تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تو را سفارش مى‏كنم به مداراى با مردم و احترام به علما و گذشت از لغزش برادران (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798768222




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قوچان‌نژاد: هیچ عذر و بهانه ای نداریم |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: قوچان‌نژاد: هیچ عذر و بهانه ای نداریم
کد خبر: ۴۶۵۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰ - 10 January 2015


مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در گفت و گویی که با سایت فیفا داشت تاکید کرد که او و هم تیمی هایش هیچ عذر و بهانه ای برای نتیجه نگرفتن در استرالیا ندارند. او تاکید کرد که بازی با پیراهن تیم ملی ایران برای او افتخار است و به توانایی های کی روش ایمان دارد.


به گزارش ایسنا، وقتی کارلوس کی روش در سال 2012 با رضا قوچان نژاد تماش گرفت و درباره حضور او در تیم ملی ایران صحبت کرد، جواب این مهاجم 27 ساله اینگونه بود:" احتیاجی نیست که برای دومین بار با من تماس بگیری چرا که من دوست دارم برای تیم ملی ایران بازی کنم."


رضا قوچان نژاد که برای رده های سنی هلند بازی کرده بود خیلی سریع جواب مثبت به کی روش داد و الان از این تصمیم خود پشیمان نیست چرا که توانست با 5 گل بسیار حساسی که برای ایران به ثمر رساند زمینه را برای صعود این تیم به جام جهانی فراهم کند. او در دیدار برابر کره جنوبی گل بسیار حساسی به ثمر رساند و در جام جهانی هم تک گل ایران را به ثمر رساند.


قوچان نژاد در انتخابی جام ملت های آسیا 2015 برای ایران بازی کرد و بهترین گلزن مرحله مقدماتی شد. او این فرصت را دارد تا در جام ملت های آسیا 2015 در استرالیا بدرخشد و توانایی خود را به اثبات رساند. سایت فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) گفت و گویی اختصاصی را با این ستاره ایرانی انجام داده که در زیر به آن اشاره می کنیم.


در ابتدا درباره حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2014 صحبت کنید.


راهیابی ایران به جام جهانی شبیه به معجزه بود. دربرزیل در گروه بسیار سختی قرار گرفتیم و شانس صعود ما بسیار کم بود. در دیدار نخست خود برابر آرژانتین بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و نشان دادیم که تیم دست و پا بسته ای نیستیم. در این دیدار نشان دادیم که ایران تیم خوب و قوی است. بعد از آن بازی همه به ما احترام گذاشتند و پیام های مثبت زیادی دریافت کردیم. در کل حضوری مثبت برای ما رقم خورد و امیدواریم که به روند خوب خود ادامه دهیم و در جام ملت های آسیا هم خوب ظاهر شویم.


* قبل از این که برای تیم ملی فوتبال ایران بازی کنی برای تیم ملی فوتبال هلند در رده های پایین سنی بازی کردی. آیا آرزوی تو حضور در بزرگترین رقابت جهانی یعنی جام جهانی بود؟


بله! همین طور است. رویای هر بازیکنی حضور در جام جهانی است. بسیار خوشحالم که این فرصت برای من فراهم شد به ویژه اینکه این رقابت در برزیل برگزار شد که در آن عشق به فوتبال دیوانه وار است.تجربه خوبی برای من رقم خورد. الان خاطرات شیرینی دارم.


* تنها گل ایران را هم در جام جهانی به ثمر رساندی.


رویا دیگر من گلزنی در جام جهانی بود. وقتی در آن لحظه گلزنی می کنی نمی دانی چکار کرده ای. با دو گل عقب افتادیم و وقتی گلزنی کردم اختلاف به حداقل رسید و این شانس را داشتیم تا بازی را به تساوی بکشانیم اما متاسفانه گل دیگری دریافت کردیم و بازی را با نتیجه سه بر یک واگذار کردیم. حضور در جام جهانی و گلزنی در آن برای من یک رویا بود که برآورده شد. این افتخار برای بسیاری به وجود نمی آید و من افتخار می کنم که چنین تجربه ای داشتم.


* تیم ملی فوتبال ایران کار خود را در جام ملت های آسیا 2015 شروع خواهد کرد. چه پیش بینی از این رقابت ها دارید؟


جام ملت های آسیا تفاوت زیادی با جام جهانی دارد. تیم ملی ایران در رده بندی فیفا در صدر قرار گرفت و این انتظارات از ما را بالا برد. باید وظیفه خود را بدون توجه به فشاری که روی ما است انجام دهیم.امیداوریم که بازیهای خوبی را در جام جهانی به نمایش گذاریم و به پیشرفت خود ادامه دهیم. در دیدار نخست خود باید به مصاف بحرین رویم و باید در این دیدار پیروز شویم. به سرمربی تیم کارلوس کی روش ایمان دارم. او مربی باتجربه و بزرگ است و اطمینان دارم که موفق خواهد شد.


* تیم ملی فوتبال ایران در گروهی قرار گرفته که سه تیم عربی امارات، بحرین و قطر در آن حضور دارند. درباره این گروه چه نظری داری؟


این برای من مهم نیست که در چه گروهی قرار گرفته ایم. ما در جام جهانی برابر تیم های بزرگی بازی کرده ایم در نتیجه هیچ عذر و بهانه ای نداریم. سه بازی سخت داریم. مهم این است که تمرکز داشته باشیم و به حریفان خود احترام گذاریم.


* در لیگ کویت بازی می کنی. چند بازیکن دیگر ایرانی در لیگ خلیج فارس بازی می کنند. آیا این برای خوب است؟


بله! بدون شک. فوتبال در خاورمیانه با اروپا تفاوت زیادی دارد. این تجربه 5 ماه به من کمک می کند که بازیهای بهتری را به نمایش گذارم. چند بازیکن دیگر ایران در لیگ های خلیج فارس بازی می کنند و این باعث می شود که ما شناخت خوبی از هم داشته باشیم. اینکه در یک گروه با سه تیم عربی بازی کنیم خوب است چرا که بازیکنان ایران به خوبی تجربه بازی با این تیم ها را دارند.


* بهترین گلزن انتخابی جام ملت های آسیا 2015 بوده ای. آیا این باعث می شود تا در استرالیا به شما فشار آید؟


این روی من فشار نمی آورد. این را بارها گفته ام که بازی برای تیم ملی کشورم برایم افتخار است. مهم این است که به عنوان یک تیم خوب ظاهر شویم. چه گل بزنم و چه پاس گل دهم فرقی نمی کند. در هر دو حالت خوشحال خواهم شد. باید روی کار گروهی تمرکز کنیم و نتایج خوبی به دست آوریم.


* گذشته از فوتبال در رشته حقوق تحصیل کرده ای و با چهار زبان صحبت می کنی. آیا دوست داری که بعد از فوتبال به تحصیلات خود ادامه دهی؟


سه یا چهار سال پیش وقتی در هلند بودم در رشته حقوق به تحصیل پرداختم.به رشته حقوق علاقه داشتم و الان هم دارم. این برای من بسیار مهم است که در کنار فوتبال کاری داشته باشم که به آن بتوانم به زندگی خود ادامه دهم. در زندگی باید هر روز یاد بگیری و به فرهنگ سازی پرداخت. .الان برایم سخت است که بگویم بعد از فوتبال چکار خواهم کرد. زمان به سرعت در حال گذشتن است. سال قبل در جام جهانی شرکت کردیم و الان در جام ملت های آسیا هستیم. من برنامه های زیادی دارم. فعلا به گذر زمان نگاه می کنم و از زندگی کردن لذت می برم. بعد از فوتبال خود خواهم نشست و درباره زندگی جدیدم فکر خواهم کرد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن