایط تیم سابقش چونبوری تایلند و اینکه آیا از وضعیت این تیم راضی بوده و درنهایت به لیگ ایران پیوسته، تاکید کرد: واضح است که جوابم بله است. چونبوری تیمی بزرگ با ساختاری بسیار خوب است که با آنها تا نوامبر 2015 قرارداد داشتم اما متاسفانه به خاطر مشکلاتی که در کارخانه آنها (به عنوان حامی مالی) ایجاد شد، متاسفانه دیگر نتوانستیم با هم همکاری کنیم.


شاپا در مقایسه لیگ ایران و تایلند که قبلا حضور در هر دوی آنها را تجربه کرده است، خاطرنشان کرد: لیگ تایلند به تدریج در حال رشد است اما تعداد تیم‌هایی که در آن رقابت می‌کنند خیلی زیاد نیست. بازیکنان لیگ تایلند مهارت‌های لازم را دارند اما لیگ ایران در مجموع قوی‌تر است و بازیکنان ایرانی قدرت بدنی بسیار بیشتری دارند و از لحاظ تاکتیکی بهترند. بقیه شرایط هم که در همه کشورها شبیه به هم است.


بازیکن اسبق تیم فوتسال گیتی‌پسند در مورد اینکه آیا از موقعیت کنونی شهرداری ساوه در جدول رده‌بندی لیگ ایران با خبر است، تصریح کرد: از موقعیت ساوه اطلاعات کافی دارم و آماده کمک کردن به این تیم هستم. کاملا از شرایط آگاهم و می‌دانم آنها موقعیت خوبی ندارند. باید یکی یکی بازی‌ها را ببریم تا در سوپر لیگ بمانیم. با همین دیدگاه به ساوه آمده‌ام و می‌دانم چه چیزی پیش رویم قرار دارد. شرایط پیچیده‌ای هست. این را به این علت می‌گویم که لیگ ایران را قدر کافی می‌شناسم و می‌دانم وقتی تیمی تا این حد پایین جدول قرار دارد خروج از این وضعیت چقدر دشوار است. به هر شکل من برای کمک کردن به این تیم آمده‌ام.


این بازیکن برزیلی که بامداد پنجشنبه برای عقد قرارداد با شهرداری ساوه به ایران آمده، گفت: از لحاظ جسمانی در شرایط ایده‌آل نیستم اما آرام آرام شرایطم بهتر خواهد شد و قطعا با کمک بقیه بچه‌ها، تیم از این شرایط خارج خواهد شد. اگر ما با هم متحد شویم و هر نفر نقش خودش را به بهترین وجه ممکن در مسابقات انجام دهد،‌ این مشکل را پشت سر خواهیم گذاشت.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن